Czy dostępna jest gdzieś lista przykładowych aplikacji / cena / liczba pobrań? Może ktoś wie, na ile pobrań może liczyć dobra gra w 2D - jakiś przedział?
Liczba pobrań z AppStore-a
Rozpoczęty przez
tomjohn
, 03 sty 2011 20:55
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 stycznia 2011 - 20:55
#2
Napisano 03 stycznia 2011 - 21:34
No to tak jak pytanie o receptę na sukces ;-) Troszkę przywaliłeś...
Z grami i programami jest tak, że nie ma reguł, czasem kiepska z pozoru aplikacja odnosi sukces - czasem odwrotnie.
A cena jak zwykle - 1$ ;-)
Popatrz np. a statystyki w https://www.appannie.com/ pierwsza setka w USA (w płatnych) to już kilkadziesiąt pobrań dziennie jak nie setki...
Z grami i programami jest tak, że nie ma reguł, czasem kiepska z pozoru aplikacja odnosi sukces - czasem odwrotnie.
A cena jak zwykle - 1$ ;-)
Popatrz np. a statystyki w https://www.appannie.com/ pierwsza setka w USA (w płatnych) to już kilkadziesiąt pobrań dziennie jak nie setki...
#3
Napisano 03 stycznia 2011 - 21:46
Dzięki za info. Po długiej przerwie od programowania gier chcę wrócić do tego na iOS-a. Mam kilka pomysłów ale nie na poziomie najnowszych superprodukcji 3d i zastanawiam się czy jest jeszcze możliwe zarobienie bez uciekania się do wielkich nakładów - z drugiej strony rynek DS-a/Wii pokazuje, że proste może się też sprzedać.
#4
Napisano 04 stycznia 2011 - 01:17
Rób rób, byle nie na polski rynek.
Ja miałem 3 miejsce w rankingu najczęściej pobieranych płatnych i miałem wtedy koło 50 pobrań dziennie, więc nijak się to ma do rynku światowego.
Pozatym spadek sprzedaży jakoś tak dziwnie zbiegł się w czasie z pojawieniem się mojej aplikacji do pobrania na pirackich serwerach...
#5
Napisano 22 stycznia 2011 - 19:12
Sadzac po rankingach/sciagnieciach na moim przykladzie, Polski AppStore jest mniej wiecej na poziomie Holenderskiego, nieco nizej niz Hiszpanski.
"Rynek swiatowy", to raczej chodzi o USA ktore ma mniej wiecej polowe calego rynku aplikacji na AppStore To jest zupelnie inna liga. Kilkadziesiat - kilkaset pobran dziennie mogloby dac dostep do Top100, ale nie ogolnie, tylko danej kategorii, czy nawet podkategorii w przypadku gier....
#6
Napisano 22 stycznia 2011 - 19:23
A z ciekawostek to w darmowych aplikacjach Chińczyki strasznie łoją - tam w zasadzie aby na podobnym miejscu wylądować co w USA trzeba mieć podobną ilość pobrań (aplikacje darmowe - w płatnych są chyba znacznie bardziej skąpi/biedni).
Moje (Lu) Art Puzzle II jak były za darmo na 3 dni to doczłapały do ~40 pozycji w Rozrywce przy 700 pobraniach w dzień...
W ogólnej ~450 pozycja (też w Chinach).
Moje (Lu) Art Puzzle II jak były za darmo na 3 dni to doczłapały do ~40 pozycji w Rozrywce przy 700 pobraniach w dzień...
W ogólnej ~450 pozycja (też w Chinach).
#7
Napisano 22 stycznia 2011 - 20:38
@up
Nie wiem jak jest w Chinach czy jak jest w poszczegolnych kategoriach w sekcji FREE, ale przeciez sa historie o tym ze majac darmowa aplikacje na gorze rankingu w USA w pare dni mozna nabic nie kilka tysiecy... a milionow sciagniec Wiec to chyba nie do konca tak ?
No chyba ze az tak potezne roznice sa miedzy byciem w rankingu w kategorii a ogolnie.
No z ostatnich "newsow", Bubble Ball tego chlopczyka ( co zawdziecza w sumie medialnemu szumowi ) sciagnelo sie juz 2mln razy a przeciez jest na topie calkiem niedawno.
#8
Napisano 31 maja 2011 - 13:49
Ostatnia tabelka w tym artykule:
Polska kontra reszta świata na przykładach
4300 sztuk dało nam pozycję #356 Top Free Overall.
Obecnie, 70 ściągnięć płatnej dziennie daje nam okolice #130 Top Paid Entertainment (Overall poza rankingiem).
Jak zrobisz w miarę przyzwoitą grę (podstawa do b. ładna grafika i ikonka), to spokojnie możesz wyciągnąć ok. $50, jeśli masz szczęście i trafisz w gusta, to sky is the limit Ale pamiętaj, że po wrzuceniu będziesz musiał poświęcić parę ładnych miesięcy na promowanie i aktualizacje - wielu ludzi wrzuca apki do sklepu i ma nadzieję, że sama magia App Store'a da im jakąś sprzedaż... I potem lądują z nawet fajnym produktem, ale 0-5 ściągnięciami dziennie...
Polska kontra reszta świata na przykładach
4300 sztuk dało nam pozycję #356 Top Free Overall.
Obecnie, 70 ściągnięć płatnej dziennie daje nam okolice #130 Top Paid Entertainment (Overall poza rankingiem).
Jak zrobisz w miarę przyzwoitą grę (podstawa do b. ładna grafika i ikonka), to spokojnie możesz wyciągnąć ok. $50, jeśli masz szczęście i trafisz w gusta, to sky is the limit Ale pamiętaj, że po wrzuceniu będziesz musiał poświęcić parę ładnych miesięcy na promowanie i aktualizacje - wielu ludzi wrzuca apki do sklepu i ma nadzieję, że sama magia App Store'a da im jakąś sprzedaż... I potem lądują z nawet fajnym produktem, ale 0-5 ściągnięciami dziennie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych