Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rękojmia w Orange - problemy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 orzech

orzech
  • 1 postów

Napisano 25 grudnia 2010 - 17:45

Na podstawię rękojmi w Orange reklamowałem Iphona 3GS. Po dwóch tygodniach oczekaiwania przyznano wymianę telefonu na nowy. Udałem się do salonu i otrzymałem podbno "nowego" iphona, który zapakowany był w woreczek foliowy. Jako, że żaden sprzęt nowy w takiej formie pakowania nie występuje a jedynie sprzęt poserwisowy (refabrykowany). Zrezygnowałem z odbioru i wystosowałem pismo do PTK Centertel z prośbą o wymianę telefonu na nowy, a nie pseudo nowy. Orange odpowiedział mi, że nie są w stanie dostarczyć mi nowego telefonu ani zastępczego a z tytułu zaistniałej sytuacji dadzą mi 30% upustu na abonament przez okres trzech miesięcy (w sumie 90 pln - ekstra) i że jak mi się nie podoba to moge iść do sądu. Teraz moje pytanie? Co mogę zrobić? Czy moge odstąpić od umowy? Czy odstępując tylko od transakcji zakupu telefonu na podstawie rękojmi rozwiązaniu ulega także umowa telekomunikacyjna? Czy odsepująć od transakcji zakupu tylko telefonu ulga która została na niego przyznana zostanie odjęta od kary umownej? Co najlepiej zrobić? Tak na marginesie, to radzę omijać Orange z daleka.

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 grudnia 2010 - 12:28

Podobnie było z HP i przegrali sprawę Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych