Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Polonizator - jak usunąć?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 moral

moral
  • 1 postów

Napisano 05 marca 2007 - 18:48

Witam, jak widać po pytaniu jestem zielony jesli chodzi o sprawy mac'owe niemniej jak definitywnie usunąć polską wersje jezykową pomijająć reinstalację systemu? Dzieki za wszelkie podpowiedzi. pozdro moral

#2 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 marca 2007 - 18:52

Usunąć się nie da, można jedynie wyłączyć. Wystarczy usunąć polski z pierwszego miejsca na liście języków w ustawieniach międzynarodowych, a następnie uruchomić skrypt "Odblokuj", który znajdziesz u mnie na stronie z Drobiazgami lub na płycie Polonizatora.

#3 misioslaw

misioslaw
  • 1 595 postów
  • SkądTychy

Napisano 05 marca 2007 - 19:15

usunąć można programami do usuwania zbędnych lokalizacji. jednak nie wyrzucą one całkowicie wszystkich śmieci. można próbować za pomocą pkg-remove który daje większe szanse na pełne usunięcie.

#4 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 marca 2007 - 19:28

Tego rodzaju programy niosą niebezpieczeństwo destabilizacji systemu. Warto o tym pamiętać. Wyłączenie lokalizacji jest zdecydowanie bezpieczniejsze, szczególnie dla początkującego użytkownika.

#5 lukas_gab

lukas_gab
  • 828 postów

Napisano 06 marca 2007 - 19:56

Czyli należy się 2 razy zastanowić zanim się to zainstaluje ? Czy to jest tak jak z SP2 do xp ? Jak zainstalujesz to nie tykaj bo się posypie ?

#6 Kicek

Kicek
  • 63 postów
  • SkądWrocekko, PL

Napisano 07 marca 2007 - 14:26

Jaki jest sens (poza odzyskaniem tych kilku mb na dysku) usuwania czegos, co mozna po prostu wylaczyc?

#7 Gregory

Gregory


  • 2 727 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 07 marca 2007 - 15:03