Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

nowy system na imac g4 - jaki? gdzie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 daffyx

daffyx
  • 3 postów
  • SkądŁowicz

Napisano 13 grudnia 2010 - 19:11

Witam wszystkich Jestem nowym użytkownikiem imac'a a i jestem kompletnie zielony w tym temacie. Jakiś czas temu przywiozłem z UK Imaca , dostałem go od człowieka który chciał bo wyrzucić, "wyrwałem" go w ostatniej chwili. Jedyne co mam to jednostke , myszkę i klawiaturę. Komputer uruchamia sie i wszystko działa , jednakże nie moge niczego zainstalować ani zmienić żadnych ustawień bo założone jest hasło , którego ja nie znam i nie ma szans abym je poznał. Najprostszym rozwiązaniem wydaje mi się zakup nowego oprogramowania i przeinstalowanie systemu i tu jest problem , bo nie wiem co właściwie powinienem zakupic , nie wiem tez gdzie , na Allegro znalazlem jedynie jakieś wersje Leoparda , ale obawiam się że potrzebuje czegoś strasza. Obecnie zainstalowana jest wersja Mac os X 10.2.8 procesor 1GHz PowerPC G4 memory 256 MB Podsumowują jaką wersję systemu powinienem zakupic i gdzie. Czy obecnie zainstalowana wersja to max co mozna władowac w tego Imaca P.S. Ostatecznie moze jest jakaś mozliwośc zresetowania hasła bez płyty

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 grudnia 2010 - 19:20

Mactracker
Sprawdź, co możesz ściągnąć za darmo i do jakiej wersji opłaca się robić zakupy.

#3 sebcioz

sebcioz
  • 31 postów

Napisano 13 grudnia 2010 - 19:41

Hasło można prosto zmienić: macos reset password - Google Search

#4 daffyx

daffyx
  • 3 postów
  • SkądŁowicz

Napisano 14 grudnia 2010 - 10:35