Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

używany Mac do nagrań w domu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arni142

Arni142
  • 1 postów

Napisano 13 grudnia 2010 - 00:44

Jako, że to mój pierwszy post, witam wszystkich. Mam nadzieję, że się nie zbłaźnię, ale potrzebuję porady, a jestem kompletnie zielony. Robię amatorsko muzykę i potrzebuję czegoś do obługi programów DAW, np Reapera - bo jest generalnie na moim etapie darmowy. Korzystam z wtyczek VST i VSTi, do perkusji używam EzDrummera z zestawem Drumkit From Hell. Chcę mieć możliwość korzystania z klawiatury MIDI i nagrywania instrumentów (gitara, bas) i wokalu z jednoczesnym odsłuchem tego co już nagrałem, a potem miksowania tego wszystkiego. Dodam, że na początek wolałbym uniknąć konieczności kupowania zewnętrznej karty dźwiękowej (klawiatura MIDI przez przejściówkę na USB, sygnał audio z mikrofonu przez mikser wpięty w Line In).
Jednak mam już dość ciągle sypiącego się i strojącego fochy PC. Cały weekend instalowałem oprogramowanie, żeby zrobić kilka taktów gitary elektrycznej i syntezatora z VST i skończyło się na tym, że zanim pokonałem czkawkę programu (Reaper), komp/program zbuntował się i przestał nagrywać sygnał audio :/
Teraz moje pytanie: ile muszę wydać na Mac'a, żeby móc robić to co teraz PC skutecznie mi utrudnia. Nie chcę walczyć już ze sprzętem, chcę usiąść i nagrywać. Czy zmieszczę się w tysiącu złotych?
Co sądzicie o takiej propozycji (nie ma systemu - to duży problem, i czy ten komp udźwignie projekt z 20-30 ścieżkami w DAW'ie?):

[url=http://allegro.pl/apple-powermac-g4-1-25-ghz-512mb-80gb-combo-fv-gw-i1355495012.html]Apple PowerMac G4 1,25 Ghz 512MB 80GB COMBO FV GW (1355495012) - Aukcje internetowe Allegro[/url]

#2 kokos

kokos

Mr. Nice

• 7 426 postów

Napisano 13 grudnia 2010 - 00:48

G4 z taką pamką? NIE. Bierz tylko Intel Core2Duo z minimum 2 GB RAM. Tisze jedziesz, dalsze staniesz.