Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czasy oczekiwania na Review (grudzień 2010) ;-)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#51 michauchau

michauchau
  • 25 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 grudnia 2010 - 15:38

@michauchau - czasem ciężko wykryć jest jakiś błąd. Jeżeli piszą, że się zwiesił to muszą Ci wysłać crash log. Jeżeli go nie dosłali to poproś o niego i przeanalizuj gdzie się wiesza.


Napisali, że "niestety ale crash log nie został wygenerowany". Ale zachęcony waszymi informacjami o nagłym przyspieszeniu poprosiłem programistę o ponowne wysłanie tego samego updatu i wczoraj go klepneli. W ciągu doby ;)

#52 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 24 grudnia 2010 - 14:13

A do mnie wczoraj zadzwonili z Cupertino. Niestety w sprawie odrzucenia aplikacji :|

#53 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 grudnia 2010 - 14:56

Ale, że aż zadzwonili? A co dokładnie chcieli? Mnie tam zawsze maila wysyłali :(

#54 Lestek

Lestek
  • 880 postów

Napisano 24 grudnia 2010 - 15:55

Kulturka. Podali powód i takie tam. Już drugi raz dzwonili ale poprzednio kilka miesięcy temu byłem w Szpitalu z telefonem zastępczym. Po powrocie dostałem pocztę głosową...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych