Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak cofnąć soft do starszego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 musicdjs

musicdjs
  • 68 postów

Napisano 16 października 2010 - 00:32

Witam Serdecznie

jestem zielony jesli chodzi o "ajfonowanie" wiec postaram sie najprosciej jak sie to tylko da sprecyzowac moj przypadek.

Kupilem na allegro telefon Iphone 4 z Anglii wziety na abonament z T Mobile .
Wyjmujac go i wlaczajac mialem tylko ekran z mozliwoscia dzwonienia na 112 , zero menu nic , wiec poszedlem do Orange po duplikat mojej karty micro sim i super zdobylem ja , jednak wlaczajac juz go z ta karta wiadomo nic sie nie dzialo wiec wiedzialem ze bym simlock.
Chcac go jak najszybciej aktywowac i zaczac korzystac kombinowalem nio i wprowadzilem go w tryb DFU ( czyli dwa klawisze home + sleep) , nie mialem ochoty sie z nim juz meczyc wiec zadzwonile do znajomka ktory wiem ze sie dobrze znal na temacie z 3gs itp, jednak nie mial wtedy czasu wiec wiadomo czlowiek w goracej wodzie kapany zanioslem go do pobliskiego komisu gsm , pomalu moim nie telefoniczo-iphonowskim jezykiem powiedzialem ze telefon jest z Uk a chcialbym go aktywowac i korzystac z mojej karty Orange PL - mialem nadzieje ze gosc rozumie.
Gosc powiedzial ze nie ma sprawy aktywuja mi go i git , przyszedlem po ok 30-40 minutach , czlowiek za lada pokazuje mi go i widze juz menu mowie super oto mi chodzilo na to on ale jest maly problem bo gdy pan zamknie klapeczke z karta sim automatycznie sie telefon blokuje ...
pomyslalem zapytam prostym jezykiem a mozecie mi zrobic zeby dzialal normalnie na orange wiadomo zeby dzwonil itp
mowia , mozemy go zrobic ale potrzebujemy godzinki niestety nie mialem juz wiecej czasu wiec odpuscilem te hakering i pojechalem z nim .