Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zepsuty gładzik, kilka tygodni po wymianie topcase.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 davidos1391

davidos1391
  • 6 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 października 2010 - 21:18

Witam serdecznie, Jakiś czas temu wymieniałem w Cortlandzie topcase. Działał bez zarzutów kilka tygodni, lecz później zaczął się psuć przycisk pod gładzikiem, obecnie w ogóle nie można nim klikać tzn. fizycznie owszem, ale żadnej reakcji komputera. Uniemożliwia to przeciąganie itp. W związku z tym mam pytanie, czy można to reklamować w jakiś sposób? Czy części wymienione podlegają jakiejś gwarancji, jeśli tak, to jaki jest to czas?

#2 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 października 2010 - 21:25

Jasne, że można reklamować. Zdaje się, że na wymienione elementy Cortland daje 3 miechy dodatkowej, własnej gwarancji. Musisz poczytać w umowie, nie pamiętam dokładnie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych