Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zepsuty gładzik, kilka tygodni po wymianie topcase.


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 davidos1391

davidos1391
  • 6 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 October 2010 - 21:18

Witam serdecznie, Jakiś czas temu wymieniałem w Cortlandzie topcase. Działał bez zarzutów kilka tygodni, lecz później zaczął się psuć przycisk pod gładzikiem, obecnie w ogóle nie można nim klikać tzn. fizycznie owszem, ale żadnej reakcji komputera. Uniemożliwia to przeciąganie itp. W związku z tym mam pytanie, czy można to reklamować w jakiś sposób? Czy części wymienione podlegają jakiejś gwarancji, jeśli tak, to jaki jest to czas?

#2 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 October 2010 - 21:25

Jasne, że można reklamować. Zdaje się, że na wymienione elementy Cortland daje 3 miechy dodatkowej, własnej gwarancji. Musisz poczytać w umowie, nie pamiętam dokładnie.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users