Problemy z MBP i serwisem SAD
#1
Napisano 02 lutego 2007 - 12:55
#2
Napisano 02 lutego 2007 - 13:12
#3
Napisano 02 lutego 2007 - 13:20
Ja bym go w cholere oddał i tyle razy nie naprawiał. Niech wymienią na nowego.
No też bym tak chciał, ale serwis SADu nie przewiduje takiej procedury. Tak się tłumaczą. Jak to można ugryźć? Jak dochodzić swoich praw? Szybko i skutecznie, bo potrzebuję kompa do pracy, przez ten cholerny złom trace wiarygodność u swoich klientów. Nie mam na czym pracować
#4
Napisano 02 lutego 2007 - 13:23
#5
Napisano 02 lutego 2007 - 13:28
#6
Napisano 02 lutego 2007 - 13:30
#7
Napisano 02 lutego 2007 - 13:39
a gdybys sie nudzil;) http://www.adwokat.c...kuly/wady.shtml
#8
Napisano 02 lutego 2007 - 13:43
#9
Napisano 02 lutego 2007 - 13:52
Na jakiej podstawie mam prawo rządać nowego egzemplarza? W gwarancji SADu nie jest określona wymagana liczba napraw, zdaje się, że wymianę na nowy uzależnili od ich widzi mi się. Komp ma być do odbioru na początku przyszłego tygodnia nie wiem czy go odebrać, czy odmówić i wystosować jakieś pismo, na jakiej podstawie itd.
Dzięki i pozdrawiam
Seba
---- Dodano 02-02-2007 o godzinie 14:04 ----
jesli mozesz napisz tylko co dokladnie naprawiales i ile razy.
a gdybys sie nudzil;) http://www.adwokat.c...kuly/wady.shtml
Niestety jestem zarobiony i mam teraz za dużą korbę w głowie na studiowanie aktów prawnych;)
Karte gwarancyjną zabrał SAD. Z tego co pamiętam teraz jest 4ty raz w naprawie.
Naprawa nr:
1. Wymiana wadliwego wyświetlacza LCD (jakaś lampka w narożniku się nie paliła).
2. Wymieniając wyświetlacz uszkodzili ramkę wokół LCD, nie odebrałem, tylko odesłałem z powrotem.
3. Wrócił niechlujnie skręcony, zadziory na aluminium ale odebrałem bo potrzebowałem, po kilku tygodniach zaczęła schodzić farba z metalowego paska pod spacją. Wysłałem do serwisu.
4. Wrócił, praca superdrive i dysku bardzo głośna, bateria padła, temp przekraczała 90stopni, karta wifi traciła zasięg a po wyjściu z trybu sleep trzeba było ją "restartować", pasek pod klawiaturą delikatnie napoczęty, kwestia kilku dni i zejdzie farba, ale wcześniej nadpaliła się matryca na wysokości baterii, więc naprawa numer 4 w trakcie, zawsze podawałem do reklamacji to co tu nawypisywałem. Obsługa Macsimum Szczecin ok, chyba; obsługa SAD to skandal.
Pozdrawiam
Seba
#10
Napisano 02 lutego 2007 - 14:22
Na podstawie przepisów prawa rzeczowego. Nie jestem w stanie teraz znaleźć konkretnych artykułów, ale tydzień temu miałem właśnie o gwarancji i rękojmi na wygładach z prawa.Na jakiej podstawie mam prawo rządać nowego egzemplarza?
#11
Napisano 02 lutego 2007 - 14:35
No też bym tak chciał, ale serwis SADu nie przewiduje takiej procedury. Tak się tłumaczą. Jak to można ugryźć? Jak dochodzić swoich praw? Szybko i skutecznie, bo potrzebuję kompa do pracy, przez ten cholerny złom trace wiarygodność u swoich klientów. Nie mam na czym pracować
Po 3 nieudanej naprawie masz prawo zwrócić towar i żądać pieniędzy lub po prostu wymienić na zupełnie nowy towar (taki sam o ile ma go sprzedawca). Jeśli ktoś twierdzi inaczej to zorientuj się gdzie najbliższa siedziba UOKiK. dodam tylko że prawo polskie jest ważniejsze od tego co pisze w gwarancji producenta lub tego co mówi sprzedawca.
#12
Napisano 02 lutego 2007 - 14:57
#13
Napisano 02 lutego 2007 - 15:07
#14
Napisano 02 lutego 2007 - 15:25
#15
Napisano 02 lutego 2007 - 16:11
#16
Napisano 02 lutego 2007 - 16:26
#17
Napisano 02 lutego 2007 - 16:35
#18
Napisano 02 lutego 2007 - 16:43
Kupiłem go prywatnie, więc federacja konsumentów wchodzi wgrę.
Na jakiej podstawie mam prawo rządać nowego egzemplarza?
Miałem takie jazdy z butami, więc mam na świeżo ;-)
Oddając go do naprawy w ramach gwarancji możesz zażądać naprawy albo zwrotu kasy za sprzęt. Jeśli uznają Ci usterkę, to muszą zrobić to, czego zażądałeś oddając im komputer.
#19
Napisano 02 lutego 2007 - 17:49
#20
Napisano 02 lutego 2007 - 17:59
(sprzedawca powiedział, że nie powinienem używać kompa z monitorem zewnętrznym przy zamkniętej klapie, co znacząco obniża jego walory użytkowe
No, to wreszcie informacja z Twojej strony, ktora stawia Twoj pierwszy post w nowym swietle. Komp, jak widac, nie grzal sie sam z siebie a z Twoja pomoca.
#21
Napisano 02 lutego 2007 - 18:28
#22
Napisano 02 lutego 2007 - 18:56
#23
Napisano 02 lutego 2007 - 19:34
#24
Napisano 02 lutego 2007 - 20:53
Yyyy nic strasznego? Nigdy mnie to nie interesowało, ale z ciekawości na WinXP zainstalowałem SpeedFun - pokazuje też temp CPU. Jak przeglądam strony, mam otwarte 5 aplikacji to mam dla C2D 1.83 - 20C, gdy coś tam otworze jaką grafikę w PS CS2 podskoczyła do 23C i zaraz spadło do 22-21C. Odpaliłem GTA3 (tylko to mam pod ręką) w 1440x900 na max detali, poszalałem by jak najwięcej obciążyć CPU. SpeedFun wskazywał największą temp 32C. Pewnie gdybym odpalił jakąś nowszą grę to by podskoczyło więcej ale gdzie tam do 90C. W MBP też jest C2D i nie wiem czemu Wam się tak grzeje. W Pentium3 933MHz (mobilne) z tego co pamiętam może maksymalnie pracować do 100C. Myślałem że Apple zwiększyło wystarczająco obroty wiatraczków.a temperatura 90stopni to nic strasznego, u mnie też tak jest, po tym włączają się trochę mocniej wiatraki i po chwilce jest już ok :-)
#25
Napisano 02 lutego 2007 - 21:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych