Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Samsung SCX-4200 - jak skanować?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafal Stroinski

Rafal Stroinski
  • 8 postów

Napisano 21 stycznia 2007 - 19:58

Witajcie, mam drukarkę laserową Samsung SCX-4200, która jednocześnie powinna być skanerem. Sterowniki zainstalowane, wydruk działa ok, natomiast nie mogę uruchomić skanera - dołączony dysk oczywiście zawiera jakieś badziewiaste programy na PC, na MAC'a przeznaczony jest jeden folder ze sterownikiem i teoretycznie programem do skanowania. Po zainstalowaniu, MAC zasadniczo go nie dostrzega. Czy ktoś miał do czynienia z podobnym problemem? Pozdrawiam, rs

#2 kulasdp

kulasdp
  • 373 postów
  • SkądRacibórz/Wiedeń

Napisano 21 stycznia 2007 - 22:06

Witajcie, mam drukarkę laserową Samsung SCX-4200, która jednocześnie powinna być skanerem. Sterowniki zainstalowane, wydruk działa ok, natomiast nie mogę uruchomić skanera - dołączony dysk oczywiście zawiera jakieś badziewiaste programy na PC, na MAC'a przeznaczony jest jeden folder ze sterownikiem i teoretycznie programem do skanowania. Po zainstalowaniu, MAC zasadniczo go nie dostrzega.

Czy ktoś miał do czynienia z podobnym problemem?

Pozdrawiam,

rs


a probowales juz Image Capture ktory jest w systemie ?

#3 Rafal Stroinski

Rafal Stroinski
  • 8 postów

Napisano 23 stycznia 2007 - 23:25

a probowales juz Image Capture ktory jest w systemie ?

Dzięki bardzo, nie znałem tego programu. Spróbowałem teraz, widzi skaner, ale nie chce uruchomić skanowania...

#4 kulasdp

kulasdp
  • 373 postów
  • SkądRacibórz/Wiedeń

Napisano 24 stycznia 2007 - 00:08

dobra sprobuj sciagnac najnowsze sterowniki tu:
http://www.samsung.c...pe=DR&language=

potem znow sprobuj w image ready ;)

pozdrawiam..

#5 Hackmaniak

Hackmaniak
  • 459 postów

Napisano 27 stycznia 2007 - 09:25

dobra sprobuj sciagnac najnowsze sterowniki tu:
[url]http://www.samsung.com/support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=&typecode=300600&subtype=&subtypecode=300601&model=SCX-4200&filetype=DR&language=[/url]

potem znow sprobuj w image ready ;)

pozdrawiam..

Tam nie znajdziesz, bo dali tylko sterowniki dla drukarki. Jedyne jakie znalazłem są na dołączonej płycie. Jak zgubiłeś to mogę wysłać. Sterowniki są pod Power PC, ale to zwykły plik PPD, więc śmiga. Jak zainstalujesz to uruchamiasz komputer ponownie i później odpalasz Image Capture. U mnie działa bardzo ładnie. Może napisz w którym miejscu napotykasz problem. Czy się jakiś komunikat pojawia?

#6 Rafal Stroinski

Rafal Stroinski
  • 8 postów

Napisano 28 stycznia 2007 - 22:39

Tam nie znajdziesz, bo dali tylko sterowniki dla drukarki. Jedyne jakie znalazłem są na dołączonej płycie. Jak zgubiłeś to mogę wysłać. Sterowniki są pod Power PC, ale to zwykły plik PPD, więc śmiga. Jak zainstalujesz to uruchamiasz komputer ponownie i później odpalasz Image Capture. U mnie działa bardzo ładnie. Może napisz w którym miejscu napotykasz problem. Czy się jakiś komunikat pojawia?

Dzięki, mam dyskiektkę z driverami. Zrobiłem jak piszesz, ale nie działa. Objawy są takie, że jak po raz pierwszy po włączeniu maca odpalam image capture, to skaner się przesuwa (ale nie świeci) i potem image capture się zawiesza i muszę zrobić force quit. A jeśli potem znów uruchamiam program, to nie zauważa skanera, tzn. ignoruje kliknięcie "overview" albo "scan setup".

Na "Devices" widzi Samsunga... :-(

Masz jakiś pomysł?

Dzięki
rs

#7 Hackmaniak

Hackmaniak
  • 459 postów

Napisano 29 stycznia 2007 - 21:22

Dzięki, mam dyskiektkę z driverami. Zrobiłem jak piszesz, ale nie działa. Objawy są takie, że jak po raz pierwszy po włączeniu maca odpalam image capture, to skaner się przesuwa (ale nie świeci) i potem image capture się zawiesza i muszę zrobić force quit. A jeśli potem znów uruchamiam program, to nie zauważa skanera, tzn. ignoruje kliknięcie "overview" albo "scan setup".

Na "Devices" widzi Samsunga... :-(

Masz jakiś pomysł?

Dzięki
rs

To może napisz:
1. Czy działa drukarka i kopiarka?
2. Czy testowałeś skaner pod innym komputerem/innymi systemami?
3. Czy do Twojego komputera był podłączony inny skaner i czy działał?
4. Jaką masz wersję sterowników (u mnie 1.00.97)?
5. Jaki to dokładnie komputer i system?
Chce uniknąć stwierdzeń w stylu u mnie działa.
Może masz jakieś stare sterowniki, albo uszkodzona lampa skanera. Przyczyn może być wiele. Po odpowiedzi na te pytania myśle, że będe w stanie coś doradzić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych