Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[za darmo] Kubek iSpot za darmo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
179 odpowiedzi w tym temacie

#1 simonp1992

simonp1992
  • 108 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 11:12

tutaj można otrzymać kubek z limitowanej serii iSpot za darmo:

Sklep internetowy iSpot - komputery Apple Mac, akcesoria komputerowe, iPod, iPhone, akcesoria iPod oraz iPhone, oprogramowanie.

:)

#2 SiWyTM

SiWyTM
  • 190 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 11:33

Ja zapisalem sie w tamtym tygodniu, i na razie jeszcze nie dostalem go ale pewnie na dniach przyjdzie paczka :D

#3 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 11:53

Jak ktoś dostanie kubek - niech poda tu do tematu termin dostawy & fotki. Zamówiłem przed chwilą - dzięki za info.

#4 Arise1337

Arise1337
  • 266 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 14 czerwca 2010 - 11:59

Tez zamowilem :)

#5 stivii

stivii
  • 144 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:11

Done..:P

#6 Pi0tR

Pi0tR
  • 46 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:14

Nom niby też zamówiłem ale zobaczymy co z tego będzie

#7 szczep

szczep
  • 180 postów
  • SkądKrk

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:16

Mnie ciekawi ile teraz spamu marketingowego bedzie przychodzic :P

#8 Pi0tR

Pi0tR
  • 46 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:21

HEHEHEHEH nom xD albo gdzie powędrują nasze dane xD

#9 bacaaa

bacaaa
  • 392 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:21

Sprzedałem moje dane osobowe za kubek !! :-D

#10 prime

prime
  • 51 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:37

już bym się z niego napił :)

#11 mikro123

mikro123

    asd

  • 1 272 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2010 - 12:56

A co w zakładce Podpis trzeba wpisać :P

#12 Turbo

Turbo
  • 526 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 13:22

Najlepiej imie i nazwisko. Myślicie, że jak wszyscy członkowie mojej rodziny zamówią kubki, to przyślą mi, aż trzy ?

#13 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 13:42

Spróbuj - wprawdzie nic nigdzie nie pisze o jakichkolwiek "obwarowaniach", ale wątpliwe.

P.S. Ciekawe czy to ten sam kubek Chcesz otrzyma Ciekawe też czy obsługuje flash i ma multitasking :P.

#14 TTomekk

TTomekk
  • 1 732 postów
  • SkądRuda Slaska, Poland

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:02

Również zamówiłem ;)

#15 kurde-kurde@tlen.

kurde-kurde@tlen.
  • 127 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:10

Ja też .... se se seee :D

#16 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:21

Zarejestrowane - Jak dają za free to dlaczego by nie ? :D BTW Ma ktoś może fotke jak ten kubek wygląda ?

#17 dundrub

dundrub
  • 842 postów
  • Skąddolny slask

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:25

Raany.. nikt nie wie jak kubek wygląda.. nikt nie wie ile ich jest i czy się załapie na "do wyczerpania zapasów".. a dane swoje "oddają bez walki" ;)

#18 loskamillos

loskamillos
  • 246 postów
  • SkądHeilbronn, DE

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:27

Kto nie próbuje, ten nie ma. ZAMÓWIONE :D

#19 tasak_94

tasak_94
  • 107 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:31

Dokladnie loskamillos!! ZAMÓWIEONE :D

#20 rlz01

rlz01
  • 2 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 14:58

A czytaliście regulamin? ;)

[...] 3.4 Wzięcie udziału klienta w Promocji uzależnione jest od zakupu Gazety Wyborczej wraz z insertem iSpot w dniu 7 VI 2010 r., na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego lub wielkopolskiego.

4. ZASADY PROMOCJI

4.1. Aby wziąć udział w Promocji, klient powinien:

a) zakupić Gazetę Wyborczą wraz z insertem iSpot w dniu 7 VI 2010 r., na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego lub wielkopolskiego;


Zobaczymy co z tego wyjdzie hehe

#21 bar-trek

bar-trek
  • 6 156 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 14 czerwca 2010 - 15:07

mail: Dziękujemy za pozostawienie danych, wkrótce na podany adres otrzymasz kubek z limitowanej serii. a w regulaminie: 4.2 Klienci, którzy spełnią powyższy warunek otrzymają mailing, w którym otrzymają szczegółowe informacje z dalszymi instrukcjami, tj. zaproszenie do salonu iSpot po odbiór zamówionego kubka Snow Leopard. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.

#22 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2010 - 15:13

Tez się sprzedałem haha i tak dane można znaleźć w wielu miejscach :), a kubków nigdy dość :)

#23 bar-trek

bar-trek
  • 6 156 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 14 czerwca 2010 - 15:38

e tam... co z tego, że znają nasz adres? Co? Przyjdą? Okradną nas :D ?

#24 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2010 - 15:59

Generalnie to zapewne 98% ludzi i tak nie kupiło gazety wiec tylko spam dostaną :)

#25 bar-trek

bar-trek
  • 6 156 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 14 czerwca 2010 - 16:28

wystarczy zablokować adres i po spamie ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych