C++ na Macu
#1
Napisano 20 marca 2010 - 22:43
#2
Napisano 20 marca 2010 - 22:54
#3
Napisano 20 marca 2010 - 23:05
#4
Napisano 20 marca 2010 - 23:15
#5
Napisano 21 marca 2010 - 02:08
#6
Napisano 21 marca 2010 - 08:16
#7
Napisano 21 marca 2010 - 09:01
#include < iostream > #include < math.h > using namespace std; main() { int x; cout << "Podaj liczbe: "; cin >> x; cout << "Pierwiastek z " << x << " wynosi: " << sqrt(x) << endl; cout << "Pierwiastek 3st z " << x << " wynosi: " << pow(x, 1.0/3.0) << endl; // cbrt(x) cout << x << "^0.2 wynosi: " << pow(x,0.2) << endl; cout << "1/" << x << " wynosi: " << 1.0/x << endl; system("pause"); return 0; }Wyskakuje info, że trzeba zrobić int main(). Zrobiłem tak i program się dalej nie uruchamia, chociaz jest napisane "Running..."
Chyba będę musiał robić to na windowsie :/
EDIT: zjadło < > przy include
#8
Napisano 21 marca 2010 - 10:19
Bez sensu. Taki kod mi nie działa:
#include < iostream > #include < math.h > using namespace std; main() { int x; cout << "Podaj liczbe: "; cin >> x; cout << "Pierwiastek z " << x << " wynosi: " << sqrt(x) << endl; cout << "Pierwiastek 3st z " << x << " wynosi: " << pow(x, 1.0/3.0) << endl; // cbrt(x) cout << x << "^0.2 wynosi: " << pow(x,0.2) << endl; cout << "1/" << x << " wynosi: " << 1.0/x << endl; system("pause"); return 0; }Wyskakuje info, że trzeba zrobić int main(). Zrobiłem tak i program się dalej nie uruchamia, chociaz jest napisane "Running..."
Chyba będę musiał robić to na windowsie :/
EDIT: zjadło < > przy include
A w konsolę zaglądał, bo widzę, że ewidentnie program konsolowy? Bodajże Shift+cmd+r
Ofc zakładam, że projekt jest czystym projektem C++, ma target ustawiony na konsolową aplikację i tym podobne.
#9
Napisano 21 marca 2010 - 11:34
Tylko to nie windows, gdzie wyskakuje okienko, itd. Tak jak kolego wyżej powiedział trzeba sobie otworzyć konsolę - Cmd+Shift+R i tam będziesz wszystko miał.
Dla pewności podam kod, który u mnie się*skompilował:
#include < iostream > #include < math.h > using namespace std; int main() { int x; cout << "Podaj liczbe: "; cin >> x; cout << "Pierwiastek z " << x << " wynosi: " << sqrt(x) << endl; cout << "Pierwiastek 3st z " << x << " wynosi: " << pow(x, 1.0/3.0) << endl; // cbrt(x) cout << x << "^0.2 wynosi: " << pow(x,0.2) << endl; cout << "1/" << x << " wynosi: " << 1.0/x << endl; // system("pause"); return 0; }
Tylko trzeba usunąć te spacje wewnątrz < > w includach. Przez nie może nie działać.
No i na systemach Unixowych nie ma komendy pause, więc system("pause") nie będzie działać.
#10
Napisano 21 marca 2010 - 13:54
O to chodziło! Dzięki!Tylko to nie windows, gdzie wyskakuje okienko, itd. Tak jak kolego wyżej powiedział trzeba sobie otworzyć konsolę - Cmd+Shift+R i tam będziesz wszystko miał.
#11
Napisano 22 kwietnia 2010 - 14:48
J
EDIT: Ok, tępy jestem Szukałem XCoda na płyce z aplikacjami a nie systemem
też własnie zamierzam zobaczyć jak to wyglada na maczkach. Niestety nie ma plyty z aplikacjami czyli muszę ściągnąć XCode z strony:
Sign in with your Apple ID - Apple Developer
dobrze myślę? ono waży aż 2.3GB ?
#12
Napisano 22 kwietnia 2010 - 14:51
#13
Napisano 22 kwietnia 2010 - 15:58
a kto to pamięta ile to waży, skoro tak tam piszą to pewnie tyle jest.
EDIT
Chociaż mi się kojarzy że coś koło 700mb, albo 900mb, bardziej jakoś tak.
kurcze no tam wazy 2,3 GB :/
pare dobrych dni sciagania :/
#14
Napisano 22 kwietnia 2010 - 16:00
#15
Napisano 22 kwietnia 2010 - 16:23
#16
Napisano 22 kwietnia 2010 - 18:28
A może to 2.3gb to z iphonowym sdk, a to Ci nie potrzebne jest, nie wiem ale tak tylko coś kojarzę że to mniej ważyło, ale mogę się mylić.
tak to z sdk ale nigdzie nie moge znaleźć samego :]
---- Dodano 23-04-2010 o godzinie 08:50 ----
dobra sciaglem Xcode 3.0 bo mam Leoparda i teraz pytanie instalować tylko:
XcodeTools.mpkg
czy jeszcze to co tu jest:
Dashcode.pkg i WebObjects.mpkg ?
#17
Napisano 23 kwietnia 2010 - 22:26
#18
Napisano 23 kwietnia 2010 - 23:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych