Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

TeamSpeak 3 - nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 deha21

deha21
  • 384 postów

Napisano 12 marca 2010 - 20:22

Jakiś czas temu jeszcze spokojnie uzywałem TeamSpeaka i nie było problemu. Dziś go włączam i nic. Ikonka w doku się pojawia i od razu znika. Nic nie kombinowałem z programem. Jedyną rzeczą która mogła wpłynąć na działanie programu/systemu jest to , że usunąłem zbędne języki z systemu za pomocą programu Monolingual... Chociaż wątpie żeby to było przyczyną bo zostawiłem język angielski i jeszcze wiele innych ważniejszych. Czy da się teraz jakoś bezawaryjnie i sprawnie doinstalować tylko języki z płytki instalacyjnej?

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 marca 2010 - 12:44

Przeinstaluj Teamspeaka, pewnie mu za dużo obcięło.

#3 deha21

deha21
  • 384 postów

Napisano 13 marca 2010 - 22:49

Przeinstalowywałem już. Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie i dalej to samo :(

#4 Jenot

Jenot
  • 2 204 postów
  • SkądChełm

Napisano 14 marca 2010 - 08:36

Spróbuj usunąc AppCleanerem. Normalne usunięcie z Programów może nie wystarczyć.

#5 deha21

deha21
  • 384 postów

Napisano 14 marca 2010 - 11:48

Usuwałem AppCleanerem. Usunąłem też ukryty katalog TSa którego AppCleaner nie usunął i też nic. Generalnie to jest tak, że uruchamiam i na chwilę mignie okno programu ale jednak się wyłącza.

#6 Jenot

Jenot
  • 2 204 postów
  • SkądChełm

Napisano 14 marca 2010 - 12:02

No to spróbuj może jeszcze uruchomić z terminala - może wtedy wywali jakieś błędy.

#7 deha21

deha21
  • 384 postów

Napisano 14 marca 2010 - 13:22

Nie wiem jak uruchomić z terminala ale po przeglądnięciu katalogu TeamSpeaka nie widzę, żadnego .app a jedynie exec który uruchamia się z terminala i wyskakują błędy: /Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app/Contents/MacOS/ts3client_mac ; exit; 2010-03-14 13:21:14.435955|INFO |MPSingleton | | Detected local codeset to be: UTF-8 2010-03-14 13:21:14.436846|INFO | | | Logging started, clientlib version: 3.0.0-beta17 [Build: 10406] ACASYNTHLOG : OpenSpeechChannel FAILED (BabTtsInitDllEx failed for BabTTS dylib path: /Applications/Infovox iVox.app/Contents/Resources/AcaTTS/libacatts.dylib) ACASYNTHLOG : OpenSpeechChannel FAILED (Cannot initialize AcaTTS engine) 2010-03-14 13:21:14.660244|ERROR |TTSMac | | Error creating speech channel: -241 2010-03-14 13:21:14.660342|INFO |ClientUI | | Failed to init text to speech engine: 3584 2010-03-14 13:21:14.660389|CRITICAL| | | Assertion "m_instance" failed at client/clientui/tts/tts_mac.cpp:61; logout

#8 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 14 marca 2010 - 16:44

Ja nie ma .app jak jest, właśnie o ten .app chodzi: /Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app Jak widać go uruchomiłeś, ale zaraz się zakończył: /Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app/Contents/MacOS/ts3client_mac To "ts3client_mac" to jest właśnie główny program. Zawsze jest w katalogu *.app/Contents/MacOS Ale jak widać coś jest nie tak, a jak pomóc to nie wiem.

#9 deha21

deha21
  • 384 postów

Napisano 14 marca 2010 - 17:12

A może macie TS3 zainstalowanego i mi wyślecie? ;) Może akurat będzie działał. EDIT: Już działa. Odinstalowałe pare programów które zainstalowałem po ostatnim używaniu TeamSpeaka. Był to Jubler, TeamViewer i LogMeIn. Instalowałem, usuwałe, instalowałem aż w końcu zadziałał. Nie wiem czy te programy miały z tym związek.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych