Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lustrzanka cyfrowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
239 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gryniu

Gryniu
  • 207 postów
  • SkądChojnice / Gdańsk

Napisano 07 lutego 2010 - 19:15

Witam, mam dylemat nad kupnem lustrzanki. Trzymałem już Sony A300 i A350 , Canona 350D i Nikona D60. Jestem dopiero początkującym fotografem , dylemat zapewne jak się domyślacie polega na wyborze lustrzanki :D A więc zastanawiam się nad : Canonem 500D , a Nikonem D90. Do samych body na początek kitowe obiektywy - oba 18-200. Mieliście może styczność z tymi aparacikami? A może polecacie coś innego? Czy warto dokupić do tego , np. jakiś filtr? Jaką kartę pamięci kupić ( czy 2 ale z mniejszą pojemnością , czy jedną wiekszą ) ? Dlaczego 500D , a nie tańszy 450D? Ze względu na : większy zakres ISO i poprawione szumy , poprawione materiały wykonania + HDMI. Pozdrawiam ;)

#2 iBaju

iBaju
  • 121 postów

Napisano 07 lutego 2010 - 19:25

A kupujesz nowe body czy używane? Lepiej zainteresuj się obiektywami, a do tego dobierz sobie korpus. Jeśli jesteś początkujący to wg. mnie lepiej kupić w miarę niski model body, dołożyć więcej do szkieł i innych ważnych akcesoriów, a jak już nauczysz się robić zdjęcia i będziesz wyposażony w dobre obiektywy to zainwestujesz w droższe body. To moje skromne zdanie.... Osobiście preferuje Canona z tych co napisałeś, ale z serii dwu cyfrowej tj. "..D"

#3 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 07 lutego 2010 - 19:44

A kupujesz nowe body czy używane? Lepiej zainteresuj się obiektywami, a do tego dobierz sobie korpus.
Jeśli jesteś początkujący to wg. mnie lepiej kupić w miarę niski model body, dołożyć więcej do szkieł i innych ważnych akcesoriów, a jak już nauczysz się robić zdjęcia i będziesz wyposażony w dobre obiektywy to zainwestujesz w droższe body. To moje skromne zdanie....