Instalacja Big Sur przerwana, nie można odszyfrować dysku
#1
Napisano 05 lutego 2021 - 22:24
#2
Napisano 05 lutego 2021 - 22:48
Czy masz dostęp do terminala? Jeśli tak, to czy próbowałeś odblokować dysk z jego poziomu?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 24 lutego 2021 - 00:03
#4
Napisano 24 lutego 2021 - 12:45
Mam identyczny problem. Nie mam dostępu do terminala. Ma ktoś jakiś pomysl?
1. Jaki komputer?
2. Czy możesz wejść do trybu odzyskiwania (recovery)?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 24 lutego 2021 - 15:15
Komputer to Macbook Air early 2015
Do trybu odzyskiwania wchodzę. Ale rząda żąda hasła. Wpisuje prawidłowe hasło ktore nie działa, Nastepnie probuje poprzest ID i kod telefonu. Też nieskutecznie.
#6
Napisano 24 lutego 2021 - 16:49
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#7
Napisano 24 lutego 2021 - 16:52
Kiedyś dawno temu tak miałem, że się nie dało odblokować przez GUI, a w terminalu z użyciem polecenia diskutil poszło bez problemu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#8
Napisano 24 lutego 2021 - 18:33
Użytkownik budziu edytował ten post 24 lutego 2021 - 18:35
#9
Napisano 24 lutego 2021 - 18:33
McBook Pro 15" Touch Bar / iPhone 11 Pro / iPad 11 Pro LTE / Apple Watch 5 SS
#10
Napisano 24 lutego 2021 - 18:50
Polish pro
Wyczyściłem cały dysk, ściąga się El Capitan. (12 h) zobaczymy co z tego wyjdzie.
Użytkownik winmaciek edytował ten post 24 lutego 2021 - 22:23
#11
Napisano 26 lutego 2021 - 19:50
Na infolinii Apple dowiedziałam się, że to po prostu jest błąd i mają na to procedurę, miało się to też znaleźć w treści artykułu w supporcie, ale nie wiem, czy zostało dodane. W każdym razie ostatecznie musiałam wyczyścić dysk i zainstalować system od nowa (najpierw ten, który był na moim komputerze fabrycznie, potem aktualizacja do big sur). Powiem też, że wyczyszczenie dysku było ciężkim zadaniem, bo wciąż wyświetlał się błąd, i nie dało się tego zrobić. Udało się dopiero za którymś tam razem, kiedy kliknęłam wyczyść nie z tego menu dotyczącego dysku, tylko z paska narzędzi u góry (nie wiem, czy to jest jasne).
#12
Napisano 27 lutego 2021 - 07:34
[…] (nie wiem, czy to jest jasne).
Nie jest, przykro mi.
Ale najważniejsze, że „za którymś tam” się udało, mimo że „wyświetlał się błąd”.
To ja chyba zamknę, skoro czysta instalacja to jedyne pomysły w tych przypadkach. Od 5. lutego niewiele informacji zostało dostarczone w temacie, toteż nie spodziewam się większej ilości w najbliższych czasach również. Jakby ktoś miał konkretne dane, np., jaki to artykuł supportu, lub cokolwiek o większej precyzji, proszę o kontakt. Otworzy się.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych