Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nieoczekiwane zamykanie aplikacji z App Store


Najlepsza odpowiedź chemfans , 01 grudnia 2020 - 18:07

Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Chyba trzeba grzecznie poczekać na aktualizację :(

 

https://forums.macrumors.com/threads/unable-to-open-applications-downloaded-from-the-appstore.2268997/

Na 2 stronie forum znajduje się rozwiązanie problemu :)

BAD apple!

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 chemfans

chemfans
  • 5 postów

Napisano 01 grudnia 2020 - 10:39

Witam!

 

Po wyczyszczeniu maca i ponownej instalacji ( koniec listopada 2020 ) mam problem z aplikacjami ( wszystkimi bez wyjątku ) z App Store.

 

-  Tuż po instalacji aplikacji z App Store nie mogę ich uruchomić klikając "otwórz".

-  Po cofnięciu strony App Store aplikacja wyświetla się jako niezainstalowana.

-  Widoczna i dostępna jest jednocześnie na dysku ( folder aplikacje ) wśród innych aplikacji. Po włączeniu i ułamku sekundy wyświetla się komunikat "aplikacja ... nieoczekiwanie zakończyła pracę"

-  Dla przykładu po zainstalowaniu rozszerzenia Safari Nightlight ( wcześniej działało bez problemów ) w App Store widoczne jest jako niezainstalowane, widoczne jest na dysku w folderze aplikacje, nie ma śladu tego rozszerzenia w preferencjach/rozszerzeniach po otwarciu Safari, po włączeniu przez folder aplikacje wyświetla się natychmiast komunikat "Aplikacja Nightlight nieoczekiwanie zakończyła pracę."

-  Wszystkie dostępne uaktualnienia zainstalowane

-  Ponowne wyczyszczenie i instalacja nic nie pomogły

 

Problem dotyczy wszystkich aplikacji App Store (w tym iWork, wcześniej działających bez zarzutów jak i tych z których nigdy jeszcze nie korzystałem ) natomiast nie dotyczy żadnych aplikacji pobranych ze stron internetowych.

Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.

 

App Store wersja 2.4

iMac Mid 2010 High Sierra ( wersja 10.13.6 )

 

 

Serdecznie pozdrawiam!



#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 01 grudnia 2020 - 10:47

A próbowałeś się wylogować i zalogować ponownie do AppStore bo dla mnie to wygląda na jakiś problem z autoryzacją aplikacji ze sklepu. Czy na nowym koncie też tak się dzieje? Dzwoniłeś na infolinię Apple czy może mieli podobny przypadek?


Fallout ...war, war never changes...

#3 chemfans

chemfans
  • 5 postów

Napisano 01 grudnia 2020 - 14:00

-   Wylogowanie się z AppStore i ponowne zalogowanie - niestety bez zmian

-   Nakierowałeś mnie na problem z autoryzacją ( okienko powiadamiające o nieoczekiwanym zamknięciu się aplikacji wyskakuje   natychmiast ( 1 sekunda ) po naciśnięciu ikony aplikacji ( sama aplikacja nie otwiera się nawet na chwilę ). Zauważyłem, że w opcjach iTunes związanych z Apple ID liczba autoryzowanych kom. wynosiła zero. Podałem dane i autoryzacja przebiegła poprawnie. ( Do odtwarzania zawartości zakupionej przy użyciu tego Apple ID jest autoryzowany jeden komputer )

-   Zresetowałem Maca

-   Wylogowałem się i ponownie zalogowałem w AppStore

-   Niestety problem ten sam :(


Szukam pomocy poprzez kontakt z AppStore


Może wstawić raport?


Nie wiadomo jak to naprawić :( Można spróbować zainstalować starszą wersję systemu tylko po co gdy na tej ( High Sierra 10.13.6 )

do te pory ( grubo ponad rok ) nie było problemów.


Czy ktoś może ma wiedzę czy tego typu problem leży po mojej stronie ( mojego maca ) czy zależy wyłącznie od AppStore i nie mam na to wpływu?



#4 chemfans

chemfans
  • 5 postów

Napisano 01 grudnia 2020 - 17:29

Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Chyba trzeba grzecznie poczekać na aktualizację :(

 

https://forums.macrumors.com/threads/unable-to-open-applications-downloaded-from-the-appstore.2268997/



#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 grudnia 2020 - 18:06

Przestań co moment podbijać ten wątek.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#6 chemfans

chemfans
  • 5 postów

Napisano 01 grudnia 2020 - 18:07   Najlepsza odpowiedź

Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Chyba trzeba grzecznie poczekać na aktualizację :(

 

https://forums.macrumors.com/threads/unable-to-open-applications-downloaded-from-the-appstore.2268997/

Na 2 stronie forum znajduje się rozwiązanie problemu :)

BAD apple!



#7 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 01 grudnia 2020 - 23:57

Ja w kwestii czysto formalnej.

 

Autor tematu opublikował go już trzy dni temu tutaj:

Nieoczekiwane zamykanie aplikacji z App Store

a jak dobrze wiemy, ponieważ zaakceptowaliśmy warunki regulaminu przy zakładaniu kont, nie wolno, zgodnie z jego zapisami, powielać tematów w kilku działach tylko dlatego, że nikt nam nie odpowiedział. Wszyscy tutaj czynią pomoc ochotniczo, nie zaś z racji bycia pracownikami jakiegoś supportu.

 

Wobec tego jednak, że to w tym wątku padły odpowiedzi mogące uchodzić za rozwiązanie, to linkowany zostanie usunięty, tym niemniej Użytkownik otrzyma ostrzeżenie za naruszenie zasad wspomnianego regulaminu.

 

Proszę uprzejmie o jego przestrzeganie, żeby ułatwić życie wszystkim Forumowiczom, a nie tylko sobie. Dziękuję.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych