Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AW 4 - problem z aktualizacją do watchOS 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 michasp

michasp
  • 104 postów
  • SkądSanok

Napisano 05 maja 2020 - 23:06

Cześć,

 

dzisiaj kupiłem AW4 Nike 44.

 

Zaktualizowałem go do 5.3.6.

 

i tyle... co uczynić by zrobić update do 6?

 

na iPhone pisze, że Watch jest aktualny... ale ma 5.3.6.

 

pomóżcie proszę...
 

 



#2 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 05 maja 2020 - 23:10

A przypadkiem w telefonie nie musisz mieć najnowszej wersji iOS?
Fallout ...war, war never changes...

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 05 maja 2020 - 23:48

Tak, potrzebny jest w miarę nowy iOS.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 michasp

michasp
  • 104 postów
  • SkądSanok

Napisano 06 maja 2020 - 21:05

Wylogowałem Watch z konta córki i jej telefonu. Bo na nim udało mi się połączyć z AW4 - to jest XS. 

 

Zalogowałem ponownie zegarek na moje konto (i telefon 7+), gdzie wcześniej miałem problemy z połączeniem w parę. I pojawiła się aktualizacja do 6.2.1.

 

Ufff. Z perypetiami zainstalowałem aktualizację - tzn. zainstalowała się na Watchu, na iPhone dalej się instalowała.. W kółko. I końcu Watch i iPhone zaczęły ze sobą "gadać".

 

Z utęsknieniem wspominam czasy, gdzie jak instalowałem używany AW2 - wszystko działało "igła".

 

PS. Na moim 7+ jest aktualny IOS. Na córki był 13.3.1 - rano zaktualizowałem do 13.4.1.

 

pozdrawiam wszystkich i życzę dużo cierpliwości przy instalacji aktualizacji






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych