Dzień dobry
Od aktualizacji iMaca na macOS Catalina 10.15.1 Time Machine nie może zrobić backupu na Apple Time Capsule. Wcześniej (tzn. od ok. 1 roku) backupy sięgały max 30 dni wstecz.
Gdy zrobiłem pierwszą pomoc to pokazują mi się takie komunikaty:
a) na obrazie dysku błąd procesu i nr błędu 69842 mapa partycji zawiera błędy i nie można zamontować dysku
na backupy TM błąd 69845 weryfikacja lub naprawa plików nie powiodła się
wykryto wolumin rozróżniający wielkość liter, niewłaściwy: klucz indeksu i struktura węzła oraz połączenia siostrzane.
Nie znalazłem tego problemu ani na forum ani w necie. W apple support wszystko sprawdziłem. Połączenie ok. Oprogramowanie aktualne. Wyłączałem z archiwizowania po kolei - aplikacje, dokumenty itd. i nadal brak backupu. Pojawia się informacja "nie można było wykonać kopii". Diagnozowanie ATC = wszystko ok.
Czy mam wyczyścić ATC tak jak do sprzedania i spróbować ponownie ją zainstalować?
c) na TM pojawia się kolejno
przygotowuję tworzenie backupu
tworzę backup np. 3,8 MB z 391 GB
TM nie może dokończyć tworzenia dysku na ATC
Jeszcze raz proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu