Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
407 odpowiedzi w tym temacie

#276 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 lipca 2020 - 18:03

Wystarczy oddać do iMad, wymieniają na nowe.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#277 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 lipca 2020 - 21:50

"Dostępność" i tam dalej opcje do AirPods. Ktoś ma jakieś spostrzeżenia? U mnie tak poprawiło dźwięk, że w szoku jestem. Ile szczegółów doszło jak wszystko słychać od dołu. 


  • Demos lubi to
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#278 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 31 lipca 2020 - 09:44

"Dostępność" i tam dalej opcje do AirPods. Ktoś ma jakieś spostrzeżenia? U mnie tak poprawiło dźwięk, że w szoku jestem. Ile szczegółów doszło jak wszystko słychać od dołu. 

Ale to pewnie w iOS 14? Bo pod 13.6 oprócz ustawień tempa wciskania słuchawek nic nie ma więcej...



#279 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 lipca 2020 - 13:30

Tak, dokładnie. Zapomniałem dopisać że iOS 14.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#280 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 31 lipca 2020 - 13:48

No to poza wątkiem o becie pogadacie sobie o tym po oficjalnym wydaniu. Póki co iOS 14 oficjalnie 'nie istnieje' i nie dywagujemy o nim poza rezerwatem.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#281 Johnator

Johnator
  • 18 postów

Napisano 09 sierpnia 2020 - 16:54

Czesc, airpods pro 2 - dopiero 2021 ? Zastanawiam sie nad kupnem pro 1 i z tego co udalo mi sie znalesc nie powinien raczej pojawic sie w tym roku nastepca ?

 

Z ciekawosci skąd taka roznica ceny miedzy oficjalnym sklepem apple.pl a kilkoma marketami gdzie sa dostepne po 899zl ??? Pierwszy raz widze, az taka roznice miedzy produktami apple...

Pozdrawiam


Użytkownik Johnator edytował ten post 09 sierpnia 2020 - 16:57


#282 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 sierpnia 2020 - 17:15

W tym roku już raczej nie będzie, przecież Pro nie mają nawet roku. Jesienią, według przecieków, mają pojawić się nauszne Airpods.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#283 RobertR84

RobertR84
  • 2 postów

Napisano 13 września 2020 - 18:20

Witam,

U mnie niestety wylatują na stałe. Po 3 dniach użytkowania lewa słuchawka przestała przechodzić test szczelności i trzeszczy przy niskich tonach. 


Szkoda, ponieważ to fajne słuchawki i zdążyłem je polubić.



#284 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 13 września 2020 - 18:45

To ja chyba kupię AirPodsy 2.


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#285 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 29 września 2020 - 21:08

Czy ktoś z posiadaczy AirPods Pro i iOS 14 bawił się dźwiękiem przestrzennym?

 

Ja jestem po prostu zmieciony... Włączcie sobie na Apple TV na iPhone film "Greyhound"... Jak można tak oszukać mózg. Ja rozumiem, że żyroskopy, kierunek siły sygnału BT itp, ale to jest jakaś masakra. Jak świetne 5.1 z głośnikiem centralnym zawsze tam, gdzie mamy postawionego iPhone. Jeżeli mamy dialog i odwrócę głowę w lewo, dźwięk otoczenia i "ambient" jest w pełnej scenie, a głoś i dane efekty dokładnie tam, gdzie stoi iPhone lub znajdowałby się głośnik centralny. Jeżeli odwrócę głowę w prawo, słyszę dialogi tylko w lewej słuchawce i jest to na tyle realne, że mam wrażenie, że to idzie przez głośniki, a ja mam rozłączone słuchawki w uszach.

 

Strasznie to dziwne i robi niesamowite wrażenie. Chciałbym, żeby to działało z wszystkimi filami 5.1/7.1, także poza Apple, np. Netflix. Polecam obczaić.

 

P.s. sprawdźcie w ustawieniach AirPods czy macie to włączone.


Użytkownik m-graficzny edytował ten post 29 września 2020 - 21:09

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#286 patbateman

patbateman
  • 13 postów

Napisano 30 września 2020 - 08:23

Cześć.

 

od wczoraj jestem posiadaczem airpods pro i zastanawia mnie jak aktywować funkcję automatycznego przełączania pomiędzy iphone a macbook w moim przypadku. Ja rozumiem, że jeśli przykładowo słucham muzyki na spotify na iphone i otworzę laptopa i włączę coś na youtube, to automatycznie słuchawki przeniosą się "na macbooka" i będę mógł słuchać na youtube. I odwrotnie. Czy się mylę? W tym momencie mi to nie działa. Chciałbym wspomnieć, ze mam aktywowany automatyczne przełączanie + ios 14.

 

Z góry dziękuję za pomoc.



#287 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 września 2020 - 09:52

Cześć.

 

od wczoraj jestem posiadaczem airpods pro i zastanawia mnie jak aktywować funkcję automatycznego przełączania pomiędzy iphone a macbook w moim przypadku. Ja rozumiem, że jeśli przykładowo słucham muzyki na spotify na iphone i otworzę laptopa i włączę coś na youtube, to automatycznie słuchawki przeniosą się "na macbooka" i będę mógł słuchać na youtube. I odwrotnie. Czy się mylę? W tym momencie mi to nie działa. Chciałbym wspomnieć, ze mam aktywowany automatyczne przełączanie + ios 14.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Nie działa, bo musi być Big Sur na Maku, który jeszcze nie wyszedł.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#288 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 września 2020 - 10:03

Zadziała między iPhone i iPadem, w sensie między urządzeniami z iOS.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#289 ma_ko

ma_ko
  • 36 postów

Napisano 20 października 2020 - 18:14

Używa ktoś pianek Comply z Air Pro?



#290 Jojox

Jojox
  • 585 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 października 2020 - 00:52

Czy używa ktoś z Was może AirPods na dwóch różnych Apple ID? Wiem, że automatycznie się nie podłączą do sprzętu z innym Apple ID.

 

 

Ale czy mógłbym chociaż się przełączać między różnymi Apple ID przez ustawienia bluetooth i wybranie słuchawek? Bez ponownego resetowania?


 MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB   iPhone 12 Pro   Apple Watch S6


#291 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 31 października 2020 - 10:03

Właśnie miałem pytać czy macie też problemy jakby w słuchawce coś „latało” i stukało podczas poruszania się (siedząc wszystko jest OK) ale przeglądałem rano MacRumors i Apple ogłosiło właśnie program naprawczy

 

https://www.macrumor...ckling-popping/

 

Czas chyba wybrać się do serwisu.



#292 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 31 października 2020 - 10:27

Ja to miałem w lutym, iMad wymienił mi na nowe.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#293 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 31 października 2020 - 11:14

Ja to zauważyłem około dwa tygodnie temu, kiedy się pojawiło nie mam pojęcia. Airpodsów głównie używam do pracy więc przy kompie, co ciekawe tylko w lewej słuchawce. 



#294 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 31 października 2020 - 11:27

Tak. Właśnie wczoraj mi wymienili lewa słuchawkę. Przy głośności większej niż 80% niskie tony zaczynały cykać jakby coś było w środku luźne. Dodatkowo coś jakby trzeszczało/stukało przy ruszaniu żuchwą.

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#295 PL95

PL95
  • 222 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 02 listopada 2020 - 11:31

Ja mam to samo w lewej słuchawce. Dopóki siedzę, to niczego nie słychać. Jednak gdy gdzieś idę, to niestety coś mi w niej lata. 


 iPhone 15 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#296 Tomeku

Tomeku
  • 48 postów

Napisano 07 listopada 2020 - 19:22

Używa ktoś pianek Comply z Air Pro?


Używam, co cię interesuje jeżeli to aktualne?

A co do cykania w słuchawkach podczas ruszania się, to też mnie to dopadło w obu. Zostały wymienione bezproblemowo na nowe w Cortland. Wie ktoś, czy po takiej wymianie na same słuchawki znowu jest gwarancja 12 miesięcy?

#297 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 08 listopada 2020 - 22:54

Moje AirPodsy Pro też wymienione, ale przez nierówne rozładowywanie się baterii między słuchawkami. 

 

 

Wie ktoś, czy po takiej wymianie na same słuchawki znowu jest gwarancja 12 miesięcy?

Powinna, będę chyba dzwonił do Apple w tej sprawie. 



#298 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 09 listopada 2020 - 13:04

Tak, jest gwarancja 12 miesięcy po wymianie. 



#299 Robert Pawelec

Robert Pawelec
  • 6 postów

Napisano 11 listopada 2020 - 20:07

Dzień Dobry, 

Jestem tuż przed zakupem AirPods Pro. Chciałbym jednak zapytać o wady i zalety zakupu np. w MediaMarkt vs ISPOT lub CORTLAND. 

Różnica ceny to 919zł  MM vs 1099zł Premium Resellerzy. 

 

Czy chodzi o to, że mamy 12 miesięcy gwarancji producenta i 12 miesięcy rękojmi, więc w przypadku Premium reselerów to rękojmia i gwarancja to to samo?

Czy ja dobrze rozumiem, że z tego wynika ta różnica w cenie? 

Czyli kupując w media Markt mamy 12 miesięcy gwarancji producenta i 12 rękojmi (w tym wypadku naprawia MM).

 

Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia!! :) 



#300 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 listopada 2020 - 22:02

Do dyskusji o zakupach w określonych miejscach, gwarancjach i reklamacjach mamy specjalny dział, który nazywa się - how come? - 'Zakupy, gwarancje, reklamacje'. I właśnie tam idź z takimi pytaniami.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych