Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[iTunes] brak synchronizacji z iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barnej666

Barnej666
  • 6 postów

Napisano 27 listopada 2018 - 23:40

Witam.

Właśnie zainstalowałem nowy system High Sierra 10.13.6
Gdy podpinam iPhone i uruchamiam iTunes w ogóle nic się nie dzieje, nie ma żadnej synchronizacji z iPhone.

Ktoś wie jak to naprawić?



#2 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 28 listopada 2018 - 12:01

Prawdopodobnie konieczna jest reinstalacja systemu. Po reinstalacji powinno wszystko działać poprawnie. 


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#3 Barnej666

Barnej666
  • 6 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 19:07

Właśnie wczoraj przed instalacją systemu miałem to samo... Zainstalowałem nowy system i dalej nie działa...



#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 28 listopada 2018 - 19:08

@iDoit Serwis Apple

Bez urazy, ale idąc tym windowsowym tokiem postępowania, porada wymiany telefonu i komputera byłaby równie zasadna. Też powinno potem działać poprawnie.

Może by tak podjąć przynajmniej próbę jakiejś zdalnej quasi-anamnezy na początek, jak sądzicie?

 

@OP

Wersja iOS? Wersja iTunes? Telefon bez żadnych przejść, nowy, używany? Kabel oryginalny? Gniazda nieuszkodzone (miałeś możliwość sprawdzić na więcej niż jednym kablu/USB)? Telefon jest w ogóle widziany przez macOS czy brak jakiejkolwiek reakcji? Czego do tej pory spróbowałeś, żeby dookreślić przyczynę?
 

Po prostu, za mało danych w Twoim poście. Do konkretnych odpowiedzi potrzebne jest takież pytanie.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 listopada 2018 - 00:05

Stawiam na kabel. Mam jakiegoś chińczyka z allegro '3in1' z lightningiem, microusb i usb-c i umie tylko ładować, komputer na nim nie widzi ani iPhone ani na przykład Kindle (po microusb).


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych