Witam.
Właśnie zainstalowałem nowy system High Sierra 10.13.6
Gdy podpinam iPhone i uruchamiam iTunes w ogóle nic się nie dzieje, nie ma żadnej synchronizacji z iPhone.
Ktoś wie jak to naprawić?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 27 listopada 2018 - 23:40
Witam.
Właśnie zainstalowałem nowy system High Sierra 10.13.6
Gdy podpinam iPhone i uruchamiam iTunes w ogóle nic się nie dzieje, nie ma żadnej synchronizacji z iPhone.
Ktoś wie jak to naprawić?
Napisano 28 listopada 2018 - 12:01
Prawdopodobnie konieczna jest reinstalacja systemu. Po reinstalacji powinno wszystko działać poprawnie.
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
Napisano 28 listopada 2018 - 19:07
Właśnie wczoraj przed instalacją systemu miałem to samo... Zainstalowałem nowy system i dalej nie działa...
Napisano 28 listopada 2018 - 19:08
@iDoit Serwis Apple
Bez urazy, ale idąc tym windowsowym tokiem postępowania, porada wymiany telefonu i komputera byłaby równie zasadna. Też powinno potem działać poprawnie.
Może by tak podjąć przynajmniej próbę jakiejś zdalnej quasi-anamnezy na początek, jak sądzicie?
@OP
Wersja iOS? Wersja iTunes? Telefon bez żadnych przejść, nowy, używany? Kabel oryginalny? Gniazda nieuszkodzone (miałeś możliwość sprawdzić na więcej niż jednym kablu/USB)? Telefon jest w ogóle widziany przez macOS czy brak jakiejkolwiek reakcji? Czego do tej pory spróbowałeś, żeby dookreślić przyczynę?
Po prostu, za mało danych w Twoim poście. Do konkretnych odpowiedzi potrzebne jest takież pytanie.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Napisano 30 listopada 2018 - 00:05
Stawiam na kabel. Mam jakiegoś chińczyka z allegro '3in1' z lightningiem, microusb i usb-c i umie tylko ładować, komputer na nim nie widzi ani iPhone ani na przykład Kindle (po microusb).
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych