Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone 8 - spadek cen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#26 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 25 listopada 2018 - 17:09

Bon jest na karcie....kupuje produkt, pomniejszają w moim przypadku o 200 zł cene... jak oddam produkt to wracają mi na karte 200....jeśli kupisz produkt i dostaniesz np. bony, kartę 10 razy 50, to po oddaniu musisz oddać te bony....lub równoważność. Ja te moje 200 mam od dawna....



#27 Aszyn

Aszyn
  • 21 postów

Napisano 26 listopada 2018 - 18:34

Pisanie o używaniu własnego talonu jest bez sensu, bo potencjalny klient z drogi takiego talonu nie ma. Lepiej napisać, że czasem MM ma promocję, że dają talon 50zł za każde wydane 500zł. Wtedy przy telefonie za 2799 zyskujesz 250zł (na cokolwiek innego co i tak byś musiał kupić - ładowarkę indukcyjną, słuchawki, pokrowiec) - można to zaliczyć na poczet niższej ceny. Myślę, że wtedy cena 2550 zł jest bardzo atrakcyjna.



#28 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 27 listopada 2018 - 19:35

Z polskiej dystrybucji po naprawie masz 12 gwarancji...z obcej tylko 3....taka różnica....

Chyba jesteś w błędzie

https://imgupload.pl/zdjecie/J6v3K


iPhone 8, MBA


#29 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 27 listopada 2018 - 19:45

Powodzenia z dostaniem dowodu zakupu od pierwotnego sprzedawcy w Niemczech czy Czechach. Bo ci z allegro na pewno nimi nie są. Dostaniesz jakąś smieciową fakturę marże lub inny paragon bez VAT.

iPhone 15 Pro


#30 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 27 listopada 2018 - 20:14

Powodzenia z dostaniem dowodu zakupu od pierwotnego sprzedawcy w Niemczech czy Czechach. Bo ci z allegro na pewno nimi nie są. Dostaniesz jakąś smieciową fakturę marże lub inny paragon bez VAT.

Przeoczyłem słowo "pierwszego" zakupu :/

Ale tak czy tak, jeżeli ktoś kupuje na allegro, w komisie, czy od osoby prywatnej i nie posiada dowodu PIERWSZEGO zakupu to tak samo i jego to dotyczy ?


Użytkownik sn4ke edytował ten post 27 listopada 2018 - 20:16

iPhone 8, MBA


#31 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 27 listopada 2018 - 21:14

Jak jest z polskiej dystrybucji to nie. Telefon jest wymieniany, dostajesz papier z wymiany, na podstawie którego masz 12 miesięcy gwarancji. Nikt w tym przypadku nie pyta o dowód zakupu.

iPhone 15 Pro


#32 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 27 listopada 2018 - 21:34

Jak jest z polskiej dystrybucji to nie. Telefon jest wymieniany, dostajesz papier z wymiany, na podstawie którego masz 12 miesięcy gwarancji. Nikt w tym przypadku nie pyta o dowód zakupu.


Na podstawie papierku to nie masz zadnej gwarancji -jak sobie ją zaktualizujesz przez infolinie to owszem - chyba można się domyśleć ile warty jest papierek z serwisu np. za granicą.

#33 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 09:32

Na podstawie papierku to nie masz zadnej gwarancji -jak sobie ją zaktualizujesz przez infolinie to owszem - chyba można się domyśleć ile warty jest papierek z serwisu np. za granicą.


Bzdura, każdy serwis oficjalny w Polsce przyjmie Ci telefon na podstawie tego papierku. Jakby tak nie było to po każdej wymianie serwisowej Apple samo by aktualizował ten system, a tego nigdy nie robi tylko daje pismo z wymiany poprzez serwis. Na infolini w systemie możesz sobie zaktualizować dla własnego spokoju i poczucie że tam też jest to odnotowane. Nie musisz tego robić. Pomijam zagranice bo nie o tym gadamy i po co mam oddawać telefon za granicą jak mogę u nas na podstawie właśnie tego pisma.

Użytkownik Regiss edytował ten post 28 listopada 2018 - 09:40

iPhone 15 Pro


#34 winmaciek

winmaciek
  • 6 478 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2018 - 12:38

Po co? Choćby jesteś na wakacjach gdzieś i coś się dzieje z telefonem. Zamiast bawić się w papierki masz już wszystko gotowe i idziesz do dowolnego serwisu/Apple Store.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#35 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 12:45

Po co? Choćby jesteś na wakacjach gdzieś i coś się dzieje z telefonem. Zamiast bawić się w papierki masz już wszystko gotowe i idziesz do dowolnego serwisu/Apple Store.

Dlatego masz taką opcję i możesz zaktualizować stronę przez infolinie. Ale nie musisz tego robić. A argument o pobycie akurat na wakacjach i awarii telefonu? Rzeczywiście baaaardzo prawdopodobne. A zresztą jakby nawet to możesz w każdej chwili zadzwonić na infolinie i to zrobić. A pismo z serwisu zawsze masz na mailu.

iPhone 15 Pro


#36 winmaciek

winmaciek
  • 6 478 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2018 - 14:18

Ja wolę od razu zadzwonić i zaktualizować. On ale jak ktoś uważa inaczej, to OK. Choć osobiście wolę mieć widoczną gwarancję w systemie Apple - jak mam problem i chce się skontaktować z infolinią lub czatem, to nie muszę niczego ekstra weryfikować.
  • wopo lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#37 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 14:27

Pewnie, jest to wygodne i też tak robię. Ale nie jest tak jak kolega nie_lubie_jablek napisał, że na podstawie tego "papierka" nie mam gwarancji. Bo to jest nieprawda.

iPhone 15 Pro


#38 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 14:34

Pewnie, jest to wygodne i też tak robię. Ale nie jest tak jak kolega nie_lubie_jablek napisał, że na podstawie tego "papierka" nie mam gwarancji. Bo to jest nieprawda.

 

Jest to prawda bo po imei nawet w systemach Apple pokazuje że gwarancji brak lub trwa do pierwotnej daty.



#39 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 15:16

No to co jak w 11 miesiącu serwis np Cortland wymieni ci urzadzenie i da ten papier? Data w systemie sama się nie zmieni. I co gwarancji nie masz? Przecież ogrom ludzi nawet nie wie że trzeba gdzieś dzwonić. Ma po prostu dokument z serwisu i to wystarczy. Nie pogrążaj się już jak nie masz pojęcia i nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Użytkownik Regiss edytował ten post 28 listopada 2018 - 15:23

iPhone 15 Pro


#40 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 15:29

No to pojedz do serwisu z UK i daj im ten papierek zobaczymy czy naprawią to że u nas serwis idzie na rękę i naprawi wtedy sam zaktualizuję gwarancję żeby od Apple dostać kasę to inna sprawa. Oprócz tego ludzie mają papierek np. z wymiany z ubezpieczenia czy rękojmi i myślą że mają gwarancję rok czasu a ich ten zapis nie dotyczy i mają 90dni. 



#41 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 15:35

No to pojedz do serwisu z UK i daj im ten papierek zobaczymy czy naprawią to że u nas serwis idzie na rękę i naprawi wtedy sam zaktualizuję gwarancję żeby od Apple dostać kasę to inna sprawa. Oprócz tego ludzie mają papierek np. z wymiany z ubezpieczenia czy rękojmi i myślą że mają gwarancję rok czasu a ich ten zapis nie dotyczy i mają 90dni.

Widzę że nie potrafisz chyba czytać ze zrozumieniem więc kończę oftopa. To co pisze tyczy się polskich telefonów, papierka z polskiego oficjalnego serwisu i wizyty w polskich serwisie a nie w Kambodży czy innej Sri Lance. I tak pytałem na infolini Apple i jasno powiedzieli ze papierek z polskiego serwisu wystarczy do gwarancji na terenie Polski ( nie Chin). Tyle w temacie. Rozumiesz już czy jeszcze? Co mnie obchodzi UK mieszkam w Polsce.

Użytkownik Regiss edytował ten post 28 listopada 2018 - 15:39

iPhone 15 Pro


#42 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 15:40

Widzę że nie potrafisz chyba czytać ze zrozumieniem więc kończę oftopa. To co pisze tyczy się polskich telefonów, papierka z polskiego oficjalnego serwisu i wizyty w polskich serwisie a nie w Kambodży czy innej Sri Lance. I tak pytałem na infolini Apple i jasno powiedzieli ze papierek z polskiego serwisu wystarczy do gwarancji na terenie Polski ( nie Chin). Tyle w temacie. Rozumiesz już czy jeszcze?

 

A ty rozumiesz że dokument z wymiany może być np. z tyt. ubezpieczenia czy rękojmi wtedy taka naprawa jest oznaczona jako pogwarancyjna i nie masz roku gwarancji a nie każdy serwis pisze na dokumencie wymiany jaki był typ naprawy. 



#43 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 listopada 2018 - 15:51

Widziałeś kiedyś taki dokument bo ja mam dwa. Oba z Cortland i jest wyraźnie napisane że była to naprawa gwarancyjna. I co? Co mnie obchodzi wymiana pogwarncyjna czy z ubezipieczalni. Od początku mówimy o wymianie GWARANCYJNEJ. Czy możesz przyznać że przy takiej wymianie mamy gwarancję na podstawie papierka, jak potwierdziła infolinia Apple? Czy dalej wiesz lepiej?

Użytkownik Regiss edytował ten post 28 listopada 2018 - 15:53

iPhone 15 Pro


#44 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 16:01

Zerknij w swoj post nie było tam informacji o typie naprawy tylko o papierze z wymiany. Jak już wczeniej pisalem nie ma problemu z naprawą u nas w serwisie a to że dla zagranicznego serwisu taki kwitek ma zerową wartość to jest fakt tak samo jak informacja o gwarancji w systemach apple.

#45 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 17:58

W MM 8 64 2699 (7 32 1999, 6s 32 1499)....






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych