Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod 1.1.5 - problem połączenia z iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Rutinho

Rutinho
  • 1 postów

Napisano 11 stycznia 2018 - 23:45

Witam,

Jestem tu nowy, więc prosiłbym o wyrozumiałość. Nie używam produktów Apple, ale ostatnio wpadł Mi w ręce iPod Touch w wersji 1.1.5. Chciałem sprawdzić czy działa, więc podłączyłem go do portu USB, zainstalowałem iTunes (12.7.2.) i niestety Moim oczom ukazał się taki komunikat,: "iTunes nie mógł się połączyć z iPod, ponieważ urządzenie udzieliło nieprawidłowej odpowiedzi."
Jestem laikiem w tych kwestiach, ale próbowałem poradzić sobie sam. Co to zrobiłem dotychczas, to: sprawdziłem czy działa na innych systemach operacyjnych, m.in. Mac (sam mam Windows'10), instalowałem wcześniejsze wersje iTunes oraz też wypróbowałem inny p
rzewód z wtyczką 30-stykową i złączem USB firmy Apple ---> wszystkie te opcje nie zdały egzaminu. Z tego co jeszcze wiem o tym iPodzie to, że został sprowadzony do Polski z USA. 
O co bym prosił? O jakąkolwiek pomoc, czy da się z niego jakoś korzystać (chcę jedynie móc z niego posłuchać muzyki) czy raczej się z nim pożegnać i oddać komuś na części do utylizacji. Będę wdzięczny za odpowiedź. 

Pozdrawiam,
Maciej

 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych