Witam, UserEventAgent zajmuje mi całą pamięć(a komputer zwolnił) jak mogę to naprawić.
Jestem laikiem komputerowym proszę o prostą instrukcję.
Pozdrawiam
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 05 grudnia 2017 - 21:55
Witam, UserEventAgent zajmuje mi całą pamięć(a komputer zwolnił) jak mogę to naprawić.
Jestem laikiem komputerowym proszę o prostą instrukcję.
Pozdrawiam
Napisano 06 grudnia 2017 - 00:59
Dokładnie dzisiaj to samo zaczęło się dziać z moim makiem. Dziw bierze, że polski internet milczy na ten temat, natomiast pod hasłem w google: "month 13 is out of bounds" możesz sobie nieco poczytać o problemie. Z tego co rozumiem wynika on z buga systemu high sierra, wg którego grudzień jest 13. miesiącem. Procesy, które działają w tle, np przy sprawdzeniu update'ów głupieją, przez co wpadają w pętlę, która zjada 100% pamięci i procesora (pewnie niepoprawne techniczne wyjaśnienie, ale chyba oddaje istotę problemu). Apple musi wypuścić łatkę, która to naprawi, a w międzyczasie możesz wykonać jeden z poniższych kroków:
1. Poczekać do stycznia - problem się rozwiąże
2. Zmienić datę w preferencjach systemowych na listopad i ubić proces UserEventAgent. Wszystko powinno wrócić do normy, tylko że od teraz przestaną ci działać np. strony google'a (wyszukiwarka, youtube itd.) i pewnie masa innych, ze względu na nieprawidłową datę (konflikt z certyfikatami).
3. Zaopatrzyć się np w program Lingon X, w którym to w polu filter wpisujesz "StartCalendarInterval" i odznaczasz opcję scheduled we wszystkich wynikach, potwierdzając to save'm. Po tej operacji ubijasz proces UserEventAgent i już wszystko powinno wrócić do normy. Można to na pewno zrobić innym programem, bądź poprzez odpowiednie komendy w terminalu, ale dla laika to rozwiązanie będzie najlepsze (u mnie zadziałało).
Mam nadzieję, że powyższe rozwiąże twój problem (a być może i wielu innych mac-userów).
Napisano 11 grudnia 2017 - 13:18
Witam, mam problem z baterią w wyżej wymienionym macbook-u czyli Macbook Pro z touchbar. Od kilku dni zauważyłem bardzo szybkie, w porównaniu do wcześniejszego stanu wyczerpywanie baterii. Z tego co widzę, w monitorze aktywności, proces "UserEventAgent" non-stop ma wykorzystanie baterii na poziomie 99%. W załączniku zrzuty ekranu z monitora aktywności i raportu systemowego. Czy ktoś umię zaradzić? Bateria siada praktycznie w 2-3h a w momencie pisania tego posta - poziom naładowania spadł o 2%. Pozdrawiam!
Napisano 11 grudnia 2017 - 22:54
https://discussions..../thread/6614895
Milion różnych rozwiązań, zapraszam do lektury, mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie.
Jak widać, nie ma jasnej odpowiedzi, a powodów dla których ten proces drenuje baterię jest całe multum, życzę odnalezienia odpowiedniego rozwiązania.
MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD
iPhone X 64GB Black
Napisano 11 grudnia 2017 - 22:58
Dzięki! Na ten moment zresetowałem SMC i zaaktualizowałem mac os do 10.13.2 - póki co pomogło. Może komuś temat pomoże! Czuć od razu różnicę..
Napisano 14 grudnia 2017 - 11:11
Oooo Panowie, identyczna sytuacja od tygodnia u mnie ;/
Nie mogę sobie poradzić...
MacBook Pro (Mid-Late 2015) 256 SSD/16 GB Ram/2,2 GHz Intel Core i7 & Macbook Unibody 250GB/8GB DDR3
iPhone 6
Napisano 14 grudnia 2017 - 15:17
Na tym forum istnieje wyszukiwarka......
https://myapple.pl/f... jak-szalony/
Temat był niedawno omawiany. Nie ma jednoznacznie określonego rozwiązania, w temacie jest link do dyskusji na stronie Apple, jednym działa jedna metoda, innym druga itd. itd.
MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD
iPhone X 64GB Black
Napisano 14 grudnia 2017 - 19:57
Dokładnie dzisiaj to samo zaczęło się dziać z moim makiem. Dziw bierze, że polski internet milczy na ten temat, natomiast pod hasłem w google: "month 13 is out of bounds" możesz sobie nieco poczytać o problemie. Z tego co rozumiem wynika on z buga systemu high sierra, wg którego grudzień jest 13. miesiącem. Procesy, które działają w tle, np przy sprawdzeniu update'ów głupieją, przez co wpadają w pętlę, która zjada 100% pamięci i procesora (pewnie niepoprawne techniczne wyjaśnienie, ale chyba oddaje istotę problemu). Apple musi wypuścić łatkę, która to naprawi, a w międzyczasie możesz wykonać jeden z poniższych kroków:
1. Poczekać do stycznia - problem się rozwiąże
2. Zmienić datę w preferencjach systemowych na listopad i ubić proces UserEventAgent. Wszystko powinno wrócić do normy, tylko że od teraz przestaną ci działać np. strony google'a (wyszukiwarka, youtube itd.) i pewnie masa innych, ze względu na nieprawidłową datę (konflikt z certyfikatami).
3. Zaopatrzyć się np w program Lingon X, w którym to w polu filter wpisujesz "StartCalendarInterval" i odznaczasz opcję scheduled we wszystkich wynikach, potwierdzając to save'm. Po tej operacji ubijasz proces UserEventAgent i już wszystko powinno wrócić do normy. Można to na pewno zrobić innym programem, bądź poprzez odpowiednie komendy w terminalu, ale dla laika to rozwiązanie będzie najlepsze (u mnie zadziałało).
Mam nadzieję, że powyższe rozwiąże twój problem (a być może i wielu innych mac-userów).
Witaj, zakupiłem ten program ale coś nie potrafię uruchomić.
Co mogłem skopać?
Napisano 15 grudnia 2017 - 21:09
Na tym forum istnieje wyszukiwarka......
https://myapple.pl/f... jak-szalony/
Temat był niedawno omawiany. Nie ma jednoznacznie określonego rozwiązania, w temacie jest link do dyskusji na stronie Apple, jednym działa jedna metoda, innym druga itd. itd.
Jako że temat, w którym operujemy, jest akurat starszy i wiele wskazuje na software, łączę wątki w tym miejscu.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych