chce oddac gdzies na gwarancji to szukam serwisu? sklep zapewne tez przekaze, ale lepiej od razu do serwisu? laik, kobieta, prosze o wybaczenie. zazwyczaj nie korzystam z gwarancji, bo juz na to za pozno i do wyrzucenia
Na gwarancję zgłaszasz do GWARANTA (Gwarantem jest Apple. a miejscem zgłoszenia: ASA - Autoryzowane Serwisy Apple). Na gwarancję zgłaszasz do dowolnego ASA (bez względu na miejsce zakupu iPhone). Do sprzedawcy zgłasza się roszczenia z tytułu rękojmi.
Zamiast oddawać na gwarancję pośrednikom (np. sklepom nie prowadzącym autoryzowanego serwisu) już lepiej (szybciej, bezpieczniej) wysłać kurierem bezpośrednio do ASA (i wtedy nie musi być blisko Twojego domu, a czasem wysłanie na przysłowiowy drugi koniec Polski do serwisu który ma krótsze czasy naprawy jest lepszym rozwiązaniem niż pozostawienie sprzętu w sklepie "za rogiem".
Listę ASA masz np. tu:
https://myapple.pl/f...154788Wszystkie ASA przyjmują przesyłki kurierskie ze sprzętem zgłoszonym do naprawy. Wielu zapewnia kuriera na swój koszt, inni za kilkanaście PLN. Wypełniasz formularz na stronie i dostajesz mail-em list przewozowy.
Masz wątpliwości : piszesz/dzwonisz do kilku i pytasz.
Możesz również zacząć od kontaktu ze wsparciem Apple:
https://getsupport.a...sp&PRKEYS=PL107
Jeżeli będzie potrzebna wizyta w serwisie to Cię sami tam skierują.