Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak LTE w T-mobile


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaziu1741

Kaziu1741
  • 76 postów

Napisano 23 marca 2017 - 12:30

Witam. Ostatnio przeniosłem swój numer na kartę z PLAY do T-mobile. W bonusie dostałem pakiet za 25zl z 10gb internetu i nielimitowanym rozmowami i smsami. Problem polega na tym ze odkąd jestem w T mobile ani razu nie widziałem ikony LTE na swoim ip7. Internet działa po 3G. W biurze obsługi mówią tylko ze coś tam zdalnie resetują i LTE już powinno działać a nie działa. W tel już resetowałem ustawienia operatora i nic to nie dało. Wczesniej miałem przełącznik LTE a teraz w tmobile mam tylko przełącznik od transmisji danych. Czy któryś z użytkowników miał ten problem? Ktoś zna rozwiązanie?Pozdrawiam

#2 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 23 marca 2017 - 12:53

Może nie masz włączone LTE......wejdz ustawienia, sieć komórkowa, dane sieci komórkowej muszą być włączone, pod spodem, opcje danych komórkowych, włącz LTE klikasz i masz trzy możliwości : wyłączone, głosowy i danych i tylko dane......wybierasz opcje która Cie interesuje, zaznaczasz.



#3 Kaziu1741

Kaziu1741
  • 76 postów

Napisano 23 marca 2017 - 13:02

Zaznaczyłem włączone głosowe i dane i nadal lipa.

#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 23 marca 2017 - 13:05

A jak wyłączysz i włączysz telefon to dalej nic?


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#5 Kaziu1741

Kaziu1741
  • 76 postów

Napisano 23 marca 2017 - 13:18

Już kilka razy go restartowalem. Wyglada na to że po mojej stronie jest wszystko Ok i raczej musi to być wina operatora.

#6 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 23 marca 2017 - 13:19

A może nie jesteś w zasięgu LTE, sprawdź jak możesz w innym miejscu.....wyjmij i włóż kartę sim....telefon "nauczy się" nowych parametrów sieci....wersje operatora 27,1?



#7 Kaziu1741

Kaziu1741
  • 76 postów

Napisano 23 marca 2017 - 13:40

Wersja operatora 27.1. Wyjęcia karty nie pomogło. Dzwoniłem jeszcze raz do biura obsługi. Przyznali ze rzeczywiście jest coś nie tak i przyjęli zgłoszenie. Orientacyjny czas naprawy usterki 72 godziny:/

#8 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 23 marca 2017 - 13:56

Pomimo ich zapewnień, zrobiłbym jeszcze hard reset telefonu...w ip7 trzymasz dwa przyciski(sprawdź jakie, chyba vol- i power) ok15 sek....w ustawieniach LTE dałbym tylko dane....głosowe i dane to dla fukcji voLTE (tylko w abonamencie).



#9 luevano

luevano
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2017 - 15:02

Miałem to samo po przenosinach z Play do Tmobile. Maksymalnie 3G i nic dalej nie szło. W ustawieniach miałem wszystko dobrze, restart nie pomagał, więc przy okazji pobytu w galerii wstąpiłem do salonu Tmobile i mi konsultantka zresetowała LTE i dosłownie po kilku minutach zaczęło działać. Wspominała faktycznie, że czas może być do iluś tam godzin. 



#10 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 23 marca 2017 - 15:21

Dwa miesiące temu również przeniosłem z Play do T-Mobile, jeśli chodzi o LTE to poszło u mnie bez problemu, ale kiedyś w ipadzie air musiałem odnośnie LTE interweniować z dobrym skutkiem..... w salonie.



#11 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 23 marca 2017 - 15:43

W Orange kiedyś miałem podobnie, ze 2 lata temu. Usługa Lte musiała zostać aktywowana mimo wymiany karty na usim. Telefon do BOK wystarczył, zmienili coś w swoich ustawieniach i poszło po ponownym uruchomieniu telefonu.

Chyba, że po prostu jest brak zasięgu Lte z T-Mobile... Play korzysta z nadajników kilku operatorów.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#12 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 23 marca 2017 - 15:46

Ale LTE ma TYLKO na swoich nadajnikach........a te nie wszędzie są dostępne.......


Użytkownik landr edytował ten post 23 marca 2017 - 15:47


#13 Dariusz_Kanak

Dariusz_Kanak
  • 1 postów

Napisano 21 stycznia 2018 - 23:05

Potwierdzam, by mieć LTE po przeniesieniu numeru do T-mobile, w moim przypadku z Viking czyli Play, trzeba zadzwonić na infolinię i poprosić o włączenie. W przeciwny razie mamy tylko 3G. Operacja trwa ok. 15 min.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych