Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zakup aplikacji z Mac App Store w firmie – jakie są sposoby?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomapp

tomapp
  • 1 postów

Napisano 04 lutego 2017 - 20:46

Witajcie :)

Poszukuję "systemowego" rozwiązania kwestii zakupów aplikacji z AppStore w kilkuosobowej firmie.

Niedawno w firmie przybyło kilka maców. Na każdym indywidualne konta apple ID (każdy pracownik ma swoje odrębne konto). W jaki sposób najlepiej rozwiązać zakup aplikacji, aby każdy pracownik mógł instalować potrzebne programy, a przy tym otrzymywał fakturę wystawioną na firmę? Płatność również miałaby iść z firmowej karty...

 

W tej chwili przychodzą mi na myśl dwa rozwiązania:

- dodanie do kont pracowników (AppleID) w miejscu adresu do rozliczeń dane firmy, jednak w tym przypadku całość zakupów przechodziłaby na koszt firmy (również np. muzyka w iTunes).

- chmura rodzinna - czyli pracownicy jako członkowie chmury rodzinnej - tylko czy to rozwiazanie moze być wykorzystywane w firmach? jak wyglądają kwestie licencyjne i współdzielenie aplikacji w firmie?

 

Jestem ciekaw jak załatwiacie podobne kwestie u siebie. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź :)



#2 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 04 lutego 2017 - 23:01

Za czasów płatnych nowych wersji OSX założyłem sobie drugie konto z danymi firmowymi i logowałem się na nie gdy chciałem kupić na firmę a tak to cały czas byłem zalogowany na prywatne konto. Nie jest to może super wygodne ale lepszego rozwiązania u nas nikt nie wymyślił a firmowych zakupów aż tak często się nie robi (mi się zdarzyło ze 3 razy przez ładnych parę lat ale wiadomo, że u każdego może być inaczej) więc daje się przeżyć.



#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 05 lutego 2017 - 09:37

http://www.apple.com/business/vpp/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych