Cześć!
Sprawa wygląda tak, że właśnie ukończyliśmy pracę nad grą mobilną. Chcę ją teraz wysłać do potencjalnego wydawcy. Na jego stronie internetowej jest instrukcja:
In order for us to test your game, please connect to your account on iTunes Connect.
Select Prerelease > External Testers, and add the following emails, so we will get invitations to test your game:
I niżej podane adresy mailowe. Mam jednak pewien problem. Grę tworzymy w dwie osoby, ja nie mam pojęcia o programowaniu, ale mam iMaca. Natomiast programista nie ma iMaca. Dlatego wysłał mi gotowy projekt w Unity i teraz dalszą część zabawy muszę wykonać samodzielnie, nie mając pojęcia, czym to się je.
Rozumiem, że żeby wysłać wydawcy grę do testów wg. tych instrukcji, muszę założyć konto deweloperskie? A gdy założę, to co dalej? Muszę w jakiś sposób wrzucić na to konto aplikację, zaznaczając, że nie wrzucam jej do marketu, tylko do testów, a następnie po wrzuceniu wykonać instrukcję zacytowaną powyżej?
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to czy ktoś może mnie odesłać do jakiegoś tutoriala, jak ten projekt Unity wrzucić na konto konto iTunes? W sposób przeznaczający aplikację na cel testów, a nie do marketu?
I fajnie by było, gdyby ktoś mi potwierdził (lub jeszcze lepiej zaprzeczył), że do wykonania powyższych czynności muszę opłacić konto deweloperskie.
Pozdrawiam
*kiedyś znalazłem taki tutorial, gdy nie był mi on jeszcze potrzebny. A teraz, gdy jest, nie mogę go znaleźć...