Witam i proszę o pomoc.
Chciałbym pracować na kilku biurkach. Wiem jak utworzyć nowe biurko ale chciałbym żeby ono było całkowicie niepowiązane z innymi biurkami.
Chciałbym żeby na dodatkowym biurku były całkowicie inne ikony i pliki niż na pozostałych. Tymczasem teraz mam to samo. Poza tym jak wprowadzę zmiany na jednym biurku to one pojawiają się też na innym. Nigdzie nie mogę znaleźć pomocy.
Prowadzę własną firmę ale jeszcze dodatkowo pracuję w innej. Chciałbym sobie to jakoś zorganizować i nie mieszać. Po za tym chciałbym żeby aplikacje na Docku wyświetlały się na każdym Biurku tak samo ale jeśli otworzę Worda na jednym to żebym na drugim też go otwierał osobno (np z innym dokumentem).
Czy jest to możliwe? Czy może mi ktoś pomóc to zorganizować? A może nie robić tego za pomocą Biurek tylko np za pomocą dodatkowego użytkownika? (ale wtedy kłopotliwe będzie przełączanie się między jednym a drugim).
Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam