Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

i-komp.pl czy ktoś z Was kupował u nich sprzęt?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Halifax

Halifax
  • 37 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2016 - 08:22

Witajcie.

Planuję kupić nowego iMaca:

 

http://allegro.pl/im...5922101445.html

 

Różnica w cenie pomiędzy apple.pl a aukcjami firmy i-komp.pl wynosi około 1000 zł, dlatego zastanawiam się czy bezpiecznie będzie kupić u nich sprzęt i czy ktoś z forum miał przyjemność robić u nich zakupy?

 

Pozdrawiam

Artur



#2 Queen

Queen
  • 46 postów
  • SkądJastrzebie Zdroj, Poland

Napisano 25 stycznia 2016 - 09:03

ja brałem u nich i wszystko ok. Paczka przeszła oklejona tasma z cortlandu



#3 Halifax

Halifax
  • 37 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2016 - 09:14

Dzięki za opinię.



#4 hellopaul

hellopaul
  • 36 postów

Napisano 20 lutego 2016 - 16:22

No to teraz mam dylemat w firmie... Przewertowałem pół internetu w poszukiwaniu jakichkolwiek opinii na temat tego gościa. Nie znalazłem nic. Firma krzak - zero opinii, zero danych, nie masz pojęcia z kim rozmawiasz przez telefon.

Jak wygląda sytuacja u nas:

 

zamówiliśmy najnowszego iMac Retina 27 5K i7 4.0GHz 32GB/512GB/M395X 4GB, który do najtańszych nie należy. Wcześniej wysłaliśmy zapytanie ofertowe do większości sklepów w Polsce i ten gość z Allegro miał nadal najtańszy produkt. Z racji tego, że kupujemy na firmę to strach o niedostarczenie towaru jest trochę mniejszy, ale jednak.

 

Po 4h od kupna towaru dzwoni do nas jakiś człowiek (do dzisiaj nie wiem kto to, bo się nie przedstawił, ale numer jest taki jak na allegro) i mówi, że bardzo przeprasza, ale on tego iMaca nie ma, bo on go sprzedał, dwie sztuki i w sumie nie wie kiedy to było. Pytam w taki razie co z trzecią sztuką, bo na Allegro widnieją 3. Odpowiada, że trzeciej też nie ma. To mówię w takim razie, że weźmiemy iMaca z innym RAMem i sami wmontujemy 32GB. On odpowiada, że to też nie jest możliwe, bo on obecnie nie ma żadnych iMaców... Przypominam, że na Allegro ma wystawione KILKANAŚCIE przedmiotów, gotowych do odbioru w ciągu 3 dni.

 

Gość proponuje mi, żebym zrezygnował z aukcji w takim razie albo poczekał na dostawę. Pytam kiedy będzie dostawa, bo niedługo wyjeżdzam, a muszę skonfigurować całe biuro pod tego iMaca. Mówi, że zamówił paczki w tym tygodniu i powinny być MAX w ciągu 10 dni. Pytam więc czy to na pewno jest 10 dni, patrzę na kalendarz i mówię, że w takim razie powinien wysłać go MAX we wtorek 1.03, bo 10 dni przypada na niedzielę i czy na pewno to jest 10 dni zwykłych, a nie roboczych. Odpowiada, że zazwyczaj to jest właśnie tyle, CHYBA ŻE COŚ SIĘ STANIE PO DRODZE...

Nadal nie mając jednak specjalnie innej możliwości (chyba, że dopłacić półtorej tysiąca i czekać 3 tygodnie gdzie indziej), pytam jak w takim razie będzie z płatnością, na co on proponuje, że wystawi fakturę z 3 tygodniowym terminem płatności. Mi to odpowiada idealnie, bo mamy kredyt inwestycyjny do rozliczenia w banku i w ciągu miesiąca MUSIMY przedstawić wszystkie faktury.

Ta sytuacja miała miejsce w czwartek rano. Do wieczora miała być wystawiona faktura.

Od piątku nasza konwersacja wygląda tak, gdzie gość KOMPLETNIE NIE PODNOSI TELEFONÓW:

fTu0CxE.png

Jak dla mnie to coś tu zdecydowanie śmierdzi...

Jak popatrzyłem na jego komentarze na Allegro, to 90% są od znajomków ewidentnie. Trzeba by napisać do Allegro ile z tych komentarzy zostało przydzielone przez użytkowników wobec ktorych on zwrócił się o zwrot prowizji. Może Pan Filip to po prostu były i-Comp.pl w innym wydaniu, cholera wie...



#5 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 20 lutego 2016 - 20:51

Co za ..(tu wstaw to co Twoim zdaniem najbardziej pasuje aby opisać słowami taką osobę....)

Nie dość, że nie ma towaru - który sprzedaje, to się jeszcze fochy strzela...

Zupełnie jak ekspedientka z działu mięsnego w PRL



#6 Halifax

Halifax
  • 37 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 20 lutego 2016 - 21:20

Hej.

Nie zdecydowałem się na zakup w i-komp, bo uznałem, że ryzyko jest za duże, dodatkowo w Cortlandzie dostałem dużo lepszą cenę niż ta w i-komp i komputer był tego samego dnia do odbioru. Z tego co widzę, to w aukcji i-komp jest informacja o czasie wysyłki do 10 dni i jasne było dla mnie, że skoro mają oni na aukcjach wszystkie modele imaców, to dopiero zamówią je w Cortlandzie po zaksięgowaniu wpłaty. Mam nadzieję, że szybko dostaniesz swojego kompa i czekamy na wieści jak zakończy się sprawa!



#7 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 20 lutego 2016 - 21:48

Jak nie przelałeś pieniędzy, to ja bym zrezygnował z zakupu i oczywiście opisał sytuację w komentarzu na Allegro. Sam miałem taką sytuację przy kupnie Macbooka, przez 2 tygodnie byłem zwodzony, że są jakieś opóźnienia w dostawie, itp. Ostatecznie kupiłem na innej aukcji i dostałem następnego dnia.



#8 Gość_piomic75_*

Gość_piomic75_*

Napisano 21 lutego 2016 - 17:14

@hellopaul kupowalem prawie identyczna konfiguracje imaca przez Allegro w i-kompie. Wczesniej dzwonilem do sprzedawcy, poinformowal mnie ze konfiguracja imaca ktora mnie interesuje jest przez sprzedajacego zamowiona i sprzedawca oczekuje 

dostawy. Poprosilem sprzedawce zeby dal mi znac kiedy fizycznie komputer bedzie mial u siebie, po okolo 3-4 dniach dostalem wiadomosc ze komputer jest na stanie, dogadalismy sposob wysylki, zaplacilem i komputer odebralem po okolo 5 dnaich roboczych,

nadmienie tylko ze wysylka byla za granice. Osobiscie jestem bardzo zadowolony, zaoszczedzilem okolo 700 euro w stosunku mojego Apple store, przesylka byla w terminie, nie mam powodow do narzekania. Sam wystawilem trzy komentarze za imaca, Apple care oraz dodatkowa pamiec.

 


Użytkownik tumpio edytował ten post 22 lutego 2016 - 19:33
Zmiana czcionki


#9 hellopaul

hellopaul
  • 36 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 10:30

@hellopaul kupowalem prawie identyczna konfiguracje imaca przez Allegro w i-kompie. Wczesniej dzwonilem do sprzedawcy, poinformowal mnie ze konfiguracja imaca ktora mnie interesuje jest przez sprzedajacego zamowiona i sprzedawca oczekuje 

dostawy. Poprosilem sprzedawce zeby dal mi znac kiedy fizycznie komputer bedzie mial u siebie, po okolo 3-4 dniach dostalem wiadomosc ze komputer jest na stanie, dogadalismy sposob wysylki, zaplacilem i komputer odebralem po okolo 5 dnaich roboczych,

nadmienie tylko ze wysylka byla za granice. Osobiscie jestem bardzo zadowolony, zaoszczedzilem okolo 700 euro w stosunku mojego Apple store, przesylka byla w terminie, nie mam powodow do narzekania. Sam wystawilem trzy komentarze za imaca, Apple care oraz dodatkowa pamiec.

 

 

pionic75, cieszę się, że Twoja transakcja przebiegła pomyślnie, ale - i z góry przepraszam, jeżeli poczujesz się urażony, bo nie to jest moją intencją - Twoja wiadomość wygląda mi podejrzanie. Po pierwsze, powiększyłeś specjalnie czcionkę żeby podkreślić jaki super miałeś kontakt z i-komp.pl. Po drugie, masz profil od 11 stycznia 2016r., choć to może być spowodowane tym, że od niedawna masz Maca. Po trzecie, napisałeś posta kilkanaście minut po tym, jak Panu Filipowi wysłałem informację o zgłoszeniu sprawy na policję i do Allegro. Po czwarte, Pan Filip wysyłał Ci sprzęt za granicę, który sam sprowadza zza granicy, więc nie wiem czemu nie wysłał go od razu do Ciebie.

Sorry, nie ufam. Oczywiścię MOGĘ SIĘ MYLIĆ, a jeżeli tak, to dziękuję Ci za zabranie głosu w dyskusji. Znam po prostu kilku potężnych sprzedawców Allegro osobiście, wiem jak daleko zachodzą ich praktyki oszukiwania klientów (i za każdym razem o to się z nimi kłocę, słysząc "taki mamy rynek"...).
 

Pan Filip do dzisiaj nie odpisał, nie wystawił faktury, nie odebrał telefonu - zmarnował tylko czas mojej firmy. Dam chłopaki znać jak rozegra się sprawa, bo NIE ZAMIERZAM tak tego zostawić. Przez takie podejście "i tak nic nie zrobisz" natrafia się na takich dzieciaków i oszustów, a ja mam zasadę, że nigdy się nie poddaję ;)


Użytkownik tumpio edytował ten post 22 lutego 2016 - 19:32
Zmiana czcionki w cytacie


#10 Gość_piomic75_*

Gość_piomic75_*

Napisano 22 lutego 2016 - 12:49

@hellopaul nie gniewam sie i calkowicie Cie rozumiem, oraz rozumiem Twoj niepokoj i podejrzliwosc. Prawdopodobnie w podobnej sytuacji, mialbym podobne podejrzenia i obawy.

Przepraszam za zmiane czcionki, pisalem z tabletu i tak jakos wyszlo. Tak jak pisalem wczesniej, ja na kontakt ze sprzedajacym nie moge narzekac, raz mialem sytuacje ze pan Filip odrzucil moj telefon ale za chwilke otrzymalem Sms-a ze w tym momencie nie moze odebierac i oddzwoni do mnie. Po jakiejsc godzinie otrzymalem telefon zwrotny. Z tego co sie orientuje, to sprzedawca caly swoj asortyment ma z Cortlandu, ale za to nie daje sobie glowy uciac. Kupowalem w Polsce bo kurs euro do zl byl bardzo korzystny, u mnie po wyslaniu kilku zapytan o oferte cenowa, otrzymalem cennik jaki moge znalezc na oficjalnej stronie Appla. Twoja nie ciekawa sytuacja jest nie do pozazdroszczenia, niemniej jednak ciesze sie ze w moim przypadku obylo sie bez problemow. To tylko uswiadamia mi, ze moze byc 100 zadowolonych klientow, trafi sie 101 z ktorym sprzedawca bedzie bezczelnie pogrywal. Kolego zycze Ci szybkiero rozwiazania sprawy, jednoczesnie jestem bardzo zdziwiony postawa sprzedawcy, sam go polecalem na forum.

 

Na forum jestem troszke dluzej, czasy pierwszego iphona oraz bialego macbooka, tylko zapomnialem dawnego loginu i hasla a poczte dawno temu zmienilem i nie pamietam.

 

Jeszcze raz, powodzenia kolego !!!



#11 Bartosz Woźnicki

Bartosz Woźnicki
  • 1 postów
  • SkądWarszawa, Poland.

Napisano 24 marca 2016 - 11:53

Zbierając się do zakupu iMaca, też trafiłem na sklep i-komp.pl i poprzez google, na ten wątek, który.. dość mocno dał mi do myślenia. Ale, suma sumarum postanowiłem zaryzykować.
I teraz tak:
-kontakt ze sprzedawcą bardzo dobry.
-można umówić się na odbiór osobisty i pełną zapłatę dopiero przy odbiorze sprzętu (gotówka, przelew), także nie rozstajemy się z pieniążkami ani na chwilę..

-sprzęt fabrycznie zapakowany, faktycznie w "taśmach marki Cortland". Same naklejki przewozowe na paczce również świadczą o wyjściu sprzętu z Cortlandu do i-komp.pl (a nie przypadkiem wypadły z TIRa ;) )

-pełna faktura, gwarancja, etc.

-dużo pomogły mi w podjęciu decyzji komentarze i sprzedane aukcje z allegro, których jest dość sporo, do pakietów AppleCare do topowych iMaców 27" i wszystko bez negatywów. Tu każdy może sobie popatrzeć.

 

Także, z mojego punktu doświadczenia, wiarygodny sprzedawca.

 

Może komuś pomoże to w rozważaniu przy zakupie jabłka :)

 

P.S. @hellopaul, jak się zakończyła Twoja kwestia?



#12 i-komp

i-komp
  • 1 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 marca 2016 - 22:40

No to teraz mam dylemat w firmie... Przewertowałem pół internetu w poszukiwaniu jakichkolwiek opinii na temat tego gościa. Nie znalazłem nic. Firma krzak - zero opinii, zero danych, nie masz pojęcia z kim rozmawiasz przez telefon.

Jak wygląda sytuacja u nas:
 
zamówiliśmy najnowszego iMac Retina 27 5K i7 4.0GHz 32GB/512GB/M395X 4GB, który do najtańszych nie należy. Wcześniej wysłaliśmy zapytanie ofertowe do większości sklepów w Polsce i ten gość z Allegro miał nadal najtańszy produkt. Z racji tego, że kupujemy na firmę to strach o niedostarczenie towaru jest trochę mniejszy, ale jednak.
 
Po 4h od kupna towaru dzwoni do nas jakiś człowiek (do dzisiaj nie wiem kto to, bo się nie przedstawił, ale numer jest taki jak na allegro) i mówi, że bardzo przeprasza, ale on tego iMaca nie ma, bo on go sprzedał, dwie sztuki i w sumie nie wie kiedy to było. Pytam w taki razie co z trzecią sztuką, bo na Allegro widnieją 3. Odpowiada, że trzeciej też nie ma. To mówię w takim razie, że weźmiemy iMaca z innym RAMem i sami wmontujemy 32GB. On odpowiada, że to też nie jest możliwe, bo on obecnie nie ma żadnych iMaców... Przypominam, że na Allegro ma wystawione KILKANAŚCIE przedmiotów, gotowych do odbioru w ciągu 3 dni.
 
Gość proponuje mi, żebym zrezygnował z aukcji w takim razie albo poczekał na dostawę. Pytam kiedy będzie dostawa, bo niedługo wyjeżdzam, a muszę skonfigurować całe biuro pod tego iMaca. Mówi, że zamówił paczki w tym tygodniu i powinny być MAX w ciągu 10 dni. Pytam więc czy to na pewno jest 10 dni, patrzę na kalendarz i mówię, że w takim razie powinien wysłać go MAX we wtorek 1.03, bo 10 dni przypada na niedzielę i czy na pewno to jest 10 dni zwykłych, a nie roboczych. Odpowiada, że zazwyczaj to jest właśnie tyle, CHYBA ŻE COŚ SIĘ STANIE PO DRODZE...
Nadal nie mając jednak specjalnie innej możliwości (chyba, że dopłacić półtorej tysiąca i czekać 3 tygodnie gdzie indziej), pytam jak w takim razie będzie z płatnością, na co on proponuje, że wystawi fakturę z 3 tygodniowym terminem płatności. Mi to odpowiada idealnie, bo mamy kredyt inwestycyjny do rozliczenia w banku i w ciągu miesiąca MUSIMY przedstawić wszystkie faktury.

Ta sytuacja miała miejsce w czwartek rano. Do wieczora miała być wystawiona faktura.

Od piątku nasza konwersacja wygląda tak, gdzie gość KOMPLETNIE NIE PODNOSI TELEFONÓW:
Jak dla mnie to coś tu zdecydowanie śmierdzi...

Jak popatrzyłem na jego komentarze na Allegro, to 90% są od znajomków ewidentnie. Trzeba by napisać do Allegro ile z tych komentarzy zostało przydzielone przez użytkowników wobec ktorych on zwrócił się o zwrot prowizji. Może Pan Filip to po prostu były i-Comp.pl w innym wydaniu, cholera wie...

 
Dobry wieczór
 
Znajomy przesłał mi link i po przeczytaniu postów postanowiłem się zarejestrować i odpowiedzieć na wiadomość cytowaną powyżej.
Sprzęt Apple sprzedaję od 2000 roku (przez 13 lat pracowałem dla pronet.pl, a od 2 lat, już na własny rachunek jako i-komp.pl na Allegro).
Komputery, które sprzedaję pochodzą z Cortland lub z iSpot.
Trochę sprzedawanego sprzętu (czyli konfiguracje, które najczęściej się sprzedają - w tym wszystkie konfiguracje iMac 27" Retina z dyskami SSD 256GB i 512GB oraz procesorami i5 i i7 - staram się trzymać na stanie).
Niestety nie dysponuję nieograniczoną gotówką i nie mogę sobie pozwolić na kilkunasto milionowy magazyn aby zapewnić pełną dostępność wszystkich sprzedawanych modeli. Staram się jednak w opisie aukcji podawać realne terminy dostawy.
Niestety, od czasu do czasu, zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, które powodują mniejsze lub większe komplikacje z realizacją zamówienia. Szczęśliwie, aż do opisanej powyżej sytuacji, udawało mi się je wszystkie pomyślnie rozwiązywać (co widać w komentarzach na Allegro).
Ponieważ i w tym przypadku (w krótkim odstępie czasu sprzedały mi się 3 sztuki iMaca w konfiguracji i7 4.0GHz 32GB/512GB/M395X 4GB, a niestety firma Apple takich komputerów nie trzyma na magazynie, tylko je produkuje po otrzymaniu zamówienia, to na taki komputer czekam prawie 3 tygodnie i niestety komputery nie zdążyły przyjechać przed pojawieniem się kolejnego zamówienia na Allegro :().
Faktycznie ustaliliśmy, że wystawię fakturę pro forma z 3 tygodniowym terminem płatności i podeślę ją mailem, a zapłata nastąpi w momencie dostawy sprzętu. Ponieważ w ciągu dnia zupełnie nie mam czasu, żeby zajmować się fakturami, to robię to wieczorami, czasami z jedno lub dwu dniowym poślizgiem. Niestety, przez dużą ilość zamówień, zrobiło mi się trochę zaległość w fakturowaniu i o rzeczonej pro formie zupełnie zapomniałem.
SMS otrzymanego w czwartek wieczorem o treść "Panie Filipie, nadal brak faktury..." zignorowałem (nie miałem pojęcia, kto go napisał, bo nadawca nie przedstawił się), bo właśnie byłem w trakcie wystawiania faktur i pomyślałem, że kto by to nie był to za chwilę otrzyma fakturę.
Następnego dnia otrzymałem kolejną wiadomość w sprawie faktury, a że nadal nie wiedziałem kto do mnie pisze, to zadałem pytanie o jaką fakturę chodzi?
I to pytanie wystarczyło, abym usłyszał, że jestem oszustem, gówniarzem i nie pamiętam kim jeszcze, ale postanowiłem to zignorować, wieczorem przesłać fakturę i zapomnieć, jednak kiedy Pan hellopaul zaczął w naszej korespondencji używać języka spod budki z piwem (cyt."Niech Pan wystawi po prostu ta pieprzona fakturę i powie kiedy sprzet przyjedzie...") straciłem ochotę na dalszy kontakt z tym Panem. Niestety Pan hellopaul okazał się zwykłym prostakiem :/ i z tego co zauważyłem po wpisach, we wszystkich widzi oszustów, złodziei i cwaniaków, każdy biznes opiera się na oszustwie i oczywiście, nieomylnie, wszystkie te spiski, oszustwa  i przekręty, prześwietla błyskiem swojego geniuszu i ujawnia światu . . .
 
I na koniec, jeśli Pan hellopaul nadal chce straszyć mnie sądem oraz zniszczeniem mojego biznesu na allegro, za nie sprzedanie mu komputera, to pozostaje mi tylko oczekiwać na pozew.
 
Filip Kozicki
i-komp.pl

 



#13 Darson

Darson
  • 173 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 11:04

Dzieci, dzieci... smsami spraw się nie załatwia, zwłaszcza z firmami. Ostatnio sam dostałem smsa o treści: "Witam wysłał pan paczkę?" fajnie, tylko komu, gdzie? Problem udało mi się łatwo ogarnąć, ale nie raz widzę dopiski na allegro, że nie odpisują na smsy - teraz już wiem czemu. Nie jestem handlarzem, sprzedawałem parę używanych rzeczy i miałem tego dnia 3 przesyłki. Zupełnie nie wiedziałem o co chodzi, a co tu dopiero mówić jak ktoś sprzedaje o wiele więcej sprzętu (obecnie ponad 400 przedmiotów dostępnych) i nie dziwię się, że się Pan zdenerwował. Zależy na czasie? Wystarczy mail z pytaniem o dostępność, bo sytuacja zawsze może się zmienić. Bardzo zależy na czasie? Kupuje się w sklepie to co jest. Poza tym jakby użytkownik powyżej wysłał mailem prośbę o fakturę (z zachowaniem poprzedniej korespondencji), to pewnie by taką otrzymał znacznie szybciej. 

 

Trafiłem tu przypadkiem szukając informacji o iPhonach, przechodząc do sedna sprawy...

 

Jak ktoś coś pisze w internecie, to głównie o tych złych stronach, ja jednak mam inne doświadczenia. Od razu zaznaczam, że nie jestem związany z tą firmą, bo w Polsce jak ktoś pisze coś pozytywnego, to pewnie w niej pracuje, albo rodzina.

Kupowałem u Pana Filipa Maca Pro ponad rok temu. Ceny ma konkurencyjne, do tego obsługa rewelacyjna, więc po co przepłacać? Z mojej strony wystarczył jeden mail. Terminy były podane, paczka dotarła nawet szybciej i jestem mega zadowolony! Bardzo konkretnie, tak powinno się robić interesy. Jak będę jeszcze coś kupował, to wolę dopłacić i kupić u tego Pana.

Jak coś jest niedostępne, to pewnie większość sklepów też nie sprzeda szybciej (chyba, że akurat mają w magazynie).

 

Poza tym nad czym się tu zastanawiać? Allegro ma system ocen, w którym ta firma ma same pozytywne - sprzedała dość sporo sprzętu. Jak kupowałem, w ofercie były sprzedawane praktycznie same komputery.

W obecnych czasach niestety coraz więcej jest roszczeniowych ludzi. Jak nie ma z kimś żadnych problemów, co widać po komentarzach, to spokojnie można robić przelew i czekać na sprzęt. Jak dla mnie warto i polecam!



#14 MulekLulek

MulekLulek
  • 1 postów

Napisano 19 grudnia 2016 - 17:58

Witam, 

 

oto moja historia:

 

Nosiłem się z zamiarem kupna Macbook'a pro 13. Natrafiłem na ofertę I-Komp i trafiłem tutaj. Przeczytałem opinię, a pierwsza rzuciła się w oczy Pana "HelloPaul" no i stwierdziłem, że nie kupuję.

 

Minutę później zadzwoniłem do Pana Filipa i zapytałem, czy ma je na stanie. Była godzina 15:00. Powiedział, że "właśnie po nie jedzie i będą o 16:00".

 

Kupiłem przez net ok godz. 18:15. Około 20-21 dostałem info z automatu, że paczka została do mnie wysłana. Dokładnie nazajutrz ok godziny 12:00 był u mnie kurier z Macbookiem.

 

To pierwszy raz kiedy pisze takie opinie, ale postanowiłem to zrobić, ponieważ obsługa jaką otrzymałem od Pana Filipa przerosła moje oczekiwania. 

 

Tak powinno się kupować. 

 

Panie Filipie jeszcze raz dziękuję. Żona zadowolona z prezentu :)

 

Pozdrawiam i polecam!



#15 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 19 grudnia 2016 - 23:10

Też kupillem od Pana imaca i też czekałem chwile, ale cena była atrakcyjna więc było warto. Polecam.



#16 rafraf

rafraf
  • 1 postów

Napisano 02 stycznia 2017 - 23:40

Ja dziś zakupiłem u Pana Filipa z i-komp.pl nowego Macbook'a Pro 15 i gorąco polecam. Świetny i mega szybki kontakt. Wszystko się zgadza. Bardzo dobra cena i towar dostępny od ręki. Widząc interesujący mnie model na allegro napisałem o 22ej (w niedzielę ! ) maila z pytaniem o dostępność. Chwile później dostałem odpowiedź i umówiłem się na odbiór.  Następnego dnia o 13ej miałem komputer w ręku płacąc przy odbiorze osobistym. Dziękuję i pozdrawiam.



#17 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 12 września 2017 - 22:18

Kupowałem MBP 13" przez allegro. Wg opisu moja konfiguracja powinna być w 10 dni roboczych i komputer dostałem 9 dnia. Sprawdzałem w tym samym czasie czas dostawy na AOS i podane było 10-12 dni roboczych. Kontakt bezproblemowy, więc spokojnie mogę polecić.


Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

#18 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 11 maja 2018 - 09:47

Komputer sprzedał szybko (MacBook Pro), ale odnosnie wad ktore chce zglosic na rękojmi cisza na mailu od prawie 2 tygodni ..


instagram - czacha

#19 winmaciek

winmaciek
  • 6 478 postów
  • Płeć:

Napisano 11 maja 2018 - 13:59

@czacha ciekawe, z tego co pamiętam (w zeszłym roku kupiłem tam iPada 10.5) sprzedawca dość żwawo odpowiada na maile.
A skoro to wątek o opiniach sklepu, to sam byłem w miarę zadowolony z transakcji. Co prawda zamówiłem iPada w kolorze srebrnym, okazało się, zę nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie, to wziąłem złotego. Trochę głupio, bo ostatecznie ogłoszenie głosiło, że na magazynie, ale za parę stówek oszczędności wybaczam, szczególnie, że tyłu iPada i tak zazwyczaj nie widać.
Ale kontakt mailowy był dobry.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#20 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 maja 2018 - 17:39

Komputer sprzedał szybko (MacBook Pro), ale odnosnie wad ktore chce zglosic na rękojmi cisza na mailu od prawie 2 tygodni ..

Pewnie miał dłuuugi weekend ;) , a tak poważnie: są skuteczniejsze sposoby zgłaszanie roszczeń z tytułu rękojmi niż wysłanie mail-a.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#21 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 23 czerwca 2018 - 09:06

Okazało się, że wysłałem maila na adres z którego rzadko korzysta, sytuacja została rozwiązana! :) Reklamcję z tytyłu rękojmi pan Filip załatwił mega szybko i tak jak tego oczekiwałem, pomimo że serwis Cortlandu straszył kosztami rzędu 4tys przy cenie nowego kompa nieco ponad 6tys  :lol:

 

Polecam z całego serca korzystanie z i-komp.pl!  B)


instagram - czacha

#22 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 03 lipca 2018 - 22:08

... serwis Cortlandu straszył kosztami rzędu 4tys przy cenie nowego kompa nieco ponad 6tys  :lol:

 

To dobra wiadomość, że sprawa wyjaśniła się. 
Ale interesujące jest (myślę, że nie tylko dla mnie): jaką usterkę zgłaszałeś, że Cortland jej usunięcie wycenił na 4kPLN w komputerze za "nieco ponad 6tys." ??


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#23 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 04 lipca 2018 - 13:22

To dobra wiadomość, że sprawa wyjaśniła się. 
Ale interesujące jest (myślę, że nie tylko dla mnie): jaką usterkę zgłaszałeś, że Cortland jej usunięcie wycenił na 4kPLN w komputerze za "nieco ponad 6tys." ??

Główną usterką był gładzik - od prawej strony minimalnie wystawał ponad obudowe. Poczytałem w necie i niby to wina spuchniętej baterii, wiec zgłosiłem. Przy okazji od samego początku miałem problemy z luźnymi portami USB-C, przez które uszkodziłem dwa dyski zewnętrzne bo jakikolwiek ruch komputerem na biurku w czasie gdy dysk był podłączony powodował przerwanie transferu. 

 

Na wymienione w ramach naprawy części serwisowe Apple obowiązuje 90-dniowa gwarancja producenta. Jeśli gwarancja liczona od momentu zakupu jest dłuższa, pozostanie ona bez zmian.

Logic Board, i5, 2.0GB, 8GB, ETSI
Cena uwzględniająca zwrot uszkodzonej części do producenta: 2031,22 zł (w tym 23% podatku VAT).
Powód wymiany: luźne porty USB-C

Top Case with Battery, Space Gray, ISO, International
Cena uwzględniająca zwrot uszkodzonej części do producenta: 1905,8 zł (w tym 23% podatku VAT).
Powód wymiany: usterka gładzika


Montaż podzespołów  /  1  /  147,60 zł (w tym 23% podatku VAT).

Łączny koszt naprawy, uwzględniający zwrot uszkodzonych części do producenta: 4084,62 zł (w tym 23% podatku VAT)
 
Zastanawiam się na ile prawnie zgodny jest zapis, że na wymienione podzespoły udzielana jest gwarancja jedynie na 90 dni?

Zastanawiam się na ile prawnie zgodny jest zapis, że na wymienione podzespoły udzielana jest gwarancja jedynie na 90 dni?


instagram - czacha

#24 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 04 lipca 2018 - 13:36

Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#25 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 04 lipca 2018 - 20:16

Producent może wcale nie dać gwarancji to jest jego wola. Sprzedawca i tak odpowiada przez 24 miesiące za to co sprzedał na podstawie rękojmi.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych