Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis, który polecacie Cortland Espo Serwis Warszawa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 bulba92

bulba92
  • 14 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 grudnia 2015 - 16:48

W związku z tym ze jestem zmuszony oddac mojego "świeżego" IP 6s do serwisu ze wzgledu na moja słabą słyszalność przez moich odbiorców - coś z mikrofonem. Który serwis polecacie Cortland czy Espo Serwis Warszawa. Macie jakies doświadczenia ? Który z tych serwisów podchodzi do tematu profesionalnie ?

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 grudnia 2015 - 16:54

Oba podchodzą do tematu profesjonalnie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 grudnia 2015 - 00:03

Z moich obserwacji (i doświadczenia) a także wypowiedzi forumowiczów wynika, że autoryzowane serwisy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu - mają chyba największe obłożenie, więc i czasy naprawy są najdłuższe. Pod tym względem lepiej i bliżej (z Rzeszowa) masz autoryzowane serwisy: w Katowicach (iMad, Cortland) i Lublinie (iStrefa)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 grudnia 2015 - 09:16

A skąd Ty masz takie informacje jakie obłożenie mają serwisy? Tak wiem, napiszesz, że dziesiątki razy oddawałeś w całej Polsce sprzęt do serwisu, albo z forum wyczytałeś.

I co za różnica który jest bliżej, jak z Rzeszowa to i tak nie będzie jechał tylko wyśle kurierem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 grudnia 2015 - 00:04

A skąd Ty masz takie informacje jakie obłożenie mają serwisy?

 

Z moich obserwacji (i doświadczenia) a także wypowiedzi forumowiczów ...

Czy ja niewyraźnie piszę ?
Obserwacji: jeden z ww. serwisów mających oddziały w Wwie, Krakowie i Katowicach podaje na swojej stronie (o ile pamiętam to chyba od ponad roku), że z tych trzech to serwis w Katowicach najszybciej realizuje naprawy. Skoro serwis sam tak pisze o swoich oddziałach, że jeden jest 'szybszy' niz dwa pozostałe to może tak jest ?
Doświadczenia: od wielu lat, co jakiś czas korzystam z serwisów (lub pomagam znajomym wybrać serwis) i widzę jak szybko odpisują na maile, oraz jakimi deklarowanymi czasami operują.
Wypowiedzi forumowiczów: tu odsyłam do przejrzenia choćby tematów poswięconych naprawom (np. wymiana ekranu) realizowanych w centrum serwisowym Apple (na czas pracy którego - polski serwis nie ma wpływu). Opisywane tu rozbieżności czasowe wynikają więc (statystycznie) z tego jaki jest np. 'czas reakcji' polskiego serwisu w takich działaniach jak: przyjęcie do serwisu, testy, wysłanie do Holandii/Irlandii, przyjęcie po naprawie, testy i ew. odesłanie do Klienta.
I na tej podstawie przedstawiłem (swoją) opinię w tym temacie. Jako wnioski podsumowujace - a nie audytorskie dane liczbowe.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2015 - 09:45

I Ty tak siedzisz całymi dniami i prowadzisz na bierząco statystyki z pracy serwisów autoryzowanych aby potem szybko wrzucić je na forum? Nie masz żadnych zajęć? A może Twoja praca na tym właśnie polega, bo coś mi się tak wydaje.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 bulba92

bulba92
  • 14 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 grudnia 2015 - 09:50

Pomijając powyższe sugestie, gdzie szybciej, zdecydowałem się wysłać sprzęt do Espo Serwis Warszawa. Panowie, chcialbym tylko potwierdzic, czy w przypadku wymianu telefonu na nowy gwarancja biegnie od początku i trwa 12 miesiecy. Bo różne znam teorie, ze jest to sprzet refurbished i gwarancja trwa tylko 3 miesiace.?

#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2015 - 10:08

Jeśli telefon pochodzi z polskiego rynku to dostaniesz pełny rok gwarancji, jeśli jest sprowadzony z zagranicy to będzie "przepisana" gwarancja tego pierwszego, który oddałeś do wymiany czyli też będzie prawie rok skoro był to nowy 6S.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 grudnia 2015 - 11:33

I Ty tak siedzisz całymi dniami i prowadzisz na bierząco ...

Częściowo zgadłeś, a jeśli już to "na bieżąco", raczej wieczorami, i ... nikt mi za to nie płaci.

 

 czy w przypadku wymianu telefonu na nowy gwarancja biegnie od początku i trwa 12 miesiecy. Bo różne znam teorie, ze jest to sprzet refurbished i gwarancja trwa tylko 3 miesiace.?

Jak słychac (nie tylko na tym) forum: różnie bywa z tym co piszą serwisy (powinna być 12m). W kazdym razie - koniecznie zachowaj kartę naprawy/wymiany.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#10 bulba92

bulba92
  • 14 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 grudnia 2015 - 11:45

Dziękuje Panowie
  • bee3 lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych