Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Parowanie OS X z iOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
170 odpowiedzi w tym temacie

#101 iKubik

iKubik
  • 506 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 23 października 2014 - 10:07

Mam problem z wykonywaniem połączeń z Maka. Gdy naciskam niebieską słuchawkę w kontaktach to wyskakuje: "iPhone niedostępny. iPhone i Mac muszą znajdować się w tej samej sieci Wi-Fi". Oczywiście są w tej samej sieci, na obu urządzeniach jestem zalogowany na to samo Apple ID oraz na obu aktywowałem funkcję (a w zasadzie była włączona) "głosowe z iPhone'a(kom)". Może mi ktoś pomóc?

#102 Leehu

Leehu
  • 6 postów

Napisano 23 października 2014 - 10:30

Czyli nikt nie próbował nadoff i airdropa na starszym sprzęcie z dokładanym adapterem bluetooth 4.0?

#103 iKubik

iKubik
  • 506 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 23 października 2014 - 16:48

Hmm zadziałało samo z siebie….ciekawe :P

#104 Seb11

Seb11
  • 127 postów

Napisano 23 października 2014 - 19:22

Mam problem z wykonywaniem połączeń z Maka. Gdy naciskam niebieską słuchawkę w kontaktach to wyskakuje: "iPhone niedostępny. iPhone i Mac muszą znajdować się w tej samej sieci Wi-Fi". Oczywiście są w tej samej sieci, na obu urządzeniach jestem zalogowany na to samo Apple ID oraz na obu aktywowałem funkcję (a w zasadzie była włączona) "głosowe z iPhone'a(kom)". Może mi ktoś pomóc?


zrestartuj maca i iphona

#105 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 23 października 2014 - 20:15

Mam problem, ponieważ postępując według instrukcji na stronie Apple umożliwiającej wyświetlanie/wysyłanie sms-ów z Maca z połowy 2012r, nie wyświetla mi się kod. Probowałem zrestować oba sprzęty, ale nic to nie dało.

#106 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 23 października 2014 - 21:14

A masz zaznaczony też mail oprócz nr telefonu?

#107 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 24 października 2014 - 04:35

Witam. Borykam się z problemem w Yosemite związanym z wysyłaniem zwykłych SMS. Sprzęt MacBook Air Late 2009 A1304 . iPhone 5S , oczywiście z iOS8.1 . Ma Mac-u odbieram połączenia oraz SMS mogę nawiązać połączenie głosowe oraz napisać iMessage , ale nie mogę wysłać zwykłego SMS-a ani nie da się odpowiedzieć na zwykły SMS pomimo że ten się wyświetla na ekranie Mac-a . Komunikat dla możliwości wysłania SMS jest taki : xxxx nie jest zarejestrowany dla iMessage.

#108 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 24 października 2014 - 17:17

Jeśli chodzi Ci o to, czy w "Ustawienia->Wiadomosci->Wysylka/Odbior" mam wybrane zarówno "wszystkie emaile jak i nr telefonu dla imessage" to tak.

#109 4motion

4motion
  • 337 postów
  • SkądIrlandia

Napisano 24 października 2014 - 18:20

U mnie dzwonienie i sms działają spoko airdrop też działa ale continuity wogle mi nie działa. POłączyc ip z maciem nie mogę.

#110 tytios

tytios
  • 23 postów

Napisano 25 października 2014 - 11:31

A czy synchronizują się wam wiadomości. U mnie bez problemu wysyłam i odbieram SMS z ipada i macbooka, ale niestety usunięcie wiadomości z jednego urządzenia nie powoduje automatycznej synchronizacji na innych. I tak zbędne wiadomości muszę usuwać ręcznie z każdego urządzenia oddzielnie. Czy tak ma być?

#111 MichaelR

MichaelR
  • 117 postów
  • SkądŁódź

Napisano 27 października 2014 - 19:27

Mnie też zaczyna doprowadzać do szału szumna opcja wysyłania i odbierania SMS na komputerze. Na iPhone 5S wchodzę we Wiadomości - > Przekazywanie wiadomości tekstowych -> Zaznaczam MacBooka i pojawia się okienko....[patrz załącznik]. Na MacBooku (late 2011) otwiera się aplikacja Wiadomości i ... nic się nie dzieje. Gdy w iPhone 5s zaznaczam iPada (4 gen) to pojawia się ten sam komunikat na ekranie iPhone ale na iPadzie już nic się nie dzieje. Czy na prawdę trzeba kupić najnowsze (albo nowsze) urządzenia Apple aby to sprawnie działało? Wierzyć mi się nie chcę, że pomimo wsparcia dla starszych sprzętów to de facto funkcjonalność nowych opcji systemu jest bardzo ograniczona. Dodam tylko, że dzwonienie działa bezbłędnie. Handoff ani continuity absolutnie nie.

#112 zbynio4

zbynio4
  • 92 postów

Napisano 28 października 2014 - 19:57

...
Czy na prawdę trzeba kupić najnowsze (albo nowsze) urządzenia Apple aby to sprawnie działało? Wierzyć mi się nie chcę, że pomimo wsparcia dla starszych sprzętów to de facto funkcjonalność nowych opcji systemu jest bardzo ograniczona.
Dodam tylko, że dzwonienie działa bezbłędnie. Handoff ani continuity absolutnie nie.


Wlasnie nie, u mnie wszystko dzialalo plynnie do wczoraj, podczas dnia nie moglem ani dzwonic ani odbierac polaczen na MBP (handoff dzialal) - kurde doktorat napisalem i nic, nie mam komunikacji (messege, facetime) i co najwazniejsze mam ten sam komunikat co ty.
Zeby bylo smieszniej to przywrocilem system z time machine !!! 2 razy i po reinstalu i owszem dziala zarowno messege jak i facetime ale tylko przez doslowinie dwie, trzy wiadomosci ... normalnie rozpacz - tak kapitalna funkcja przestala dzialac, wygodna szczegolnie dla takich jak ja ktorzy mase czasu pracuja na kompie. No nic chyba sie poddam i poczekam az ktos wpadnie na to co z tym zrobic,


#113 MichaelR

MichaelR
  • 117 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 października 2014 - 22:14


Wlasnie nie, u mnie wszystko dzialalo plynnie do wczoraj, podczas dnia nie moglem ani dzwonic ani odbierac polaczen na MBP (handoff dzialal) - kurde doktorat napisalem i nic, nie mam komunikacji (messege, facetime) i co najwazniejsze mam ten sam komunikat co ty.
Zeby bylo smieszniej to przywrocilem system z time machine !!! 2 razy i po reinstalu i owszem dziala zarowno messege jak i facetime ale tylko przez doslowinie dwie, trzy wiadomosci ... normalnie rozpacz - tak kapitalna funkcja przestala dzialac, wygodna szczegolnie dla takich jak ja ktorzy mase czasu pracuja na kompie. No nic chyba sie poddam i poczekam az ktos wpadnie na to co z tym zrobic,


Czyli jednak ktoś też boryka się z podobnym problemem? Mam nadzieję, że jakaś aktualizacja albo rada światłej osoby się w końcu pojawi!


#114 Seb11

Seb11
  • 127 postów

Napisano 29 października 2014 - 19:10

Mnie też zaczyna doprowadzać do szału szumna opcja wysyłania i odbierania SMS na komputerze.

Na iPhone 5S wchodzę we Wiadomości - > Przekazywanie wiadomości tekstowych -> Zaznaczam MacBooka i pojawia się okienko....[patrz załącznik].

Na MacBooku (late 2011) otwiera się aplikacja Wiadomości i ... nic się nie dzieje.

Gdy w iPhone 5s zaznaczam iPada (4 gen) to pojawia się ten sam komunikat na ekranie iPhone ale na iPadzie już nic się nie dzieje.

Czy na prawdę trzeba kupić najnowsze (albo nowsze) urządzenia Apple aby to sprawnie działało? Wierzyć mi się nie chcę, że pomimo wsparcia dla starszych sprzętów to de facto funkcjonalność nowych opcji systemu jest bardzo ograniczona.
Dodam tylko, że dzwonienie działa bezbłędnie. Handoff ani continuity absolutnie nie.



właśnie w wyskakującym oknie musisz wpisać kod który pojawi się na iPhonie aby autoryzować maca jeśli się nie pojawia na iPhonie to może dlatego
że mac nie spełnia kryteriów : [h=4]Feature Requirements[/h]



Handoff and Instant Hotspot Supported by the following Mac models:
  • MacBook Air (2012 or newer)
  • MacBook Pro (2012 or newer)
  • iMac (2012 or newer)
  • Mac mini (2012 or newer)
  • Mac Pro (Late 2013)



#115 zbynio4

zbynio4
  • 92 postów

Napisano 31 października 2014 - 14:39


Czyli jednak ktoś też boryka się z podobnym problemem? Mam nadzieję, że jakaś aktualizacja albo rada światłej osoby się w końcu pojawi!


Ja skapitulowałem i wisiałem aż 5 godzin na telefonie do supportu.
U mnie przyczyną utraty komunikacji jest !!! brak numeru seryjnego komputera !!! z niewiadomych przyczyn komp kilka dni temu przestał być tak naprawdę widoczny dla świata poprzez numer seryjny - więc sprawdź u siebie czy czasem nie masz tego samego problemu.
Sprawdź też w icloud.com -> ustawienie czy tam jest numer seryjny.
Mój problem wylądował aż w Cupertino i czekam na rozwiązanie ale myślę ze wizyta w AppStore będzie konieczna.

#116 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 31 października 2014 - 23:55

U mnie losowo działa odbieranie z ipka 5, nie wiem dlaczego Ipek i mac na tym samy koncie , sprawdzone w icloud używają takiej samej sieci wifi Najciekawsze że pozostałe funkcje działają bez problemu czyli dzwonienie z maca, wysyłanie sms-ów i odbieranie sms-ów, handoff itd Tylko odbieranie jest losowe , macie taki problem

#117 podhorm

podhorm
  • 10 postów

Napisano 01 listopada 2014 - 08:03

Zgodzę się u mnie też jest losowe odbieranie na macbook air z iphone 4s. Nie wiem od czego to zależy, mam cichą nadzieję, że może to wina routera w sieci domowej wifi... ale na razie nie znalazłem przekonywującej zależności

#118 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 01 listopada 2014 - 11:28

Ja mam router wrt54gl być może to wina Zrobiłem test zadzwoniłem do siebie z innego telefonu po długim czasie i macbook nie odebrał połączenia , dopiero za trzecim razem zgłosił się facetime , coś nie dopracowali tego. Tak się dzieje jakby musiał się połączyć iphone z wifi żeby go mac widział Potem już się zgłasza bez problemu. W drugą stronę działa to bez problemu mac za każdym razem łączy się z iphonem i można dzwonić i wysyłać

#119 Bishop65

Bishop65
  • 18 postów
  • SkądDublin,Ireland

Napisano 01 listopada 2014 - 19:08

Ja od wczoraj mam ten sam problem z wysyłaniem zwykłych sms-ów. Przestały po prostu działać . Wchodząc w ustawienia wiadomości mam wyłączone funkcje przekazywania wiadomości na urządzenia lecz z chwilą gdy chcę je włączyć czy na macu czy na ipad wyświetla się komunikat o wpisaniu kodu który ma się ukazać na urządzeniach ,lecz nic się tam nie ukazuje. Nie mam pojęcia co się stało. Wcześniej wszystko hulało że aż miło. Mam MacBook Pro Retina połowa 2012 rok ,iPad Air i iphone 6 plus 64gb,więc nie stare urządzenia a coś się zepsuło…Może jakieś wskazówki??? 02/11/2014 Znalazłem lekarstwo na powyższy problem. Przywróciłem ustawienia fabryczne w telefonie i ipadzie ,lecz nie odtwarzałem go z kopii lecz jako nowe urządzenie. Następnie zalogowałem się do icloud i wszystko wróciło do normy czyli mam możliwość w pisania kodu w celu zezwolenia wysyłania sms-ów z innych urządzeń i w tej chwili wszystko pracuje super. Nie mam pojęcia co było przyczyną powyższego problemu,ale po tej operacji wszystko chodzi jak należy. Trochę pracy jest w ustawieniu na nowo wszystkiego jak było ,ale opłacało się posiedzieć trochę. Pozdrawiam

#120 Pietruszex

Pietruszex
  • 141 postów

Napisano 03 listopada 2014 - 13:38

Witam, mam problem z dzwonieniem z iMaca, za każdym razem gdy chcę z niego zadzwonić wyskakuje "błąd połączenia". Na pewno nie jest to wina iPhona ponieważ dzwonienie i odbieranie z iPada działa bez żadnych problemów. Odznaczałem i zaznaczałem opcje "głosowe z iPhona jak i też restartowałem iMaca kilka razy i nic to nie pomaga. Mam też zaznaczone zarówno numer telefonu jak i mejle.

#121 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 04 listopada 2014 - 10:23

Faktycznie trzeba zrobić restore . Ja zrobiłem przy okazji zakupu iPhone 6 , na tym wszystko działa jak należy , dalej stary MacBook Air A 1304 . Sprawdziłem również na Iphone 5S też działa .

#122 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 04 listopada 2014 - 21:58

ja mam dziwny problem ponieważ ten cały Handoff poniekąd mi działa i to całkiem dobrze jednak mam z nim problem. Mianowicie na urządzeniach mam najnowszy system 8.1 na macu 10.10, handoff działa mi między iPhone a iPad, i generalnie działa mi w stronę iOS->OSX natomias mam otwartą stronę na Macu i handoff ani na iPhone ani na iPadzie tego nie widzi (obojętnie co wybiorę safari, mail, pages itd) natomiast AirDrop działa mi w każdą możliwą stronę.

#123 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 05 listopada 2014 - 14:44

Pomogło to co pisali już inni tutaj, mianowicie restore telefonu, możesz przywrócić z kopii zapasowej ja tak zrobiłem i wszystko śmiga.

#124 Gusiaczek77

Gusiaczek77
  • 1 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 20:00

Ja robiłam wszystko co się da wiele razy i jak mnie wysypało to koniec, choć miesiąc temu wszystko mi działało :(

#125 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 listopada 2014 - 23:13

Ja robiłam wszystko co się da wiele razy i jak mnie wysypało to koniec, choć miesiąc temu wszystko mi działało :(


To chyba nic nie pomoże, po prostu usługa jest niedopracowana i tyle. Mi np wiadomości działają w każdą możliwą stronę i sms i iMessage, wysyłanie maca odbiór na macu, jak wysyłam w telefonie to się pojawiają od razu na macu i odwrotnie, a odbieranie i nawiązywanie połączeń działa losowo, raz jest OK, a raz wyskakuje błąd połączenia, sprawdzałem na kilku routerach, jest dokładnie to samo, więc trzeba po prostu czekać na update.

Dziś zauważyłem, że po wyłączeniu i włączeniu wifi na obu urządzeniach, (macbook, telefon) czasem tylko macbook, problemy na czas jakiś znikają i powraca możliwość odbierania i wykonywania połączeń, a po pewnym czasie znowu wyskakuje błąd połączenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych