Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 13 Retina late - problemy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 fajfelek

fajfelek
  • 50 postów

Napisano 13 kwietnia 2014 - 12:11

No i ze zdjęć wiadomo, że nie jest to wina taśmy matrycy :)

A jakie są Twoje podejrzenia usterki? Ja takie rzeczy widziałem przy laptopach HP ASUS, gdy zaczynała się odklejać karta graficzna, ale mam nadzieje, że to nie to.

Zadzwoń najpierw na infolinie Apple, wyślij tam zdjęcia, opisz problem. Myślę, że podejście będzie trochę inne w takim przypadku.

Jaki numer? (Skończyło mi się darmowe wsparcie telefoniczne (3 miesiące)), Jest polski oddział wsparcia?

#27 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 kwietnia 2014 - 13:17

Wątek posprzątałem, proszę trzymać się tematu głównego


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#28 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 kwietnia 2014 - 07:57

Obawiam się, że bez wymiany płyty się nie obędzie (w przypadku autoryzowanego serwisu). Gdy skończy się gwarancja na te modele pewnie będziemy w stanie coś więcej powiedzieć. Na pewno grafika jest zintegrowana w procesorze, współpracuje ściśle z RAMami. Problem może leżeć gdzieś tutaj ale nie koniecznie, bez diagnostyki ciężko się wypowiedzieć.


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#29 fajfelek

fajfelek
  • 50 postów

Napisano 15 maja 2014 - 21:27

I niestety to czego się obawiałem. Oddałem komputer 25 kwietnia - dzisiaj go odebrałem w takim samym stanie. "Serwis nie był w stanie odtworzyć problemów, które zostały przez Pana udokumentowane". Postawie system od 0 i jeśli coś się znowu będzie działo to znowu zaniosę do serwisu.

#30 superego

superego
  • 116 postów

Napisano 28 marca 2015 - 19:31

I niestety to czego się obawiałem. Oddałem komputer 25 kwietnia - dzisiaj go odebrałem w takim samym stanie. "Serwis nie był w stanie odtworzyć problemów, które zostały przez Pana udokumentowane". Postawie system od 0 i jeśli coś się znowu będzie działo to znowu zaniosę do serwisu.

 

Cos Ci sie udalo ustalic? Czy u mnie sa takie same paski jak u Ciebie? Zerknij na filmik:

https://www.dropbox.... 46 08.mov?dl=0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych