Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 oddany na gwarancji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 12 listopada 2013 - 09:30

Witam wszystkich! Chciałbym podzielić się z Wami swoją "przygodą" z Play oraz iPhonem oddanym do naprawy na gwarancji. Dokładnie 4 tygodnie temu (14.10.2013r.) oddałem iPhona do naprawy gwarancyjnej do salonu Play na Ursynowie. Pan w salonie powiedział mi że te 14 dni to zdecydowanie jest napisane tylko na papierku a naprawa będzie trwała MAX 3 tygodnie.. Do dziś nie mogę od nikogo uzyskać co dzieje się z moim telefonem, zastanawiam się czy w ogóle kiedykolwiek go dostanę.. Nikt nic nie wie.. W salonie nie udzielają żadnych informacji, sprawę zgłosiłem do Play24 i od tygodnia sprawa jest W REALIZACJI ponieważ wymaga kontaktu ze specjalistami.. Nie rozumiem czemu tak długo to trwa.. Czy miał ktoś z Was podobne problemy? Wiecie jak można to rozwiącać? UOKiK może mi w tym pomóc? z góry dzięki za odpowiedź!

#2 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 12 listopada 2013 - 09:34

Dlaczego oddałeś na gwarancję a nie z tytułu niezgodności z umową? Wtedy sprawa byłaby prosta.

#3 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 12 listopada 2013 - 09:39

Oddałem na gwarancji ponieważ nie mam do niego faktury ( kupiłem go na allegro ) no i nie wiedziałem za bardzo jak się tym zająć.. Czyli jeśli nie napisałem że jest niezgodność z umowa to nie wymienią mi na refuba? Mimo wszystko miesiąc to trochę za długo..

#4 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 12 listopada 2013 - 12:37

Wejdź na regenersis.pl i sprawdź po numerze IMEI co się dzieje z Twoim telefonem. Sprawdzisz od razu kiedy dotarł do serwisu.

#5 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 12 listopada 2013 - 23:40

Po wpisaniu mojego numeru imei na stronie regenersis nic się nie wyświetla. Telefon z salonu został wysłany ponoć do siedziby Play na ul. Mineralnej gdzie miał być odesłany do serwisu jeśli zostanie stwierdzona usterka. Na stronie regenersis ani me ani be no i nie wiem co robić.. Czy jeśli oddałem telefon " na gwarancji" to nie mogę żądać nowego telefonu? Co mogę z tym zrobić?! Proszę, pomóżcie!

#6 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 07:46

Jeśli nie ma takiego zapisu w gwarancji, to nie możesz. Napisz do nich pismo, że wyznaczasz termin 7 dni na wykonanie naprawy gwarancyjnej. Ciekawe co odpiszą. Jeśli nic nie da - idź do rzecznika praw konsumenta.

#7 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 listopada 2013 - 08:32

Skontaktuj się przez Twittera, bądź Facebooka z Marcinem Gruszką. Jest rzecznikiem prasowym, pomaga wielu osobom z Play. :)

#8 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 09:06

Dziwna sprawa to wszystko. Napisz na serwis@pomocplay.pl i spytaj gdzie Twój telefon. Podaj imei i punkt w którym oddałeś telefon powołując się na datę oddania.

#9 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 13 listopada 2013 - 10:32

Na fb play4u pisze posty prawie codziennie i nikt nie jest w stanie mi pomoc. Wyglada na to ze telefon zaginął w drodze do serwisu.. Przecież teoretycznie iPhony z play sa serwisowane przez regenersis a do nich ten telefon nigdy nie dotarł. Z rzecznikiem praw konsumenta rozmawiałem telefonicznie ale wydawał mi sie strasznie nieogarniety.. A musze isc do rzecznika w moim powiecie, do innego isc niestety nie mogę.

#10 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 13 listopada 2013 - 10:47

a masz w ogole jakeis potwierdzenie oddania telefonu z opisem usterki do salonu?

#11 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 13 listopada 2013 - 11:10

Tak, mam potwierdzenie oddania telefonu do naprawy. Jest to jedyny dokument jaki posiadam do tego telefonu. Mam jeszcze pudełko na którym jest numer imei. Nie mam faktury za ten telefon a rzecznik praw konsumenta wymagał ode mnie takiego dokumentu. I chciał jeszcze gwarancje. Rozumiem ze warunki gwarancji mogę ściągnąć ze strony Apple?

- - - Połączono posty - - -

[ATTACH=CONFIG]18292[/ATTACH]

Sprawa chyba sie wyjaśniła. Teraz ciekawe ile na ten telefon bedzie trzeba czekać..

#12 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 13 listopada 2013 - 11:54

no widzisz :) Refuba dostaniesz i pasuje :)

#13 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 postów

Napisano 13 listopada 2013 - 13:08

Dla Czego reklamowales ip5? Na moim pojawiło sie pare odprysków farby na ramce ale czy to tmobile uzna hmmmm. Czy jest szansa wymiany tak jak w serwisie Apple ip5 wlasnie z tego powodu?

#14 pwr.

pwr.
  • 21 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 13 listopada 2013 - 15:10

jak już reklamacja uwzględniona to mogę powiedzieć dlaczego ;)

- po kontakcie z wodą kilka godzin nie działał mi głośnik - stwierdziłem że może być to powodem do reklamacji, czujnik wilgoci nie zabarwił się na czerwono więc wszystko cacy. podałem też że błędnie działało gniazdo ładowania. telefon był już zniszczony, po bokach miałem odpryski co strasznie mnie irytowało..

tak więc czekam na nową sztukę ;)

Jak myślicie ile takie "dostawy" od apple mogą trwać? Długo jeszcze będę czekał?

- - - Połączono posty - - -

Mojej dziewczynie w iPhonie 4S nie działało prawidłowo wifi ( raz działało a raz nie) i również wymienili jej na refuba i gwarancje przedłużyli o 3 miesiące bo oddała telefon 21 dni przed końcem gwarancji więc miło ;)

#15 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 14 listopada 2013 - 07:21

Hehe dobry myk,że nie stwierdzili zalania (lekkiego w twoim przypadku) mimo wszystko najważniejsze jest to ze gwarancja została uwzględniona.

#16 boni

boni
  • 1 postów

Napisano 05 sierpnia 2014 - 07:46

Hehe dobry myk,że nie stwierdzili zalania (lekkiego w twoim przypadku) mimo wszystko najważniejsze jest to ze gwarancja została uwzględniona.


Panowie, mam Iphone 5 w Play kupiony w październiku 2013 i ostatnio padł mi przycisk ustawienia głośności (akurat przycisk sciszania) i chcę oddać telefon na gwarę. Dodatkowo mam odprysk na obudowie i cały jest w jakieś dziurki jakby od kamyczków :/ czy powinnam oddać telefon na gwarancję czy na niezgodność towaru z umową? co będzie szybsze i czy dostanę telefon zastepczy czy zostanę bez telefonu z kartą sim nie pasującą do innego ?

#17 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 05 sierpnia 2014 - 12:09

Od jakiegoś czasu iPhony od operatora można oddać na gwarancję do autoryzowanego serwisu Apple, także najlepiej tam oddaj, nie do Play'a.

#18 iFan2000

iFan2000
  • 331 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 06 sierpnia 2014 - 08:56

A co do karty SIM to możesz za parę złotych kupić przejściowkę na Mini SIM , lub Micro SIM i włożyć ją do innego telefonu .

#19 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 06 sierpnia 2014 - 09:12

Oddasz do Play'a wyślą do Regenersis, a oni odpiszą że został uszkodzony mechanicznie i nie podlega gwarancji. Poszukaj serwisu Apple (Cortland, iMad).

#20 simonp1992

simonp1992
  • 108 postów

Napisano 10 sierpnia 2014 - 22:13

Cortland katowice oddali koledze w ciągu 24h refurbrished, z kolei gdy dziewczyna oddała do regenersis stwierdzili, że nie zamienią i dopiero po 3 telefonach do nich, wysyłaniu sobie i odsyłaniu telefony, gdy dodałem, żeby w przypadku problemów z naprawą do mnie zadzwonili to wymienili... trwało to ok 3 tyg....




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych