MacBook Air 2012 problem z dyskiem SSD
#1
Napisano 28 lipca 2013 - 20:35
#2
Napisano 28 lipca 2013 - 21:14
Mogę Ci pożyczyć dysk do twojego rocznika - kupiłem do testowania roczników 2012. Sprawdzisz czy to dysk czy też coś innego. Weź pod uwagę, że dyski ze starszych roczników (2010/2011) nie pasują do twojego Aira.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 28 lipca 2013 - 21:42
#4
Napisano 28 lipca 2013 - 21:44
#5
Napisano 28 lipca 2013 - 21:57
Najprawdopodobniej padł dysk, (...)
Niestety.... też tak myślę....ale jak jest możliwość sprawdzenia...
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#6
Napisano 28 lipca 2013 - 22:21
Niestety.... też tak myślę....ale jak jest możliwość sprawdzenia...
...to wypada z niej skorzystać. Jednakże #tmkszlc powinien wiedzieć że na 99% jest to awaria sprzętowa SSD.
#7
Napisano 29 lipca 2013 - 11:32
#8
Napisano 10 sierpnia 2013 - 19:17
#9
Napisano 11 sierpnia 2013 - 07:22
#10
Napisano 11 sierpnia 2013 - 08:22
#11
Napisano 11 sierpnia 2013 - 08:44
Nie wiem czy to takie proste. Ten komputer akurat kupowany był przez pośrednika (z Holandii) z Amazonu amerykańskiego (to komputer znajomego). Co do gwarancji, właściciel się nad nią zastanawiał. Cóż. Już po ptokach. Zobaczymy co będzie z tym dyskiem.
Jeśli nie ma śladów ingerencji (uszkodzone śrubki) to na twoim miejscu zadzwoniłbym jeszcze do Apple pod 00800 4411875 i próbował naciskać.
Może ci się uda.
W rozmowie z konsultantem położyłbym nacisk na awaryjność ich sprzętu.
#12
Napisano 22 sierpnia 2013 - 12:07
#13
Napisano 22 sierpnia 2013 - 12:40
#14
Napisano 22 sierpnia 2013 - 13:42
#15
Napisano 22 sierpnia 2013 - 14:03
@Iro, wielkie dzięki. Po rozmowie z Apple komputer został wysłany do Cortlandu, tam wycena na ok. 2000, a chwilę później telefon z Apple, że koszty naprawy zostaną przez nich pokryte.
@tumpio, jeszcze raz wielkie dzięki za dysk do testów.
Cieszę się, że wszystko dobrze się skończyło.
#16
Napisano 22 sierpnia 2013 - 14:41
Jak już pisałem, Apple pokryje koszta naprawy czyli wymiany dysku (po gwarancji). Wszystko poszło zgodnie z planem.
PS. W naszym kraju nie ma Apple Store
Czy gdzieś napisałem, że chodzi mi o nasz kraj?
Fajnie, że się udało. 2 klocki za dysk... sporawo...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych