iPhone 4S nieaktywowany - jak to jest z gwarancją?
#1
Napisano 28 marca 2013 - 11:15
#2
Napisano 28 marca 2013 - 11:24
#3
Napisano 28 marca 2013 - 11:25
#4
Napisano 28 marca 2013 - 11:34
#5
Napisano 28 marca 2013 - 11:37
Pozdrawiam
- - - Updated - - -
,,Zgodnie z prawem właściwym warunkiem udzielenia serwisu gwarancyjnego spółki Apple może być przedstawienie przez użytkownika dowodu zakupu i/lub dokonanie przez niego rejestracji."
Takie coś znalazłem na stronie Apple.
Myślę, że to wszystko wyjaśnia.
Wystarczy zarejestrować produkt. Czy on jest automatycznie rejestrowany po aktywacji czy muszę zrobić coś specjalnego?
#6
Napisano 28 marca 2013 - 12:11
Czy on jest automatycznie rejestrowany po aktywacji
Z tego co wiem to tak.
#7
Napisano 28 marca 2013 - 12:37
#8
Napisano 28 marca 2013 - 12:43
#9
Napisano 28 marca 2013 - 13:48
Z telefonem od operatora z tego co wiem, tak czy siak mogę się zwrócić do autoryzowanego serwisu.
Możesz tylko żeby oddać na gwarancje telefon od polskiego operatora musisz mieć dowód zakupu.
#10
Napisano 28 marca 2013 - 14:34
#11
Napisano 29 maja 2015 - 09:48
Witam,
podepnę się pod temat:
Chcę się upewnić, jak wygląda kwestia gwarancji. Apple daje 12 miesięcy od momentu aktywowania telefonu?
Dotychczas byłem tego pewny, lecz po sprawdzeniu nr imei, który dostałem od sprzedawcy, naszły mnie wątpliwości- widnieje informacja, że telefon nie został aktywowany, lecz wygląda na to, że czas gwarancji już płynie. Poza tym, telefon miał być z polskiej dystrybucji, jest z Luksemburga
Activated No Warranty Limited Warranty Warranty Days Left 307 Warranty Start Date 01.04.2015 Warranty End Date 31.03.2016 Find My iPhone OFF Country of purchase Luxembourg Purchase Date 01.04.2015 SIM lock Unknown
Na oficjalnej stronie apple jest info, że tel nie jest aktywowany i nie mogą podać szczegółowych informacji.
Użytkownik Corys edytował ten post 29 maja 2015 - 09:59
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych