Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 4 głosy

Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - AppleMobile.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 20 lutego 2013 - 17:46

Zapraszamy do https://applemobile.pl/ – Pierwszy i jedyny serwis urządzeń Apple w Szczecinie i Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl. Nasze 9-letnie doświadczenie w naprawie elektroniki użytkowej oraz już niemal 6-letnie w dziedzinie serwisowania mobilnego sprzętu Apple stawia nas na pozycji lidera w regionie.


 

logorgbserwis.jpg

Zapewniamy:

• Bezpłatną diagnozę
• Możliwość rezygnacji z usługi na każdym etapie naprawy
• Telefon zastępczy na czas naprawy
• 6 miesięcy gwarancji na każdą usługę
• Sprawnie działająca logistykę zarządzania serwisem i kontaktem z klientami
• Płatność gotówką i kartą płatniczą w salonie
• Płatność przelewem lub przy odbiorze
• Odbiór urządzenia z domu klienta
• Naprawy wysyłkowe realizowane przez kuriera DHL/DPD/K-EX
• Ekspresowe naprawy mechaniczne!
• Ogromną skuteczność i zaangażowanie
• Dogodne godziny otwarcia i lokalizację salonu z dostępnym parkingiem

Oferujemy:

• Wymiana uszkodzonych wyświetlaczy, szyb, obudów, ramek
• Zdejmowanie blokad SIMLOCK w każdym z modeli iPhone
• Naprawa urządzeń po zalaniu i roztrzaskaniu
• Wymiana głośników, taśm, złączy, uszczelek,
• Naprawa innych smartfonów i tabletów, również naprawa poprzez JTAG

Kontakt

Uwaga! Od 16.06.2014 roku nasz salon mieści się w nowym miejscu. Nowoczesny, piękny i technologicznie przygotowany do poszerzenia usług na najwyższym poziomie lokal jest tuż za rogiem naszej starej siedziby. Adres pozostał dokładnie ten sam! Nadal jest to Wojska Polskiego 50 w Szczecinie, gdyż przeprowadziliśmy się zaledwie o kilka metrów. Wejście do naszego nowego lokalu znajduje się od strony Jagiellońskiej, tuż obok popularnego sklepu dla dorosłych – Sex Shop 914, u zbiegu ulic Wojska Polskiego z Jagiellońską. Firma Apollo zaprasza klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 20, a także w soboty w godzinach od 9 do 16. Usługi serwisowe wykonywane są w robocze dni tygodnia, między godziną 10 a 18. Wszystkich klientów serdecznie zapraszamy!

Adres:

 

APPLEMOBILE.PL
Wojska Polskiego 50
70-475 Szczecin
Tel kom: 889 277 288
Tel kom: 500 132 200
Tel: 91 85 22 576
@: serwis[małpa][applemobile.pl]
www: https://applemobile....phone-szczecin/
Zgłoś naprawę wysyłkową: Formularz naprawy wysyłkowej Serwis iPhone Szczecin

Pn-Pt 9-20
Sb 9-16
Serwis pracuję Pn-Pt 10-18


Dlaczego my?

Jesteśmy rzetelną firmą certyfikowaną przez Krajowy Rejestr Długów, biorącą udział w programie Rzetelna Firma. Posiadamy zaplecze technologiczne umożliwiające nam naprawy programowe i sprzętowe we wszystkich mobilnych urządzenia Apple. Mając dostęp do zaplecza części zamiennych, jesteśmy w stanie złożyć cały telefon iPhone, tablet iPad i odtwarzacz iPod od nowa - od każdej zaślepki czy śrubki, po ramki, obudowę i taśmy. Nasze bogate kontakty z dostawcami, a także spore zapasy umożliwiają zapewnienie naszym klientom możliwie szybką i skuteczną naprawę. Nasi serwisanci sami są właścicielami urządzeń Apple i znają je doskonale. Oddajesz swój sprzęt w ręce profesjonalistów, zapaleńców, hobbystów dla których naprawa twojego iPhone'a, iPada czy iPoda to przyjemność, wyzwanie i wspaniała frajda. Bo nie ma nic przyjemniejszego niż zobaczyć zadowolenie klienta z naprawionego sprzętu, który spisał już na straty.

Posiadamy odpowiednie kwalifikacje, sprzęt oraz zaplecze supportowe, dzięki czemu bezinwazyjnie otworzymy telefon, zdiagnozujemy usterkę i wymienimy uszkodzone elementy. Potrafimy naprawić produkty Apple po nieudanych próbach aktualizacji, modyfikacji czy nieumiejętnej ingerencji kolegów z konkurencji ;-).

Nasze bogate doświadczenie i wiedza wielokrotnie wykorzystywana była na łamach prasy branżowej w takich magazynach jak Mobility, Mobile Internet, Mobile Reseller, Twoja Komórka, iStyle Magazine, CHIP, PC Format, Twoja Era, a także przez popularnego operatora T-Mobile , internetowy serwis informacyjny Onet.pl czy branżowe portale - PasjaGSM.pl, Telepolis.pl, InfoNokia.pl, oTabletach.pl i wiele innych…


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:51


#2 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 25 lutego 2013 - 13:58

Polecamy poradnik co robić gdy iPhone wpadnie nam do wody. Jeżeli nie wiesz jak się zachować by szanse na odratowanie Twojego telefonu czy tabletu były maksymalnie duże kliknij: Serwis iPhone Szczecin: naprawa iPhone po zalaniu. Co robić?


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:52


#3 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 26 lutego 2013 - 09:33

Polecamy poradnik co robić gdy iPhone wpadnie nam do wody. Jeżeli nie wiesz jak się zachować by szanse na odratowanie Twojego telefonu czy tabletu były maksymalnie duże kliknij: Serwis iPhone Szczecin: naprawa iPhone po zalaniu. Co robić? | AppleMobile.pl - iPhone, iPod, Mac, serwis iPhone Szczecin

Kupic Sony Xperia Z z nim takich problemow nie ma :)



#4 Arson_as

Arson_as
  • 10 postów

Napisano 23 sierpnia 2013 - 23:26

Byłem, wymieniałem ekran w 4s po upadku, koszt 300pln, czas realizacji w mig!!! Max było to 1,5 h a może i krócej. Polecam tą firme wszystkim użytkownikom produktów apple. Pozdrawiam

#5 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 05 października 2013 - 19:44

Zmieniliśmy barwy na iOS7, by było łatwiej nas zauważyć. Teraz jeszcze szybciej znajdziecie serwis dla Waszych iGadżetów.

Dołączona grafika

Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy mają problem ze swoimi iPhone'ami, iPodami i iPadami.

#6 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 07 października 2013 - 14:52

Macie problem z działaniem WiFi w swoich iPhone'ach? Przestało Wam działac WiFi w 4S po instalacji iOS7? Wyjaśniamy problem w poniższym wpisie i zachęcamy do skorzystać z naszej usługi naprawy modułu WiFi w telefonach iPhone. Przestało działać WiFi w iPhone 4S po aktualizacji do iOS7? To nie problem systemu. Napraw telefon w Serwis iPhone Szczecin AppleMobile.pl | Serwis iPhone Szczecin - AppleMobile.pl - iPhone, iPod, iPad Więcej informacji o naszym serwisie pod adresem Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:54


#7 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 26 listopada 2013 - 20:27

Jeżeli ekran w Waszym telefonie iPhone 5 został uszkodzony i do tej pory go nie wymieniliście z racji wysokiej ceny za usługę, to serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej promocyjnej ofery na wymianę ekranu w iPhone 5. Naprawa zbitej szybki w iPhone 5 w Serwis iPhone Szczecin AppleMobile.pl teraz dużo taniej! | Serwis iPhone Szczecin - AppleMobile.pl - iPhone, iPod, iPad Realizujemy naprawy również wysyłkowo. Czas realizacji naprawy wysyłkowej to zaledwie 24h. Serdecznie zapraszamy! Więcej informacji o naszym serwisie pod adresem Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:55


#8 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 12 stycznia 2014 - 18:11

3vff.jpg Miło nam poinformować o starcie naszej platformy sprzedażowej Sklep AppleMobile.pl - Najlepsze, sprawdzone, przetestowane i zrecenzowane akcesoria do mobilnych urządzeń Apple[/url], na której wszyscy zainteresowani znajdą akcesoria do produktów Apple najlepszych światowych marek! Jeżeli szukac dobrej folii lub etui do iPhone'a, audiofilskich słuchawek takich firm jak Onkyo, Denon, Monster, JBL, HArman/Kardon lub innych, to odwiedź nas! Serdecznie polecamy Serwis iPhone Szczecin AppleMobile.pl


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:55


#9 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 27 czerwca 2014 - 12:25

219sx74.jpg

Uwaga!



Od 16.06.2014 roku nasz salon mieści się w nowym miejscu. Nowoczesny, piękny i technologicznie przygotowany do poszerzenia usług na najwyższym poziomie lokal jest tuż za rogiem naszej starej siedziby. Adres pozostał dokładnie ten sam! Nadal jest to Wojska Polskiego 50 w Szczecinie, gdyż przeprowadziliśmy się zaledwie o kilka metrów. Wejście do naszego nowego lokalu znajduje się od strony Jagiellońskiej, tuż obok popularnego sklepu dla dorosłych – Sex Shop 914, u zbiegu ulic Wojska Polskiego z Jagiellońską. Firma Apollo zaprasza klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 20, a także w soboty w godzinach od 9 do 16. Usługi serwisowe wykonywane są w robocze dni tygodnia, między godziną 10 a 18. Wszystkich klientów serdecznie zapraszamy!

https://applemobile.pl


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:55


#10 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 14 lipca 2014 - 10:47

euuXjzr.jpg Co robić gdy telefon wpadnie do wody? Jak się zachować gdy to my wpadniemy do wody, mając telefon w kieszeni? Przede wszystkim czego nie robić, gdy nasz telefon zostanie zalany. W tym krótkim poradniku przedstawiamy nie zawsze oczywiste prawdy, dzięki którym szanse na działanie Waszych iPhone'ów, iPodów i iPadów po zalaniu wzrosną! :-) iPhone po zalaniu naprawa w Serwis iPhone Szczecin AppleMobile.pl - Zalany telefon, co robić? | Serwis iPhone Szczecin - AppleMobile.pl - iPhone, iPod, iPadSerwis iPhone Szczecin – AppleMobile.pl – iPhone, iPod, iPad


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:56


#11 oley_20

oley_20
  • 616 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 września 2014 - 17:30

www.applemobile.pl www.apollo.szczecin.pl - przestrzegam Stanowczo odradzam ten pseudo serwis, to najgorszej maści cwaniacy i krętacze, dla których dane słowo to tylko środek by sprawę odstawić na boczny tor, klienta zmęczyć, zniechęcić do dochodzenia swoich praw, zmarnować jego czas i pieniądze. 2 września nieszczęśliwie stłukłem szybkę w iPhone’ie 5, popękała sama szybka, lcd i dotyk sprawowały się ok, obudowa prawie bez uszczerbku. Po chwili poszukiwania serwisu w szczecinie udałem się do „Pierwszego i jedynego serwisu urządzeń Apple w Szczecinie i Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl” tak reklamują się bowiem w dziale giełda na forum. Po ok 20 min. faktycznie dostałem telefon z wymienioną szybką ale…. z wielką rysą, która na początku wedle tłumaczeń miała być pozostałością po folii ochronnej a po chwili okazała się faktycznie rysą ok 2cm długości…. po kolejnych +/- 20 min oczekiwania dostałem telefon z wymienioną szybką i jak się wydawało wszystko pozostałe było ok. Po powrocie do domu okazało się jednak, ze w dolnej części ekranu szybka odchodzi od białej ramki, która spina* ją z LCD, nie było do delikatne wystawanie tylko regularne wychodzenie szybki z obudowy, można było ją wciskać - „po czym znów wychodziła”. Dnia następnego (3.09) udałem się do applemobile.pl gdzie dokonano kolejnej „naprawy”, po 20min jakie kazano czekać poinformowano mnie, bym czekał kolejne min. 20min… bo to nie McDonald’s i oni mają inne rzeczy do roboty a na naprawę mają 14 dni, przełknąłem ślinę i czekałem dalej wyraźnie dając satysfakcję obsłudze, bo pokazali mi gdzie jest moje miejsce. Po kolejnej turze „działań serwisowych” dostałem telefon który wydawał się być ok, przycisk home był wciśnięty i wyraźnie było czuć ostrą krawędź wokół niego ale była to rzecz, z która na tamten moment byłem w stanie się pogodzić. Jakież było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu okazało się, że ekran „odchodzi” nadal tyle, że w lewym górnym rogu i lewej krawędzi ekranu + przycisk home „radośnie kręci się wokół własnej osi o kilka stopni to w prawo, to w lewo. Dnia następnego, trzeciego (4.09) już udałem się do serwisu celem odstąpienia od umowy, i cóż się wydarzyło? Poinformowano mnie, że i owszem, tak, zdemontują szybkę, oddadzą LCD i kadłubek telefonu, i oczywiście pieniądze ale… ale taki psikus, pan serwisant właśnie od dziś jest na urlopie wróci 15 września - wtedy mam przyjść i dokończymy procedurę* odstąpienia od umowy. Oczywiście próbowano na ten czas zatrzymać mój telefon czemu się kategorycznie sprzeciwiłem. Dzisiaj tj. 15 września stawiłem się w „firmie” applemobile celem zakończenia tej farsy. Pan serwisant był… a jak, był też pan Rafał - jak domniemuje właściciel, po chwili oglądania telefonu odpowiedz obu panów zwaliła mnie z nóg, nie ma podstaw do odstąpienia, wszystko jest ok, przycisk home jest mój ( w sensie to nie ich część więc to moja wina, że się rusza w obudowie którą sami skręcali) i ogólnie wypchaj się pan, nara. Pan Rafał doinformował mnie także, że podczas 1szej wizyty odmówiłem zabrania części, które zostały po wymianie* panelu lcd w moim telefonie a pan serwisant dokończył, że wylądowały one w śmieciach - co rzecz jasna jest kłamstwem! Sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania sądowego ja tymczasem przestrzegam raz jeszcze przed korzystaniem z jakichkolwiek usług tych cwaniaczków i krętaczy a Portal MyApple.pl proszę o cofnięcie autoryzacji (o ile takowa istnieje poza hasłem reklamowym pseudo serwisu) dla tego podmiotu. Link do zdjęć wykonanych 15 września 2014r. po powrocie z punktu applemobile.pl (widoczna wystająca szybka, przekrzywiony na obie strony przycisk home, wgniecenie w aluminiowej obudowie od podważania ekranu szpilką/igłą… nie profesjonalnym sprzętem) - niczego z tych rzeczy przypominam „serwis” nie potwierdza, przeciwnie, zaprzecza: https://www.icloud.c.../#A5GtnIORvJFcP


  • Lepszyserwis Pl lubi to

#12 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 19 września 2014 - 20:13

Bardzo pięknie opisał pan swoją historię. Problem w tym, że to co pan tutaj napisał dopiero pokazuje jak wielkim krętaczem pan być próbuje, jak mocno naciąga pan fakty i pisze nieprawdę. Mając całe szczęście możliwość obrony wypunktuję całą nieprawdę, którą pan tutaj szerzy.

Prawdą jest, że klient stawił się u nas 2 września z uszkodzonym telefonem iPhone 5 w kolorze białym.

Po chwili poszukiwania serwisu w szczecinie udałem się do „Pierwszego i jedynego serwisu urządzeń Apple w Szczecinie i Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl” tak reklamują się bowiem w dziale giełda na forum.
Po ok 20 min. faktycznie dostałem telefon z wymienioną szybką ale…. z wielką rysą, która na początku wedle tłumaczeń miała być pozostałością po folii ochronnej a po chwili okazała się faktycznie rysą ok 2cm długości…. po kolejnych +/- 20 min oczekiwania dostałem telefon z wymienioną szybką i jak się wydawało wszystko pozostałe było ok.


Nie jest prawdą, że na ekranie była wielka rysa.

Po wymianie pierwszego ekranu i wypolerowaniu go kosmetykami iPure pojawiła się drobna ryska, którą prawdopodobnie spowodowana była zabrudzoną ściereczką do czyszczenia ekranu. Ryskę można było dojrzeć pod światło. Ja jej nie dostrzegłem, klient owszem tak. Nie robiłem z tego powodu żadnego problemu i zaoferowałem wymianę na poczekaniu kolejnego ekranu. Klient się zgodził. Usługa została wykonana. Klient został pouczony o przysługującej mu 6 miesięcznej gwarancji, otrzymał rachunek i wszyscy sobie podziękowaliśmy.

Po powrocie do domu okazało się jednak, ze w dolnej części ekranu szybka odchodzi od białej ramki, która spina* ją z LCD, nie było do delikatne wystawanie tylko regularne wychodzenie szybki z obudowy, można było ją wciskać - „po czym znów wychodziła”.
Dnia następnego (3.09) udałem się do applemobile.pl gdzie dokonano kolejnej „naprawy”, po 20min jakie kazano czekać poinformowano mnie, bym czekał kolejne min. 20min… bo to nie McDonald’s i oni mają inne rzeczy do roboty a na naprawę mają 14 dni, przełknąłem ślinę i czekałem dalej wyraźnie dając satysfakcję obsłudze, bo pokazali mi gdzie jest moje miejsce.


Proszę pana, przyszedł pan do nas zupełnie nie uprzedzając o powstałym problemie i zażądał naprawy natychmiast. Nie interesowało pana zupełnie, że przed panem również byli klienci, którzy byli umówieni na wykonanie konkretnych usług, które w momencie złożenia zlecenia były już ustalone i zakolejkowane w czasie. Oczywiście problem powstał, miał pan prawo do złożenia reklamacji, która została przyjęta i rozpatrzona natychmiast z decyzją o zamontowaniu całego ekranu, beż żadnych prób łatania felernej ramki, której klej puścił. Pomimo zakolejkowanych napraw, dużego napięcia związanego z ich ilością i obsługą zgodziłem się, że mimo wszystko naprawię panu telefon „od razu”, gdyż nie chciałem panu robić kłopotu i zmuszać do ponownego przyjazdu później. Naprawa miała być wykonana tuż po zakończeniu zakolejkowanej naprawy, która miała zająć nie więcej niż 10-15 minut. Niestety zajęła dłużej i potrzebowałem jeszcze chwili czasu, by móc dokończyć pana reklamacyjną, pozakolejkową naprawę. Pan zrobił z tego powodu awanturę, zupełnie nie rozumiem dlaczego, gdyż ja chciałem problem rozwiązać w dosłownie kilku minut. Pan był nieprzyjemny i owszem przyznaję się, że puściły mi nerwy i zwróciłem uwagę, że nie jest to mcdonald i aby zrobić to dobrze, potrzebuję jeszcze chwili czasu. Z tego powodu jest mi bardzo przykro, ale jestem tylko człowiekiem. Mimo wszystko przepraszam. Proszę jednak nie kłamać, że ktoś panu powiedział, że mam inne rzeczy do roboty i dlatego nie naprawiam pana telefonu. Dokładnie pan wiedział jaka jest sytuacja, że jest pan klientem pozakolejkowym i z tego powodu uważam, że dodatkowe kilka minut, o które poprosiliśmy nie powinny stanowić problemu, a jeżeli bardzo się pan gdzieś śpieszył to oferowaliśmy telefon zastępczy i przyjście w wolnej chwili. Z propozycji pan nie skorzystał. Po krótkiej chwili telefon był panu zwrócony.

Po kolejnej turze „działań serwisowych” dostałem telefon który wydawał się być ok, przycisk home był wciśnięty i wyraźnie było czuć ostrą krawędź wokół niego ale była to rzecz, z która na tamten moment byłem w stanie się pogodzić.
Jakież było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu okazało się, że ekran „odchodzi” nadal tyle, że w lewym górnym rogu i lewej krawędzi ekranu + przycisk home „radośnie kręci się wokół własnej osi o kilka stopni to w prawo, to w lewo.


To w jaki sposób i jak bardzo przycisk Home wystaje ponad szybę zależy od regulacji na śrubach pod klawiszem HOME. W chwili mocno napiętej sytuacji, którą w mojej ocenie wywołał pan zupełnie niepotrzebnie, nie wyczułem tych mikronów wystającej nakładki. Jeżeli pan ją wyczuł, nie byłoby problemu aby klawiszy wyregulować tak, aby spełniał pana oczekiwania. Klawisz HOME był elementem, który pozostał z pana urządzenia. Jest to element używany, przekładany ze starej części, którego klej nie ma prawa zachowywać się jak w nowym. Jeżeli by pan poprosił to prosze uwierzyć, podarowałbym panu z czystej życzliwości nowy klawisz tak, aby był pan zadowolony, a całą sytuacje byśmy mogli puścić w niepamięć. Pan jednak wolał wylać żal na forum. Proszę również nie naciągać faktów i nie kłamać szanowych kolegów z forum, że ekran odstawał ponownie, gdyż oboje wiemy, że gdy się pan u nas zjawił z plikem dokumentów z kancelarii adwokackiej i nieuzasadnionymi oskarżeniami, ekran był na swoim miejscu, co razem sprawdzaliśmy i co nieudolnie próbował pan nam pokazać próbując szukać podstaw do odstąpienia od umowy.


Dnia następnego, trzeciego (4.09) już udałem się do serwisu celem odstąpienia od umowy, i cóż się wydarzyło? Poinformowano mnie, że i owszem, tak, zdemontują szybkę, oddadzą LCD i kadłubek telefonu, i oczywiście pieniądze ale… ale taki psikus, pan serwisant właśnie od dziś jest na urlopie wróci 15 września - wtedy mam przyjść i dokończymy procedurę* odstąpienia od umowy. Oczywiście próbowano na ten czas zatrzymać mój telefon czemu się kategorycznie sprzeciwiłem.


I tu mamy przykład największego manipulowania faktami. Owszem był pan w firmie 4.09. Owszem serwis niepracował od 4 do 15 wrzesnia o czym z dużym wyprzedzeniem informowaliśmy na stronie i facebooku. Nikt panu nie powiedział, że oddamy sam kadłubek. Nikt też nie próbował zatrzymać telefonu, tylko zaproponował jego pozostawienie do czasu wykonania usługi, oferując bezpłatnie i bez kaucji telefon zastępczy. Zrezygnował pan z tej propozycji i zgodził się przyjść 15 września. Tak też się stało.

Dzisiaj tj. 15 września stawiłem się w „firmie” applemobile celem zakończenia tej farsy. Pan serwisant był… a jak, był też pan Rafał - jak domniemuje właściciel, po chwili oglądania telefonu odpowiedz obu panów zwaliła mnie z nóg,
nie ma podstaw do odstąpienia, wszystko jest ok, przycisk home jest mój ( w sensie to nie ich część więc to moja wina, że się rusza w obudowie którą sami skręcali) i ogólnie wypchaj się pan, nara.
Pan Rafał doinformował mnie także, że podczas 1szej wizyty odmówiłem zabrania części, które zostały po wymianie* panelu lcd w moim telefonie a pan serwisant dokończył, że wylądowały one w śmieciach - co rzecz jasna jest kłamstwem!


Zupełnie nie tak. Razem z panem przeprowadziliśmy oględziny telefonu, z których wynikało, że ekran w żaden sposób nie odstaje, a klawisz HOME jest lekko przekrzywiony - kwadracik HOME był lekko do lewej, a nie na równi. Oczywiście wiem, że estetów coś takiego mocno razi. Pomimo, że klawisz wcale się nie kręcił luźno, można było przy użyciu siły ustawić go na równi. Ekran był zamontowany prawidłowo, nie odstawał. Próbował pan zakrzywiać rzeczywistość i mówić, że przecież odstawał i odstaje, ale nawet sam nie potrafił pokazać, że tak jest. Mimo, że razem potwierdziliśmy, że nie ma podstaw do zareklamowania ekranu, gdyż jest sprawny, nie ma rys, nie odstaje to owszem dla świętego spokoju mozemy go otworzyć i zobaczyć jak to wygląda od wewnątrz, a nawet wymienić na kolejny, nowy ekran, aby pana zadowolić. Przy okazji byłaby możliwość wyregulowania klawisza home, aby jego wystająca część spełniała pana oczekiwania. Jednak nie, pan wyjął dokumenty od adwokata i kategorycznie zażądał po wykonaniu 1 reklamacji (gdyż wymiana od razu podczas 1 wizyty ekranu z powodu ryski spowodowanej ściereczką reklamacją nie była) odstąpienie od umowy. Mimo, że oboje wiemy iż nie miał pan jakichkolwiek podstaw do tego, nie chcieliśmy panu, ani sobie robić problemu, i zwrócić całą zapłaconą kwotę. Element, który panu wymienialismy był uszkodzony mechanicznie. Nie zabrał pan tego elementu. Elementy uszkodzone lądują w śmieciach. Nie składujemy, nie przetrzymujemy i nie kolekcjonujemy zepsutych części, gdyż już dawno zaroślibyśmy śmieciami. Klient uzyskał sprawny telefon, nie zażądał zwrotu uszkodzonych części, te zostały wyrzucone do kosza. Do raczej normalna praktyka nie tylko naszej branży. Z tym się pan chyba zgodzi? Próbował pan jeszcze nas oskarżać, że wcale panu nie wymieniliśmy ekranu, tylko same szkło, co nie tylko nie jest możliwe w naszych warunkach, ale tym bardziej w tak krótkim czasie realizacji naprawy na poczekaniu...

Oczekuje pan, że będę zbierał wszystkie zepsute części do telefonów, które naprawiamy? Że będę trzymał kilka dni zepsute, kruszące się i zbędne elementy w miejscu pracy, gdzie każdy skrawek miejsca jest potrzebny i wykorzystywany? Bądźmy poważni.

Od początku do końca staraliśmy się wszyscy spełnić pana oczekiwania co do naszych usług i obsługi. Wykonaliśmy panu usługę w szybkim terminie z gwarancją, rachunkiem i chyba naturalną życzliwością. Mimo drobnego problemu z ryską na ekranie, nie robiliśmy z wymianą zupełnie żadnego problemu, tylko do razu bez zbędnego przedłużania wymieniliśmy element na nowy. Pech chciał, że puścił klej na ramce i musiał pan trafić z telefonem do nas ponownie. Mimo wykonania naprawy w terminie pozakolejkowym i możliwe najszybciej jak to było możliwe, byliśmy zmuszeni znosić pana awanturujący ton, który niczym nie jest usprawiedliwiony, gdyż robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby zadowolić pana jako klienta. Próbowaliśmy także w sposób ludzki załatwić sprawę pana nieuzasadnionego niezadowolenia z ekranu, który wspólnie oglądaliśmy i który pomimo, iż nie miał żadnych wad i tak chcieliśmy sprawdzić i zupełnie bezpłatnie wymienić. Pan mimo to nie skorzystał z tej propozycji, tylko zażądał rozwiązania umowy. Mimo braku podstaw zgodziliśmy się na to na warunkach - zabieramy nasz ekran i zwracamy całą kwotę za naprawę. Proszę jednak nie oczekiwać, że nie będziemy codziennie opróżniać koszów na śmieci i trzymać zupełnie popsutych elementów przez kilka dni.

Sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania sądowego ja tymczasem przestrzegam raz jeszcze przed korzystaniem z jakichkolwiek usług tych cwaniaczków i krętaczy a Portal MyApple.pl proszę o cofnięcie autoryzacji (o ile takowa istnieje poza hasłem reklamowym pseudo serwisu) dla tego podmiotu.

Ma pan do tego pełne prawo i oczywiście jeżeli będzie taka konieczność, będziemy mogli jeszcze raz wyjaśnić to sobie w sądzie. Tylko czy faktycznie jest taka potrzeba czy nie potrafi pan zupełnie w żaden sposób wspólnie z nami rozwiązać tego problemu?

Link do zdjęć wykonanych 15 września 2014r. po powrocie z punktu applemobile.pl (widoczna wystająca szybka, przekrzywiony na obie strony przycisk home, wgniecenie w aluminiowej obudowie od podważania ekranu szpilką/igłą… nie profesjonalnym sprzętem) - niczego z tych rzeczy przypominam „serwis” nie potwierdza, przeciwnie, zaprzecza:


Ekrany w iPhone'ach wyciągamy dużą solidną przyssawką znanej marki GPG. Mamy ich kilka. Niestety jeżeli ekran jest popękany i w jego szczelny dostaje się powietrze, nie ma możliwości go zassania. Prosta fizyka. Wtedy niestety trzeba sobie pomóc szpatułką o szeroości 3mm i grubości 0.5mm. Prosze wybaczyć, zrobiliśmy wszystko najlepiej jak mogliśmy i jak było to możliwe. By uniknąć takich "rozczarowań" zawsze można skorzystać z wymiany urządzenia na wolne od wad za 1356zl.

Oczywiście w dalszym ciągu obejmuje pana nasza 6 miesięczna gwarancja, z której do zakończenia okresu jej trwania może pan skorzystać. Mimo tych dość przykrych i bardzo krzywdzących wywodów, które pan zredagował, ja w dalszym ciągu chciałbym tą sprawę załatwić tak, aby był pan zadowolony. Wie pan gdzie mnie szukać. W najbliższym czasie nie wybieram się na żaden urlop, dlatego serdecznie zapraszam.

Z wyrazami szacunku
Michał Gruszka


Sprawa z użytkownikiem oley_20 została załatwiona polubownie. Będę wdzięczny za potwierdzenie użytkownika, że wszystko odbyło się w porządku.

#13 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 23 października 2014 - 11:56

Przypominamy! Już jutro w piątek 24.10 Wielki Dzień Tabletu w Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - AppleMobile.pl ! Wszystkich, którzy mają jakiś problem ze swoim tabletem serdecznie zapraszamy na Wojska Polskiego 50 (wejście od Jagiellońskiej). Na wszystkie naprawy udzielamy rabatu! Dzień tabletu w serwisie AppleMobile.pl 24.10.2014 -10% na wszystkie naprawy tabletów w serwisie - Serwis iPhone Szczecin - AppleMobile.pl - iPhone, iPod, iPadSerwis iPhone Szczecin – AppleMobile.pl – iPhone, iPod, iPad


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:56


#14 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 26 listopada 2014 - 12:41

http://applemobile.p...ga-na-podrobki/ Uwaga na podróbki! Chcesz kupić iPhone 6 z drugiej ręki? Uważaj na chińskie nieoryginalne telefony imitujące iPhone 6. Na polskim rynku pojawiła się ogromna ilość bardzo dobrze podrobionych telefonów Apple iPhone 6. Pod linkiem znajdziecie informacje na co zwrócić uwagę podczas zakupu. Oczywiście jeżeli kupując telefon nie jesteście przekonani co do jego oryginalności, możecie przyjść do naszego serwisu. Bezpłatnie sprawdzimy czy oferowany przez sprzedawcę towar jest oryginalnym produktem Apple. Serdecznie zapraszamy! :-)


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:58


#15 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 18 grudnia 2014 - 20:30

https://applemobile....zybka-w-iphone/

 

Polecamy wymianę wyświetlacza w telefonach iPhone w naszym serwisie! :-)


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:58

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#16 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 08 czerwca 2015 - 08:12

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem dotyczącym blokady Find my iPhone wszystkim osobom, które planują kupić urządzenia Apple z drugiej ręki lub przymierzają się do odsprzedania swoich i chcą je odpowiednio do tego przygotować.

 

https://applemobile....e-do-sprzedazy/


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:59

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#17 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 12 listopada 2015 - 23:39

Informujemy o nowej ciekawej usłudze wprowadzonej do oferty - Prostowanie obudowy iPhone i iPad. Jeżeli wasz telefon lub tablet upadł i narożnik obudowy uległ wgnieceniu, co uniemożliwia prawidłowe zamocowanie nowego ekranu, zachęcam do skorzystania z usługi Prostowanie obudowy iPhone i iPad.

 

https://applemobile....-ipad-szczecin/


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 19:59

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#18 masmuti

masmuti
  • 2 postów

Napisano 07 czerwca 2016 - 12:11

Moja córka zalała iPhone'a a potem rzuciła nim o ścianę (córka ma 2 lata). Myślałem, że już po nim, ale oddałem go do tego serwisu i udało się odratować telefon. Działa doskonale do dziś, a minęło 7 miesięcy. Polecam więc z pełnym przekonaniem!


www.contracor.com.pl


#19 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 09 sierpnia 2016 - 19:08

Bateria w iPhone nie jest niezniszczalna. Jak każde inne ogniwo zużywa się, a zużyta bateria może być niebezpieczna dla nas i dla naszego urządzenia. Zalecamy wymianę baterii w iPhone starszych niż 2 lta, których ilość cykli ładowania dobija do tysiąca, a pojemność od fabrycznej jest mniejszą o conajmniej 200-500 mAh. O tym jak to sprawdzić oraz dlaczego trzeba zadbać, a czasem wymienić baterię w Waszych iPhone'ach napisaliśmy w naszym artykule Wymiana baterii w iPhone – dlaczego i kiedy trzeba wymienić baterię w iPhone?


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#20 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 08 grudnia 2016 - 19:57

konkurs-AM.jpg

 

http://APPLEMOBILE.PL wraz z Partnerami zaprasza do wzięcia udziału w świątecznej zabawie konkursowej! Do wygrania wspaniałe nagrody! Latający dron Parrot, czujnik wzrostu roślin FLOWER POWER, pamięci od Verbatim, vouchery zakupowe od http://zgsklep.pl, nagrody od http://sklep.CSOP.pl, ekskluzywne zestawy od http://forcetop.com czy abonamenty premium do iCoyote!

 

Zapraszamy do zabawy! :-) Lajkujemy, udostępniamy i przesyłamy prace konkursowe!

 

Dodatkowo w czasie trwania konkursu, każdy klient na hasło KONKURS AM otrzyma 5% rabatu na wszystkie naprawy w naszym serwisie http://serwis.applemobile.pl! :-)


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#21 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 16 stycznia 2017 - 22:08

Pragnę poinformować, że APPLEMOBILE.PL oficjalnie zapewnia wsparcie dla modelu iPhone 7. Wymieniamy zbite ekrany w iPhone 7 od ręki Zbita szybka w iPhone 7? Gdzie naprawić iPhone 7 w Szczecinie? W Serwis iPhone Szczecin APPLEMOBILE.PL


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 20:00

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#22 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 02 maja 2017 - 15:56

Zbita szybka w iPhone? Wymieniamy ekrany z oryginalnym LCD APPLE i gwarancja!


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 20:01

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#23 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 maja 2017 - 16:41

Mam pytanie gdzie widzieliscie lcd z wklejonym dotykiem w szklo ?

#24 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 19 czerwca 2018 - 20:25

Im dłużej jakiś model telefonu jest na rynku, tym więcej wad się w nim ujawnia. Po tym, jak niedawno wszyscy przejmowaliśmy się problemem sterownika dotyku w iPhone 6 Plus przyszedł czas na iPhone’a 7, w którym w co raz większej ilości urządzeń uszkadza się kodek audio powodując gigantyczne spowolnienie urządzenia, a nawet brak możliwości jego uruchomienia. Jak objawia się ta wada w iPhone 7? iPhone 7 wisi na logo lub pracuje bardzo ociężale.Po raz pierwszy spotkaliśmy się z problemem pod koniec ubiegłego roku, kiedy to wymieniając obudowę i ekran w telefonie po upadku na twardą powierzchnię, klient zażyczył sobie jego kompletne odnowienie. Wymiana obudowy i ekranu przebiegła bez problem, jednak po uruchomieniu urządzenia coś było nie tak… Wtedy jeszcze nie było wiadomo, że to problem, który nie ogranicza się wyłącznie do serwisowanego egzemplarza.

 

 

 

 

 

https://applemobile....one-7-szczecin/


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 20:01

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#25 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 14 kwietnia 2019 - 17:44

Co robić, gdy iPhone pokazuje Brak sieci, nie dzwoni na alarmowe lub nawet nie chce przejść aktywacji? Serwis Apple Szczecin.


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 07 lutego 2024 - 20:01

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych