Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sklep i-sklep.com.pl Ktoś z was już tam kupował?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#101 speedway

speedway
  • 172 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:17

Odkopię delikatnie.
Przestrzegam przed tym sklepem, a raczej ich serwisem.
Zamówiłem w listopadzie u nich motorole moto x. Skuszony dość dobrą ceną, białym kolorem i ogólnie małym wyborem tego modelu kupiłem dziewczynie. Dotarł na drugi dzień. Porządnie zapakowany, oryginalne pudełko, wersja europejska z LTE. Wymieniłem kartę na nano sim, podłączyłem do ładowania. Po powrocie i oglądnięciu telefonu lekkie zdziwienie, bo w okolicy gniazda sim pojawiła się poprzeczna rysa, pęknięcie, które powstało samo! Zbagatelizowałem, bo nie była widoczna, a kobietka uwagi na to nie zwraca. Po 2 dniach ostrożnego użytkowania na ubudowie było już 5 takich rys w różnych miejscach. Telefon do dnia 20 stycznia miał już rys 10. Nie chcę mówić jak wyglądały na białym telefonie w połączeniu z "brudem" zbieranym z rąk.. Zaglądnąłem w internet i proszę. XDA, oficjalne forum Motoroli, nawet jedno polskie forum Androida. Takich przypadków dziesiątki jak nie setki, a kij wie jeszcze ile przypadków nieopisanych. Wszystko wskazuje na wadę fabryczną, bo niby jak wytłumaczyć wszędzie takie same uszkodzenia.

Szybki telefon do i-sklepu, kazali przedstawić problem mejlowo. Wysłałem linki do for. W piątek zgłosił się kurier z serwisu i zabrał telefon. "Szybka" dwutygodniowa diagnoza i przedwczoraj zjawiła się paczka zwrotna. Oczywiście wrócił w takim samym stanie. Z adnotacją serwisanta-"uszkodzenie mechaniczne nie wskazuje na wadę fabryczną". Zadzwoniłem od razu do sklepu, by poparli swoją opinię dowodami. Nic nie powiedzieli, przekierowali na serwis. Tam nic człowiek też nie powiedział, kazał przedstawić problem mailowo na adres serwisu. Opisałem swoje stanowisko i cisza od poniedziałkowego południa.

Poszukałem internet, znalazłem telefon do Motoroli Polska. Porozmawiałem i kazali przesłać telefon do swojego autoryzowanego serwisu w Bydgoszczy. O dziwo przyjęli telefon nieznanej dystrybucji, sprawdzając tylko imei. Konsultant powredział, że mają 10 dni na naprawę lub wymianę telefonu na nowy. Nie wiem jak wygląda ten proces. Jak się dowiem, to opiszę. Bardzo miło, sprawnie i zobaczymy co dalej z tego wyniknie.

Chciałbym zaznaczyć, że zostałem olany ciepłym moczem przez i-sklep.com.pl. Do przewidzenia było, że nie będąc oficjalnym dystrybutorem danej marki odpuszczą sobie serwis. Z resztą nie jestem pierwszy. Oczywiście o wymianie sprzętu lub o zwrocie mogę zapomnieć. Powołałbym się na niezgodność, ale wtedy było 10 dni i zwyczajnie nie zdążyłem z braku czasu.

Przestrzegam przed nimi, bo mimo bardzo dobrych cen o serwisie można zapomnieć. Nie warto ryzykować dla kilku złotych.

 

Czekam na kontakt od Motoroli. Jak nic z tym nie zrobią(bo przecież nie mają takiego obowiązku) będę żądał zwrotu gotówki od i-sklepu. Najpierw rzecznik praw konsumenta, a jak nie poskutkuje to droga sądowa. Nie chodzi tu o moje pieniądze, a o zasady.

 

link do forum:

https://forums.motor...osts/83eb1c001a

Załączone pliki


Użytkownik speedway edytował ten post 11 lutego 2015 - 18:36

iPhone 5s Nexus5 soundmagic e10s

#102 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:25

Na niezgodność to akurat było 2 lata. Tobie chodzi pewnie o prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. I obawiam się, że odmówili by Ci ze względu na, w ich mniemaniu, uszkodzenie mechaniczne.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#103 speedway

speedway
  • 172 postów

Napisano 11 lutego 2015 - 18:28

Tak, źle sformułowałem. Czyli swoje telefony moto x uszkodziło kilkadziesiąt( kilkaset?) użytkowników w ten sam sposób. Na to wychodzi z opinii serwisu ;)


iPhone 5s Nexus5 soundmagic e10s

#104 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 lutego 2015 - 11:48

Odkopię delikatnie.
Przestrzegam przed tym sklepem, a raczej ich serwisem.
Zamówiłem w listopadzie u nich motorole moto x. Skuszony dość dobrą ceną, białym kolorem i ogólnie małym wyborem tego modelu kupiłem dziewczynie. Dotarł na drugi dzień. Porządnie zapakowany, oryginalne pudełko, wersja europejska z LTE. Wymieniłem kartę na nano sim, podłączyłem do ładowania. Po powrocie i oglądnięciu telefonu lekkie zdziwienie, bo w okolicy gniazda sim pojawiła się poprzeczna rysa, pęknięcie, które powstało samo! Zbagatelizowałem, bo nie była widoczna, a kobietka uwagi na to nie zwraca. Po 2 dniach ostrożnego użytkowania na ubudowie było już 5 takich rys w różnych miejscach. Telefon do dnia 20 stycznia miał już rys 10. Nie chcę mówić jak wyglądały na białym telefonie w połączeniu z "brudem" zbieranym z rąk.. Zaglądnąłem w internet i proszę. XDA, oficjalne forum Motoroli, nawet jedno polskie forum Androida. Takich przypadków dziesiątki jak nie setki, a kij wie jeszcze ile przypadków nieopisanych. Wszystko wskazuje na wadę fabryczną, bo niby jak wytłumaczyć wszędzie takie same uszkodzenia.

Szybki telefon do i-sklepu, kazali przedstawić problem mejlowo. Wysłałem linki do for. W piątek zgłosił się kurier z serwisu i zabrał telefon. "Szybka" dwutygodniowa diagnoza i przedwczoraj zjawiła się paczka zwrotna. Oczywiście wrócił w takim samym stanie. Z adnotacją serwisanta-"uszkodzenie mechaniczne nie wskazuje na wadę fabryczną". Zadzwoniłem od razu do sklepu, by poparli swoją opinię dowodami. Nic nie powiedzieli, przekierowali na serwis. Tam nic człowiek też nie powiedział, kazał przedstawić problem mailowo na adres serwisu. Opisałem swoje stanowisko i cisza od poniedziałkowego południa.

Poszukałem internet, znalazłem telefon do Motoroli Polska. Porozmawiałem i kazali przesłać telefon do swojego autoryzowanego serwisu w Bydgoszczy. O dziwo przyjęli telefon nieznanej dystrybucji, sprawdzając tylko imei. Konsultant powredział, że mają 10 dni na naprawę lub wymianę telefonu na nowy. Nie wiem jak wygląda ten proces. Jak się dowiem, to opiszę. Bardzo miło, sprawnie i zobaczymy co dalej z tego wyniknie.

Chciałbym zaznaczyć, że zostałem olany ciepłym moczem przez i-sklep.com.pl. Do przewidzenia było, że nie będąc oficjalnym dystrybutorem danej marki odpuszczą sobie serwis. Z resztą nie jestem pierwszy. Oczywiście o wymianie sprzętu lub o zwrocie mogę zapomnieć. Powołałbym się na niezgodność, ale wtedy było 10 dni i zwyczajnie nie zdążyłem z braku czasu.

Przestrzegam przed nimi, bo mimo bardzo dobrych cen o serwisie można zapomnieć. Nie warto ryzykować dla kilku złotych.

 

Czekam na kontakt od Motoroli. Jak nic z tym nie zrobią(bo przecież nie mają takiego obowiązku) będę żądał zwrotu gotówki od i-sklepu. Najpierw rzecznik praw konsumenta, a jak nie poskutkuje to droga sądowa. Nie chodzi tu o moje pieniądze, a o zasady.

 

link do forum:

https://forums.motor...osts/83eb1c001a

W imieniu naszej firmy chciałbym Pana poinformować, że nasz serwis zajął się tą sytuacją i jest w ciągłym kontakcie z dystrybutorem telefonów oraz firmą Motorola. Sprawa nie jest zakończona i jak tylko dostaniemy odpowiedź zwrotną od tych osób, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy. 



#105 speedway

speedway
  • 172 postów

Napisano 12 lutego 2015 - 12:29

Naprawdę, chciałbym wam wierzyć, ale dziwi mnie jedno. Zaraz po odebraniu telefonu z serwisu, skontaktowaniu się z Motorolą Polska od razu poinstuowano mnie co mam zrobić, gdzie przesłać sprzęt i co dalej robić. Natomiast wy czekacie na kontakt z ich strony w tej sprawie od poniedziałku. Nikt mnie o tym nie poinformował, dopiero po napisaniu na forum dowiaduję się tego z postu.


iPhone 5s Nexus5 soundmagic e10s

#106 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 lutego 2015 - 14:59

Naprawdę, chciałbym wam wierzyć, ale dziwi mnie jedno. Zaraz po odebraniu telefonu z serwisu, skontaktowaniu się z Motorolą Polska od razu poinstuowano mnie co mam zrobić, gdzie przesłać sprzęt i co dalej robić. Natomiast wy czekacie na kontakt z ich strony w tej sprawie od poniedziałku. Nikt mnie o tym nie poinformował, dopiero po napisaniu na forum dowiaduję się tego z postu.

Zgodnie z tym, o czym wspominałem wcześniej, reklamacja zostanie rozpatrzona w serwisie Motorola Polska. Nasza firma została poinformowana, że Pana telefon zostanie przyjęty na serwis i naprawiony. 



#107 enthree

enthree
  • 1 postów

Napisano 13 marca 2015 - 11:08

W toku dyskusji padła informacja, że po zakupie Macbook w i-sklep.com.pl wystarczy zadzwonić do Apple Care, następnie przesłać do nich dowód zakupu i data rozpoczęcia gwarancji Apple zostanie ustanowiona zgodnie z datą na dowodzie zakupu.

 

Zadzwoniłem w tym tygodniu do Apple Care i otrzymałem informację, że można tak zrobić, ale tylko jeśli na dowodzie zakupu widnieje autoryzowany sprzedawca Apple.

 

Jak powyższe ma się do tego, że i-sklep.com.pl nie widnieje wśród autoryzowanych sprzedawców?



#108 i-sklep.com.pl

i-sklep.com.pl

  • 32 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 marca 2015 - 17:05

 Wracając do wątku Motoroli: otrzymaliśmy informację, że wszystkie modele z tak popękanymi klapkami będą bezpłatnie wymieniane. 

 

Jeśli chodzi o gwarancję Apple na kupowane u nas MacBooki - zdarza się, że kupione przez nas od hurtowników egzemplarze są aktywowane. Jednak od dłuższego czasu praktycznie nie miewamy takich sztuk w ofercie. Zawsze istnieje możliwość sprawdzenia na naszej infolinii czy dana seria i model są aktywowane prosząc o numer seryjny. Jeśli zakupiony MacBook jest aktywowany prosimy o kontakt z NASZĄ infolinią - będziemy interweniować. 


Użytkownik i-sklep.com.pl edytował ten post 13 marca 2015 - 17:12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych