Witam,
problem istnieje odkąd tylko zainstalowałem Acrobata.
Przeciągam pdfa na ikonkę programu i nic się nie dzieje.
W końcu skojarzyłem wszystkie pliki PDF z Adobe Acrobat Pro, żeby domyślnie sie w nim otwierały - to też nie pomaga. Program startuje, pokazuje się splash screen, ale dokumenty się nie otwierają.
Jedyna opcja to File-Open.
System Mac OS 10.7.4
Komputer nówka sztuka (MBP mid 2012).
Ktos mial podobne problemy?
dzieki
kp
Adobe Acrobat Pro X (10.1.3) nie otwiera plikow...
Rozpoczęty przez
pacholak
, 17 lip 2012 09:35
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 lipca 2012 - 09:35
#2
Napisano 17 lipca 2012 - 10:38
10.1.1 jest ok.
Po update do 10.1.3 sprawdzę.
edit:
Po update do 10.1.3 też jest ok.
edit:
Z tego co piszą na forum Adobe
Reinstalka Acrobata pomaga:
http://forums.adobe....message/4482757
Po update do 10.1.3 sprawdzę.
edit:
Po update do 10.1.3 też jest ok.
edit:
Z tego co piszą na forum Adobe
Reinstalka Acrobata pomaga:
http://forums.adobe....message/4482757
#3
Napisano 17 lipca 2012 - 22:46
właśnie dzis apdejtowalem z 10.1.1 na 10.1.3.
Problem wystepuje na obydwu wersjach..
#4
Napisano 20 lipca 2012 - 09:43
Ktos ma jeszcze jakies pomysly?
#5
Napisano 20 lipca 2012 - 10:03
Ktos ma jeszcze jakies pomysly?
Probowałeś reinstalki Acrobata? Czy tylko update'u?
#6
Napisano 20 lipca 2012 - 10:03
robiłem reinstal i robiłem update, wciąż nie działa.
#7
Napisano 25 lipca 2012 - 10:25
U mnie acrobat wywala się co kilka dokumentów, w momencie ich otwierania. Jestem mega wqrzony. Reinstalowałem acrobata, zmieniałem wersje językowe i nic. Korzystam z abonamentu adobe, ale to chyba bez znaczenia.
Na poprzedniej wersji nie było problemów (cs4). Skusiłem się na cs6 to mam.
#8
Napisano 25 lipca 2012 - 10:31
U mnie Akrobata X nie działa praktycznie wcale. Pobrałem 9,5 i wszystko śmiga jak należy. Nie wiem dlaczego.
#9
Napisano 25 października 2012 - 19:13
Witam u mnie jest ta sama sytuacja dodatkowo nie działaja niektore fukcje robilem przeinstalowanie bajka odinstalowalem wersje 10.1 i zainstalowalem triala 11 nic to samo
#10
Napisano 25 października 2012 - 21:12
Już się zaczynam bać. Masa problemów z CS6.....
Probowałeś wymusić? ALT CMD i nasunąć plik na ikonę Acrobata?
#11
Napisano 26 października 2012 - 10:24
Bajka z problemem ikony ale nic nie daje przeinstalowanie programow wydaje mi sie ze to wina systemu a nie adobe choc nikogo nie bronie nie probowalem jeszcze przeinstalowac calego systemu i od nowa zainstalowac na czystym systemie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych