Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#1 rerome

rerome
  • 7 postów

Napisano 04 maja 2012 - 23:56

W dniu 4 Maja 2012 o godzinie 13:50 kupiłem nowego iPad'a WiFi 4G 64GB White w salonie Apple iSpot (Premium Reseller) w Złotych Tarasach w Warszawie i wtedy zaczeło się piekło którego nie życzyłbym nikomu.

Po rozpakowaniu iPad'a okazało się że ma on wgniecenie na obudowie z tyłu (zdjęcie poniżej), niezwłocznie po zauważeniu wgniecenia wróciłem do salonu Apple iSpot (około godziny 14:40) i pokazałem to sprzedawcy od którego go kupiłem. Sprzedawca okazał się być kierownikiem salonu Apple iSpot. Poprosiłem Panią kierownik o wymianę iPada na inną sztukę, na co Pani kierownik odpowiedziała z uśmiechem że może przyjąć ode mnie iPada do serwisu który w przeciągu 2 tygodni stwierdzi czy dostanę nowego iPad'a czy ten zostanie naprawiony. Zaprotestowałem gdyż oczywiste było dla mnie że powinienem dostać nowego od ręki. Mój protest i żądanie wymiany iPad'a od ręki spowodowało że Pani kierownik przez około pół godziny dyskusji powtarzała w kółko to samo, próbując uzmysłowić mi że na nic moje starania gdyż ona musi trzymać się procedur i nie wymieni mi uszkodzonego produktu który był kupiony godzinę wcześniej. Po mimo moich próśb o pomoc w tej sytuacji Pani kierownik nie wykazała żadnej chęci rozwiązania tego problemu w inny sposób niż przyjęcie uszkodzonego iPad'a do serwisu.

[ATTACH=CONFIG]11015[/ATTACH]

Gdy poprosiłem Panią kierownik by zadzwoniła do swojego przełożonego, lub kogoś z biura by dowiedzieć się co mogła by zrobić w tej sytuacji, odpowiedziała że ona wie co ma robić i właśnie to robi.

Gdy zapytałem Panią kierownik o numer do jej przełożonego, odpowiedziała mi że jest to prezes spółki SAD i że nie życzy on sobie by ktoś do niego dzwonił.

Gdy zapytałem Panią kierownik o jakikolwiek numer pod który mógłbym zadzwonić i samemu spróbować wyjaśnić tę sytuację, odpowiedziała że mogę sobie sprawdzić na stronie Apple iSpot.

Gdy zapytałem Panią kierownik czy jeżeli bym otworzył iPad'a przy niej i okazało by się że jest on uszkodzony to czy by wtedy został on wymieniony od ręki, usłyszałem od niej że po zapłaceniu za produkt to już jest mój problem i że zaproponowała by mi to samo rozwiązanie, czyli przyjęcie iPada do serwisu.

Uznałem że dobrym wyjściem może być zadzwonienie na oficjalną infolinię Apple, co też zrobiłem i dowiedziałem się od bardzo miłego, profesjonalnego i pomocnego Pana Mirosława z infolinii że gdybym kupił iPad'a w oficjalnym Polskim sklepie internetowym Apple [url=http://store.apple.com/pl]Kupuj online w sklepie Apple Store - Apple Store (Polska)[/url] to w sytuacji która mnie spotkała iPad zostałby wymieniony od ręki, ale ponieważ kupiłem iPad'a w Apple iSpot muszę załatwić to z nimi. Pan Mirosław był bardzo zdziwiony że tak zostałem potraktowany i że dla niego oczywistym jest to że iPad powinien być wymieniony od ręki. Przekazałem Pani kierownik czego dowiedziałem się na oficjalnej infolinii Apple, na co Pani kierownik powiedziała że Apple iSpot ma inne procedury niż oficjalny Apple.

Po pogodzeniu się z faktem że Pani kierownik nie ma zamiaru wymienić iPad'a na nowego od ręki, zapytałem ją czy jest możliwe przyśpieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia serwisowego, to usłyszałem że mogę sobie pojechać do autoryzowanego serwisu Apple iSource na ulicy Postępu 6 i może oni mi coś poradzą na mój problem.

Zupełnie bezsilny zaistniała sytuacją poprosiłem Panią kierownik o napisanie oświadczenia stwierdzającego że odmówiła mi wymiany iPada na nowego (zdjęcie poniżej) i o godzinie 15:40 pojechałem do autoryzowanego serwisu Apple iSource. Na szczęście Pani pracująca w serwisie jak i technik byli bardzo mili i profesjonalni, chociaż bezradni gdyż Apple iSource nie ma nic wspólnego z Apple iSpot. Będąc w serwisie zadzwoniłem do Pani kierownik z iSpot i przekazałem słuchawkę technikowi z serwisu, który próbował przekonać Pani kierownik by wymieniła iPada na nowego gdyż on nie byłby w stanie wydać opinii stwierdzającej że wgniecenie zostało zrobione po zakupie. Tak jak Pan Mirosław z oficjalnej infolinii Apple, technik z autoryzowanego serwisu iSource stwierdził że iPada powinien być wymieniony w salonie iSpot i że dziwi go fakt że tak się nie stało w tak oczywistej sytuacji.

[ATTACH=CONFIG]11014[/ATTACH]

Reakcja Pani kierownik salonu Apple iSpot (Premium Reseller) na zaistniałą sytuację i jej chęć pomocy była zupełnym przeciwieństwem tego co reprezentuje sobą marka Apple i jakości obsługi klienta jaką obdarzają swoich klientów sprzedawcy w oficjalnych salonach Apple na całym świecie. Mam nadzieję że oficjalny Apple pozbawi Apple iSpot bycia Premium Reseller'em, gdyż z premium mają oni bardzo mało wspólnego.

Gdybym kupił iPad'a w oficjalnym sklepie Apple to bym nie zmarnował całego dnia na walkę z nieuczciwym odsprzedawcą i nie musiałbym pisać tego posta. Dzisiejsze doświadczenie będzie dla mnie nauczką na przyszłość i przestrogą dla innych by uważali gdzie kupują produkty Apple.

Po dzisiejszych przejściach odradzam komukolwiek kupowanie produktów Apple w salonach Apple iSpot (Premium Reseller) jeżeli nie chcą żeby spotkało ich to co mnie, a zachęcam do kupowania bezpośrednio od Apple w ich oficjalnym Polskim sklepie internetowym [url=http://store.apple.com/pl]Kupuj online w sklepie Apple Store - Apple Store (Polska)[/url]

Mam zamiar napisać jeszcze do oficjalnego Apple i dowiedzieć się co oni myślą o jakości obsługi klienta i praktykach jakie stosuje Apple iSpot. Mam nadzieję że jakoś zaregują na tak ewidentne szkodzenie marce Apple przez salon iSpot.

Jak na razie finał jest taki że jestem posiadaczem iPad'a z wgnieceniem na obudowie.

#2 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 maja 2012 - 00:09

No cóż, to jakie są iSpoty każdy wie. Tam kupują chyba tylko ludzie którzy kompletnie nie siedzą w temacie i wpadają po sprzęt od tak z ulicy, nie sprawdzając wcześniej opinii o sprzedawcy.

#3 kucyk

kucyk
  • 1 918 postów

Napisano 05 maja 2012 - 00:10

Hihih :) Czym wiecej tak potraktowanych klientow jak ty, tym szybciej ten premium kurnik reseller padnie, kupujcie w Apple Online Store, nauczka na przyszlosc, sorry Tak czy inaczej ich dni sa policzone, Apple predzej niz pozniej wejdzie na Polski rynek i na pewno nie beda to sklepy umieszczone gdzies w smiesznych markecikach :)

#4 rerome

rerome
  • 7 postów

Napisano 05 maja 2012 - 00:15

Masz jak najbardziej rację. Jedyny powód dla którego kupiłem w iSpot'cie to to że wyjeżdzam za kilka dni i zależało mi na czasie a cena była taka sama jak online.

#5 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 maja 2012 - 00:16

A jaki finał sprawy? Bo chyba nie napisałeś.

#6 rerome

rerome
  • 7 postów

Napisano 05 maja 2012 - 00:20

Porażka. Finał taki że jestem posiadaczem iPad'a z wgnieceniem na obudowie. Czekam do poniedziałku aż biuro SAD'u będzie pracować i spróbuje do nich się dodzwonić, bo dzisiaj mi się nie udało. Będę walczył z nimi dopóki mogę.

#7 humanoidal

humanoidal
  • 287 postów

Napisano 05 maja 2012 - 00:22

No i na czym stanęło? Masz wgnieconego iPada czy oddałeś do serwisu? Jeżeli to drugie to raczej nie usuną ci wady mechanicznej. Trzeba było z miejsca zgłosić niezgodność towaru z umową. Oni są kretynami, bo apple by im wymieniło takiego ipada jakby tylko go odesłali, a tak to stracili klienta i pogarszają swoją opinię.

#8 Empiryczny

Empiryczny
  • 525 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 maja 2012 - 00:24

Faktycznie lipa. Z swojej strony powiem tylko, że nie popuściłbym. Oczywiście, na ile masz czas - polecam skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta. Mi pomógł jak Regenersis miało jakiś problem z wymianą mojego iPhone'a 4 na nowy mimo, że oczywiście mi się należał. Także, UOKiK (chyba jedyny, naprawdę skuteczny organ w tym kraju) i w drogę. Powodzenia. ;-)

#9 rerome

rerome
  • 7 postów

Napisano 05 maja 2012 - 00:25

Tak właśnie zrobiłem, zgłosiłem niezgodność towaru z umową na co Pani kierownik odpowiedziała że może przyjąć iPada do serwisu i dać mi znać w przeciągu 14 dni jaka jest ich decyzja.

#10 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 maja 2012 - 00:28

Tak to już jest, że w iSpotach pracują ludzie z łapanki :) gdyby tylko władze SAD myśleli, to mogliby zatrudnić prawdziwych sprzedawców i fanatyków apple dać im 3razy większe pensje, a przy tym zarabiać duużo więcej i cieszyć się świetną opinią, a tak rok-dwa po wejściu stacjonarnych apple store w Polsce i iSpoty znikną z mapy ;)

#11 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 maja 2012 - 05:37

Ispot to syf. Dziwne, że kupiłeś tam zamiast w apple store.

#12 imarcin73

imarcin73
  • 48 postów

Napisano 05 maja 2012 - 05:40

No współczuje ... Człowiek czeka na wymarzony sprzęt a tu taka lipa. wg mnie nadrzędną instytucja, poza rzecznikiem, powinno być samo apple to w końcu tej marki produkty s sprzedawane i powinny być sprzedawane z należytą strannoscia i obsługa klienta.

#13 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 05 maja 2012 - 12:36

iSpot- jeden wielki śmiech na sali Po tym co przeczytałem napewno nigdy nie kupię żadnego sprzętu Apple w tym o to sklepie , wolę iść do vobisu (Milsza obsługa, i znają się na sprzęcie-przynajmniej tak jest u mnie )

#14 canko

canko
  • 35 postów
  • SkądPoznan,PL

Napisano 05 maja 2012 - 12:55

A najgorsze jest to, ze w ten sposób psują renomę firmy...

#15 ariesovsky

ariesovsky
  • 119 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 maja 2012 - 13:08

Wszyscy dziwicie się, że autor tematu kupił Ipada w Ispocie a nie w Apple Store. Prawda jest taka, że jeżeli jesteś w gorącej wodzie kąpany i chcesz kupić sprzęt od ręki to pierwszą rzeczą jaką zrobisz to pójdziesz do Ispotu a nie zamówisz w internetowym sklepie.

#16 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 05 maja 2012 - 13:50

Kupiłem tam pokrowiec do iPoda i iPada ale w takim razie coś droższego będę bał się u nich kupić. W Promenadzie (nie wiem jak jest teraz) był facet który się znał i to bardzo dobrze natomiast iSpot w Złotych tarasach to nadal dno i 10 metrów mułu po mimo hucznego ponownego otwarcie które miało miejsce nie tak dawno. Jedyny + to to że przy okazji można pobawić się nowym sprzętem. @bartek001b Vobis jest zaraz obok ;-)

#17 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 maja 2012 - 13:55

iSpot dla mnie to dno, nie warto u nich kupować. Nie dość że się nie znają to są chamscy, a jak już kupisz to możesz sp****alać. Już lepiej kupić na allegro od sprawdzonej osoby.

#18 ibecikwood

ibecikwood
  • 163 postów

Napisano 05 maja 2012 - 14:11

Ja bym baner zrobiła i siu z tym pod ten ich sklep... Nie lubie chamstwa i cwaniactwa.

#19 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 maja 2012 - 15:18

iSpot iSpotowi nie równy w arkadi byś załatwił sprawę bez problemu. Sam zwracałem tam ipada i obyło się bez problemów.

#20 ilak

ilak
  • 34 postów

Napisano 05 maja 2012 - 15:35

1.NIe mogles sprawdzic Ipada w sklepie?-to logiczne ,ze jak sie kupuje sprzet za 2 tys zl to wypadaloby sprawdzic co jest w srodku 2. NIby na jakiej podstawie sprzedawca ma CI na slowo uwierzyc ,ze ipad byl od poczatku uszkodzony?

#21 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 maja 2012 - 15:37

1.NIe mogles sprawdzic Ipada w sklepie?-to logiczne ,ze jak sie kupuje sprzet za 2 tys zl to wypadaloby sprawdzic co jest w srodku
2. NIby na jakiej podstawie sprzedawca ma CI na slowo uwierzyc ,ze ipad byl od poczatku uszkodzony?


Z wypowiedzi powyżej wynika, że to nie ma znaczenia, z relacji autora wątku wynika, że to, że ipad był uszkodzony od nowości nie zostało poddane wątpliwości, poza tym jak Pani kierownik powiedziała, nawet gdyby otworzył przy niej to nie wymieniliby od ręki.

#22 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 maja 2012 - 15:40

choć ja też się dziwie że kupujący nie sprawdził w sklepie, zawsze jakaś gwarancja jest że samemu się tego nie zrobiło. Kupiłem z 5 lat temu laptopa acer za 5000zł, zobaczyłem w domu pęknięcie zawiasów, wymienili bez problemu. A był to sklep sweris czy jakoś tak

#23 ron_1

ron_1
  • 156 postów

Napisano 05 maja 2012 - 15:49

Zgadza się trzeba sprawdzać sprzęt. Ciekawe jak ta Pani by się zachowała gdyby rerome otworzył iPada w sklepie i zobaczył wgniecenie? Co do obsługi w iSpocie to zależy na kogo się trafi - raz kupowałem iPoda i było bez problemowo, za to innym razem z akcesoriami do iPhone to mnie kompletnie zlekceważyli że się wkurzyłem i kupiłem na allegro.

#24 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 maja 2012 - 15:53

fakt jest taki, że iSpot zwykłego człowieka, który przyjdzie i pół godziny kupuje iPhone ma w d***e! Nie chce im się gadać, tłumaczyć itp., bo co chwila przychodzi tam ktoś kto bierze kilka sztuk na firmę, o nic nie pyta i płaci.

#25 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 05 maja 2012 - 16:45

Niedawno miałem okazję być przejazdem w Warszawie i wstąpiłem do iSpotu w Złotych. Obsługujących było 4 z czego tylko jeden miał jakiekolwiek pojęcie nt. Apple. Jeden ze sprzedawców miał problem z rozróżnieniem wielkości stojących obok siebie 11" i 13" Macbooka Air - posiłkował się opisówką. Generalnie nadawali się tylko do wycierania ekranów iPadów z odcisków palców macających dzieciaków. W każdej firmie sprzedażowej, w której pracowałem wymuszaliśmy na Klientach otwarcie kartonu w sklepie by właśnie uniknąć takich sytuacji. iSpot też powinien tak funkcjonować.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych