Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Warszawa][NotSerwis - użytkownik tumpio]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#26 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 października 2012 - 13:25

1. Po raz kolejny objawia się Twoja "wiedza"- wifi jest w skrzydle matrycy ale nie pod szybą!! Jest pod plastikową osłoną! Więc nie musiałeś odklejać szyby- bo z tego wynika że albo szybę komuś sprzedałeś i teraz robisz ze mnie idiotę albo uszkodziłeś ją- sprawdzę osobiście jak przyjadę ponieważ oryginalna szyba jest szklana a ta którą Wam wysłałem jest plastikowa!
2. To dlaczego od samego początku o tym nie mówicie aby odebrać komputer osobiście tylko cały czas jakieś wymówki??


Kuba nie ośmieszaj się.... a co z tasiemką? idzie pod szybą do kamery i BT i jest POŁĄCZONA z Wi-Fi (aby nie było wątpliwości tasiemka z 2011 zasila tylko kamerę, nie ma złącz do BT i Wi-Fi) - to twoja wiedza jest zerowa - konia temu co wymieni tasiemką bez rozklejenia szyby. Masz maca doprowadzonego do stanu najlepszego jaki jest możliwy przy przeszczepach, cenę masz wręcz mikromalną...
przestań się czepiać i przyjedź na kawę, sprawdź sobie go i używaj....

Następnym razem nie oskarżaj kogoś o kradzież - bo to już jest nie miłe. Wszystkie części wymienione zostaną Ci wydane (za pokwitowaniem) - i sam BĘDZIESZ MUSIAŁ przyznać, że należało je wymienić.

#27 adamjakubiak346

adamjakubiak346
  • 1 postów

Napisano 07 października 2012 - 15:11

Aby

#28 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 20 października 2012 - 15:31

No i cóż...
Widać że pora na część następną tej telenoweli.

Po moich postach nastąpił odzew z serwisu. Dłuuga rozmowa itd. O dziwo rozmawiałem z Piotrem (sic!)- osobą z którą od wysyłki komputera prawie nie miałem kontaktu. Otrzymałem zapewnienie że komputer jest sprawny i że jest gotowy do wysyłki. Że wysyłka nastąpi w piątek 12.10.2012. Nawet dostałem smsa że komputer został wysłany. Miałem dostać numer nadania itd. Że wysłane pocztą polską. No i czekałem. Do środy. Wtedy to p. Elżbieta oznajmiła mi że komputer wcale nie został wysłany ponieważ Piotr cały czas walczy z płytą i coś mu jeszcze nie pasuje i jest bardzo skupiony i zdenerwowany więc nie będzie mu przeszkadzać. OK- pomyślałem i dodałem że czekam na telefon kiedy MBP będzie gotowy do wysyłki. Miałem dostać odpowiedź w jeden dzień. W drugi... I tak do piątku gdzie telefon niestety został wyłączony...

---------- Wpis dodano o 16:31 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:25 ----------

Szanowny Piotrze- "znawco". Przypomniało mi się apropos postawienia SMC na "cynie"- zdjęcie potwierdzająne przesłane przez serwis:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#29 arti87

arti87
  • 3 postów

Napisano 22 stycznia 2013 - 22:53

Witam,
chciałbym dołączyć do tematu i wyrazić swoje niezadowolenie z pracy serwisu. Poniżej podaję link do mojego tematu
[url]http://myapple.pl/komputery-apple-pytania-i-problemy/240572-problem-z-wentylatorem-wifi-i-podswietleniem-klawiatury-macbook-pro-13-mid-2009-a.html[/url]

Zanim oficjalnie napiszę cokolwiek złego na temat tego "serwisu" (bo być może padłem ofiarą zbiegu nieszczęśliwych przypadków), poczekam do czwartku 24.01.13 mając nadzieję, że ten post zmotywuje panią Elżbietę i pana Piotra do działania i przestaną mnie zwodzić, co do terminu odbioru sprzętu, który rzekomo został naprawiony już kilka dni po trafieniu do serwisu, a w praktyce nie widziałem go na oczy przez bite 4 miesiące. Chętnie podzielę się tym co wielokrotnie słyszałem od p. Elżbiety na temat komputera oraz przeszkód, które sprawiały, że nie miałem możliwości odbioru laptopa z serwisu. Dziwnym trafem, za każdym razem kiedy komputer był gotowy do odbioru, przed samą datą planowanego odbioru co rusz się coś psuło, a to prąd wysiadł na Ursynowie i komputer przestał działać, a to problemy rodzinne p. Elżbiety (przez co oczywiście serwis był zamknięty).
Na chwilę zdążyłem jednak wyrobić sobie pewną opinię o NotSerwis.

#30 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 24 stycznia 2013 - 19:06

Witaj w klubie. Teraz wiem czemu pisałeś na priv. nie odpisałem Ci bo nei wiedziałem czy to nie podpucha. Poszedłem na policję i złożyłem zawiadomienie o przywłaszczeniu. Podobno szanowny pan piotr miał być w zeszłym lub 2 tygodnie temu przesłuchany. Jutro zadzwonię do tego policjanta co sprawę prowadzi i dowiem się o co chodzi.

#31 apple_fan_wawa

apple_fan_wawa
  • 1 postów

Napisano 26 lutego 2013 - 23:16

Witaj w klubie. Teraz wiem czemu pisałeś na priv. nie odpisałem Ci bo nei wiedziałem czy to nie podpucha. Poszedłem na policję i złożyłem zawiadomienie o przywłaszczeniu. Podobno szanowny pan piotr miał być w zeszłym lub 2 tygodnie temu przesłuchany. Jutro zadzwonię do tego policjanta co sprawę prowadzi i dowiem się o co chodzi.


Jak się skończyła sprawa? Czy się skończyła?

#32 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 28 kwietnia 2013 - 21:05

Obecnie sprawa jest w prokuraturze.

#33 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 20:39

Na chwile obecna sprawa wyglada następująco: Żenujący sąd z Warszawa Mokotów sprawę umorzył ponieważ, i to jest dobre: "wciąż jest dobra wola aby sprzęt oddać". Jak widać aplikanci posiadają niesamowite zdolności i kompetencje- szkoda że przez 2 lata ta dobra wola nie zamieniła się w czyn. Będę pisał odwołanie w tej sprawie. Jeżeli to nie pomoże wystąpię na drogę cywilną. Koszty żadne- 30zl założenie sprawy, Ew. reprezentant w sadzie. Absolutny brak kontaktu od momentu pójścia na policję w ich sprawie. Kolega poszedł na miejsce w moim imieniu i skończyło się na zbyciu go. Najlepsze w tym wszystkim jest to że osoba w postaci Tumpio jest na tym forum moderatorem.

#34 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 20:53

Dlaczego nie pojedziesz i nie odbierzesz tego komputera? Z lektury wątku wydaje mi się, że na Ciebie czeka.

#35 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 21:10

Znajdź na to czas, pieniądze na odbiór sprzętu. W wypadku gdy sprzęt jest w ich rękach od około dwóch lat zapłata za naprawę, oraz doprowadzenie sprzętu jest bardziej kosztowne niż ten laptop jest warty.

#36 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 21:16

Z tego co widać deklarują, że sprzęt był gotowy pod koniec 2012 roku więc zwłoka chyba nie jest ich winą? Jakie rozwiązanie chciałeś uzyskać przez prokuraturę, a później sąd? Jakie chcesz uzyskać przez sprawę cywilną? Pytam z ciekawości bo chciałbym zrozumieć.

#37 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 21:46

Wszystko zostało już wcześniej napisane: serwis nie odesłał mi sprzętu ponieważ " już był gotowy ale Piotr jeszcze coś sprawdza". I tak przez rok czasu. Nawet dostałem maila że przyjdzie do mnie paczka-jak się pózniej okazało paczka-widmo, w której miał być naprawiony laptop, fv i pisemna gwarancja. Nie przyszło nic. Poza obietnicami.

#38 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 01 marca 2014 - 21:50

Panowie,przypominam,że:
W związku z regularnym łamaniem zasad, przypominam, że w dziale GIEŁDA zabronione jest komentowanie ogłoszeń i podbijanie ich nic nie wnoszącymi postami. Dotyczy to w szczególności komentarzy dotyczących ceny wystawianych przedmiotów.

Będzie to traktowane jako SPAM i karane ostrzeżeniem.

Dziękuję za uszanowanie zasad naszego forum.


#39 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 21:51

Czyli jeśli przyjdzie paczka ze sprzętem za pobraniem to ją odbierzesz?

#40 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 21:55

Nie padła taka propozycja z ich strony, tym bardziej że prosiłem wcześniej o to aby wysłać do mnie skan fv lub rachunku abym mógł zapłacić i po zapłacie wysłaliby mi kompa.

#41 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 22:02

Mam wrażenie, że obie strony się okopały i kompletnie niepotrzebnie się kopiecie po kostkach. Sprawa cywilna nie jest rozwiązaniem bo owszem na początku kosztuje mało, ale potem strona przegrana musi zwrócić także koszty pełnomocników - to dużo więcej niż te 600 zł. Dlaczego nie napisać poleconego, a w nim nie oświadczyć, że prosisz o wysłanie sprzętu kurierem za pobraniem? Sprawę by rozwiązało albo dało Ci argument w sądzie.

#42 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 22:05

Tylko zauważ tak rzecz: sprzęt micno stracił przez nich na wartości, co w związku z tym?

#43 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 22:12

Mówisz o sposobie dokonania naprawy czy o czasie, który spowodował utratę wartości?

#44 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 22:19

O czasie.

#45 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 22:26

Jeśli deklarował Tumpio, że sprzęt był gotowy w październiku 2012 to nawet jeśli potem ta kobieta coś innego mówiła trzeba było dążyć do przekazania sprzętu. Teraz nie da się z tym wiele zrobić bo także przyczyniłeś się do tego czasu - żaden sąd nie uzna, że wina jest tylko po stronie serwisu. Myślę, że trzeba po męsku temat zakończyć - jak nie chcesz ich widzieć to napisz list, jak proponowałem.

#46 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 01 marca 2014 - 22:44

Ale jak dążyć????? Poszedłem na policję w tej sprawie, myślałem że to coś da ale nic nie dało. Skoro zadeklarowałem że czekam na rachunek, co więcej mam maila w którym pisze że dostanę wszystko, i fv i kompa i że będę miał tydzień na zapłatę i nic nie mam to jak mam dążyć?

#47 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 01 marca 2014 - 22:48

No właśnie tak jak Ci napisałem. Myślę, że serwis nie zgodzi się na jakąkolwiek płatność inną niż przy odbiorze bo zwyczajnie nie wierzą Ci podobnie jak Ty im. Policja do sądu włącznie formalnie uznali, że nie ma przesłanek przestępstwa i faktycznie ich nie ma. Jak napiszesz dyspozycję wysłania to daje ona obu stronom przywileje - Tobie - argument jak nie wyślą, a im argument jak nie odbierzesz.

#48 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 02 marca 2014 - 11:57

Szanowny Panie Kubo.
Trochę uczciwości. Dostał Pan wezwanie do odbioru listem poleconym (pokwitowanym przez Pana 17-05-2013) czyli 3/4 roku temu. Wezwanie opiewało odbiór sprzętu w terminie 14 dni. 3-06-2013 wysłał Pan kolegę, który sprawdził że sprzęt istnieje, działa i - nie chciał go odebrać (mimo, że gotowi byliśmy mu wydać), gdyż nie chciał mieszać się w sferę finansową. Od tego czasu nie raczył Pan ani razu się z nami skontaktować. Poza tym w/g wypowiedzi Pańskiego kolegi nie odbierze Pan bo "nie opłaca się Panu". Sprawa się Ciągnie już 2 lata - ja też mam jej dosyć.

Znajdź na to czas, pieniądze na odbiór sprzętu. W wypadku gdy sprzęt jest w ich rękach od około dwóch lat zapłata za naprawę, oraz doprowadzenie sprzętu jest bardziej kosztowne niż ten laptop jest warty.


Pisze Pan o wartości laptopa? Proszę oto kilka faktów.

1. Laptop 15" to składak z rocznika 2009 i 2010 (2011?) wykonanego własnoręcznie przez kuba_slonka. Palmrest zniszczony (poobijany) rocznik 2009, skrzydło matrycy od rocznika 2010/2011 (pasujące tylko mechanicznie - nie elektronicznie), brak baterii - ze sprawnych rzeczy pozostaje tylko dysk ( też bez wartości, bo brak naklejki na nim) i pamięci. Płyta 2009 zniszczona przez ignorancję właściciela (kuba_slonka wymyślił założenie baterii od modelu 13", z tym że zapomniał odpiąć baterii i przeciął ją nożyczkami (SIC). W wyniku tego płyta została kompletnie zniszczona - uszkodzony SMC, zasilacz i most). Z tego powodu twierdzę, że wartość sprzętu była praktycznie zerowa już w momencie przysłania go do Nas. Posiadamy dokumentację fotograficzną i o ile kuba_slonka zgodzi się, chętnie udostępnię.

2. Mimo wszystko płyta została doprowadzona do stanu pełnej sprawności, dostał Pan od nas skrzydło (gratis) do Pańskiego rocznika (2009) z wstawioną Pańską matrycą - dzięki temu działa WiFi i bluetooth + kamera, o co Pan zabiegał, sprawną baterię - co skrupulatnie sprawdził Pański kolega. Opisywany stan był na czerwiec 2013 roku - w dniu dzisiejszym przypuszczam, że bateria niestety nie nadaje się do użytku, gdyż mac leży sobie w szafce już 3/4 roku i czeka , aż Pan się pojawi.

3. Nadal podtrzymuję umówiona z Panem sumę (a potwierdzoną Panu przez odwiedzającego nas kolegę telefonicznie) za naprawę - czyli 650 zł brutto, jednak także podtrzymuję wyłącznie odbiór osobisty przez Pana, gdyż mam prawo domniemywać, że może Pan "przeinaczyć prawdę" - a na takie przypuszczenie pozwala mi mail, który rzekomo Pan od nas dostał, a którego nigdy nie napisałem. a o jego istnieniu dowiedziałem się dopiero na komendzie. Dlatego wymagam Pańskiego podpisu na protokole wydania.

Mam nieodparte wrażenie, że specjalnie Pan nie odbiera sprzętu licząc, że jakimś trafem ten "zaginie"....




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych