Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa serwisowa -> serwis SAD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#101 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 08 lipca 2007 - 20:00

No, raczej rozszerzona gwarancje mozesz kupic tylko u firmy, ktora sprzedala Ci sprzet albo Apple.

#102 berin

berin
  • 8 postów

Napisano 08 lipca 2007 - 20:35

No, raczej rozszerzona gwarancje mozesz kupic tylko u firmy, ktora sprzedala Ci sprzet albo Apple.


Ja sie juz pogubilem - moze JJB wyjasni jaka jest polityka SAD'u w tym zakresie.

#103 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 09 lipca 2007 - 04:11

Chodzi mi o to, ze: Kupujesz komputer w sklepie A i tam mozesz rozszerzyc sobie gwarancje. Co jeszcze mozesz zrobic to pojechac do sklepu firmy, ktora produkuje SPRZET i u nich wykupic gwarancje. Tak samo dziala Apple Store. Moge kupic komputer na eBay, ale nadal mam prawo pojsc do Apple Store i tam kupic Apple Care Protection Plan.

#104 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 09 lipca 2007 - 08:15

Ale wstyd :(

#105 berin

berin
  • 8 postów

Napisano 09 lipca 2007 - 08:42

Chodzi mi o to, ze:
......
Moge kupic komputer na eBay, ale nadal mam prawo pojsc do Apple Store i tam kupic Apple Care Protection Plan.


No ale wlasnie o to chodzi ze na polskim Apple Store rozszerzona gwarancje mozesz nabyc tylko jesli kupujesz tam nowy komputer - nie jest dostepna jako osobny produkt, ale jest opcja przy zakupie tam sprzetu :)

#106 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 09 lipca 2007 - 10:14

No ale wlasnie o to chodzi ze na polskim Apple Store rozszerzona gwarancje mozesz nabyc tylko jesli kupujesz tam nowy komputer - nie jest dostepna jako osobny produkt, ale jest opcja przy zakupie tam sprzetu :)

To piszesz do Apple mięsisty list i albo kupujesz od nich (TANIEJ ;)) albo, po interwencji, w Polsce.

#107 berin

berin
  • 8 postów

Napisano 09 lipca 2007 - 10:57

To piszesz do Apple mięsisty list i albo kupujesz od nich (TANIEJ ;)) ......

Narazie to chciałbym wyjaśnić tą kwestię w SAD'zie zanim zacznę polować na "jabłka" na zachodzie. Jak do tej pory mam wrażenie, że wszystko tu działa "trochę" inaczej niż w przypadku innych firm sprzedających laptopy na polskim rynku ;)

#108 TOMASZW

TOMASZW
  • 4 postów

Napisano 09 lipca 2007 - 16:51

Witam ... dzis dostalem z Polskiego Sadu macbooka (po naprawie) i musze powiedziec ze chlopaki nie zrobili na delikatnej jego powloce ani jednej ryski ... niepotrzebny byl moj stres ze oszpeca moj komputer jak to zrobily firmy : ACER i MAXDATA . Wymieniana mialem plyte logiczna i tu niespodzianka bo dostalem nowsza plyte teraz moj macbook z wersji 1.1 stal sie wersja 2.1 :). Jeszcze jedno co mnie zadziwilo ...po naprawie macbook 1.1/2.1 juz sie tak nie grzeje jak poprzednio :) Jedynie czego mozna sie czepic to problemu z dodzwonieniem sie do serwisu SADU. Jakosc uslug prowadzonych przez Polski SAD okreslam jako na 9PLUS w skali 10 stopniowej :) w porownaniu MAXDATA 2 a ACER 6.

#109 kobonk

kobonk
  • 16 postów

Napisano 09 lipca 2007 - 19:58

No i jak napisze, ze iPodow pewnych typow (nieco starszych) od przeszlo miesiaca nie ma ani w centralnych magazynach serwisowych ani handlowych u Apple, to i tak mi nikt nie uwierzy, bo przeciez to SAD jest winny, a w Hameryce jest wszystko :(

W czwartek podjelismy decyzje, ze osoby ktore czekaja tak dlugo dostana inne iPody. Nie gorsze:). Wysylka trwa

pozdrawiam

jjb


Drogi Panie, moj ipod to model 5,5 o pojemnosci 80 GB.

I nie chodzi mi tylko o to, ze czekam juz poltora miesiaca, ale i o to, ze nikt nie jest zainteresowany poinformowaniem mnie, co sie z moim ipodem dzieje. Przypominam, ze to sprzet, za ktory zaplacilem 1699 zl., a zatem moglbym wymagac nieco wiecej zainteresowania ze strony serwisu. Ba, na maile wysylane do Panstwa, tez nikt nie odpowiada.

Rozumiem z Pana wypowiedzi, ze moge liczyc na nowego ipoda? W takim razie czekam na wysylke.

Pozdrawiam!

#110 ClassicGOD

ClassicGOD
  • 1 643 postów
  • SkądTychy

Napisano 09 lipca 2007 - 20:20

Ze tak zapytam przy okazji. Mam MacBooka i ma on problem z bateria, tzn problem nie jest wielki bo bateria trzyma dobrze ale kiedy juz jest slaba laptop zamiast uspic sie po prostu sie wylacza jak by ktos mu ta bateria wyjal. Dogadalem sie z SAD'em i mam ja odesłać. Moj problem dotyczy karty gwarancyjnej - nie mam na niej podpisu sprzedawcy i daty sprzedazy (wszystko inne jak data wystawienia, model i nr seryjny jest oryginalnie nadrukowane) wiec pytam czy serwis SAD'u sie o to moze przyczepic. W sumie nawet mogl bym to wypelnic sam - kto by to sprawdzil? :D

#111 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 09 lipca 2007 - 23:04

No ale wlasnie o to chodzi ze na polskim Apple Store rozszerzona gwarancje mozesz nabyc tylko jesli kupujesz tam nowy komputer - nie jest dostepna jako osobny produkt, ale jest opcja przy zakupie tam sprzetu :)


No, to wedlug Apple taka polityka jest nielegalna. Zobaczymy, co pan Janusz ma na to do powiedzenia.

#112 JJB

JJB
  • 53 postów

Napisano 12 lipca 2007 - 19:50

No, to wedlug Apple taka polityka jest nielegalna. Zobaczymy, co pan Janusz ma na to do powiedzenia.


Dlaczego nielegalna??

Spojrzmy na to troche szerzej. Dla kazdego serwisu wszystkie naprawy sa platne. Pytanie tylko kto za to placi? Apple wymyslil Apple Care - rozszerzenie gwarancji wazne na calym swiecie ktore mozna kupic w dowolnym momencie (sa jakies ograniczenia, ale mniej istotne). Jak klient przychodzi do naszego serwisu z Apple Care, to sprzet naprawiamy, a placi za to Apple. Problem polega tylko na tym, ze produkt Apple Care nie jest dostepny na terenie Polski (jak i szeregu innych krajow). Apple nie chce go tu sprzedawac (na razie)

Poniewaz jest zapotrzebowanie na taka usluge, wiec wprowadzilismy mozliwosc zakupu rozszerzonej gwarancji.Jakos to przeliczylismy i oferujemy - na konkretnych warunkach (tylko produkty ktore wyszly od nas, tylko razem, albo wkrotce po zakupie sprzetu). Takie warunki wymyslilismy i takich sie trzymamy. Sa inne firmy (niektorzy reselerzy) ktorzy oferuja wlasne rozszerzone gwarancje - jakies inne warunki. Ja nawet nie wiem czy jezeli firma dealerska przysyla do nas sprzet do naprawy i placi za ta naprawe, to czy jest to dla klienta naprawa gwarancyjna czy platna. Firma ma prawo taki produkt sprzedawac

Jako ciekawostke podam fakt, ze z 6 lat temu byly z rozszerzona gwarancja problemy - traktowano to jako forme ubezpieczenia (bo w gruncie rzeczy tak jest) a na sprzedaz ubezpieczen trzeba miec koncesje:)

Na szczescie od dluzszego czasu nie slyszalem by ktos do tego wracal

pozdrawiam

jjb

#113 reRESERVEDFX

reRESERVEDFX

    /////AMG

  • 2 111 postów
  • SkądBurr Ridge, IL

Napisano 12 lipca 2007 - 20:36

Panie Januszu to dlaczego wy tak nie zrobicie i nie zaoferujecie swojego "wlasnego Apple Care", ktory moze byc kupiony gdziekolwiek, a i tak komputer bedzie naprawiony w serwisie SAD'u w Polsce. Takie rozwiazanie nie musialo by byc raczej drogie, a duzo osob przynajmniej w Polsce by bylo ucieszonych, ze moga przedluzyc sobie gwarancje, a pakiet kupic w jakimkolwiek sklepie.

#114 JJB

JJB
  • 53 postów

Napisano 12 lipca 2007 - 20:53

Odpowiedz jest bardzo prosta. Dla Apple jest nieistotne kto sprzeda komputer - firma X czy firma Y. I tak na tym zarabia. Dla nas jest :) jjb

#115 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 12 lipca 2007 - 20:58

Czyli szybko powinno powstać Apple Poland. Takie sytuacje nie wpływają dobrze na markę. Od Apple'a wszyscy oczekujemy czegoś więcej niż polskiej rzeczywistości.

#116 berin

berin
  • 8 postów

Napisano 12 lipca 2007 - 21:02

Odpowiedz jest bardzo prosta. Dla Apple jest nieistotne kto sprzeda komputer - firma X czy firma Y. I tak na tym zarabia. Dla nas jest :)

jjb


Czyli jesli wasze komputery zostaly sprzedane przez sklep (nie bedacy resellerem) z autoryzowanej polskiej hurtowni to na tym nie zarabiacie, gdyz nadal nie uzyskalem odpowiedzi jak w takim przypadku nabyc rozszerzona gwarancje.

#117 JJB

JJB
  • 53 postów

Napisano 12 lipca 2007 - 22:27

Czyli szybko powinno powstać Apple Poland. Takie sytuacje nie wpływają dobrze na markę.
Od Apple'a wszyscy oczekujemy czegoś więcej niż polskiej rzeczywistości.

Apple Poland nie ma tu znaczenia. Apple Care nie jest sprzedawane we wszystkich krajach gdzie jest subsidiary. Tak naprawde glownym problemem nie jest gwarancja tylko bezplatny support telefoniczny swiadczony przez 90 dni bezplatnie przez ludzi z Apple. Prowadzilem rozmowy na temat Apple Care przez szereg lat, bardzo chcielibysmy moc to sprzedawac. Zawsze sprawa padala, bo nie byli chetni na wyasygnowanie kasy na polska infolinie

jjb

---- Dodano 12-07-2007 o godzinie 23:29 ----

Czyli jesli wasze komputery zostaly sprzedane przez sklep (nie bedacy resellerem) z autoryzowanej polskiej hurtowni to na tym nie zarabiacie, gdyz nadal nie uzyskalem odpowiedzi jak w takim przypadku nabyc rozszerzona gwarancje.

Nie za bardzo rozumiem. Rozszerzona gwarancja jest pozycja w naszym cenniku rowniez dla dealerow (iczyli sprzedawcow posrednich). Wiec powinni miec ja w swojej ofercie

jjb

#118 MAX

MAX
  • 147 postów

Napisano 13 lipca 2007 - 01:16

To ja się podepnę z lekkim OT. Gratuluję oczywiście wygranych przetargów i mam niejako w związku z tym pytanie: czy robicie cokolwiek, żeby CKE umożliwiła zdawanie matury na OS X? Bo w/g komunikatu CKE nie można zdawać matury na tym systemie ;(. Ja co prawda dawno mam ten egzamin za sobą, ale wydaje mi to się dziwne, biorąc pod uwagę ilość sprzętu Apple którą sprzedaliście do szkół oraz to, że w niektórych mogą być przecież pracownie wyposażone tylko w OS X. Obawiam się, że w dłuższej perspektywie może to skończyć się instalacją Linuxa, czy Wingrozy na InteloMakach ;( Przy okazji: czy ktoś orientuje się jaki jest stosunek Win/Linux/OS X używanych w szkołach? To byłyby ciekawe dane w kontekście w/w sytuacji. ;)

#119 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 13 lipca 2007 - 12:57

Nie za bardzo rozumiem. Rozszerzona gwarancja jest pozycja w naszym cenniku rowniez dla dealerow (iczyli sprzedawcow posrednich). Wiec powinni miec ja w swojej ofercie

jjb

Tak dla porządku, "Elecro World" i "...nie dla idiotów" też mają w ofercie gwarancję rozszerzoną ?

#120 berin

berin
  • 8 postów

Napisano 13 lipca 2007 - 13:33

Nie za bardzo rozumiem. Rozszerzona gwarancja jest pozycja w naszym cenniku rowniez dla dealerow (iczyli sprzedawcow posrednich). Wiec powinni miec ja w swojej ofercie
jjb


Chyba nie wczytał się Pan dokładnie w mój wcześniejszy post. W skrócie: sklep zaopatruje się w Apple w polskiej hurtowni, w hurtowni nie ma dostępnych rozszerzonych gwarancji (mimo że komputery są na standardowej 12 miesięcznej gwarancji w SAD'zie) gdyż rozprowadzają je jedynie autoryzowani dealerzy (ktorzy nie sprzedacą jej użytkownikowi, który nie nabył u nich sprzętu).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych