Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro Early 2011 - wymiana płyty głównej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 akakus

akakus
  • 10 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 12 grudnia 2011 - 12:02

Witam, Niestety mój Macbook wymaga wymiany płyty głównej (tak stwierdzono w serwisie iSpot) po nieszczęśliwym zalaniu :(. Czy możecie polecić jakieś alternatywne serwisy, które by się podjęły naprawy mojego komputera? iSpot zarządzał za naprawię ponad 6500 zł co wydaje mi się kosmiczną kwotą :(. Chciałem spróbować Cortland, ale nie odpisują mi na mojego maila, zresztą nie pierwszy raz, więc jakoś nie przemawiają do mnie. Lokalizacja Poznań, najlepiej jakby się udało coś załatwić bez wysyłania. Zależy mi w miarę na czasie... Pozdrawiam i z góry dziękuję.

#2 bartkodebkowski

bartkodebkowski
  • 120 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2011 - 12:07

Skoro mieszkasz w Poznaniu, to nie baw się w pisanie maili, tylko leć do siedziby Cortlandu, bo tam też znajduje się ich główny serwis. Zawsze będziesz miał okazję pozrozmawiać twarzą w twarz z człowiekiem - ja w Warszawie zostałem bardzo dobrze obsłużony.

#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2011 - 13:24

Proszę podać dokładny model macbooka lub przynajmniej wielkość (13" czy 15"), czym zostało zalane, w którym miejscu, jaka ilość płynu, czy była próba włączenia.... jak tak to jak macbook się zachowywał.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2011 - 13:27

Przeniosłem do lepszego działu.

#5 akakus

akakus
  • 10 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 12 grudnia 2011 - 13:33

Jest to 17 calowy macbook pro z domyślną konfiguracją (czyli ten: MC725PL/A). Dość spore ilości kawy dostały się na klawiaturę i głośnik (około 1/3 - pół kubka). Chwilę chodził zanim nastąpiła interwencja mignął monitor, po czym ręcznie został wyłączony. Po kilku godzinach został sprawdzony stan baterii guzikiem z boku, który już nic nie pokazał - nie zaświeciła się żadna dioda. Po tym został oddany od razu do serwisu.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2011 - 14:11

Proszę sprawdzić czy bateria nie została przez serwis założona, W tym celu proszę zdjąć tylną obudowę ( i tak jest już po gwarancji) i zobaczyć czy bateria nie jest wpięta w płytę główną. Nie podłączać do zasilacza. Niestety w Poznaniu nie znam nikogo. Mogę dać namiar na serwis w Gdańsku lub proszę o telefon do nas (niestety Warszawa).


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 akakus

akakus
  • 10 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 12 grudnia 2011 - 14:18

Niestety nie odebrałem jeszcze od nich swojego laptopa - mam kilka dni czasu na decyzję i jeżeli z góry nie znajdę czegoś lepszego to pójdę na ich warunki :(. Jak już wspominałem, zależy mi na czasie, a mimo wszystko wychodzi taniej od nowego kompa... W każdym razie dzięki za pomoc!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych