Pierwszy MacBook - pierwszy problem - martwe piksele
#101
Napisano 17 marca 2011 - 18:23
#102
Napisano 17 marca 2011 - 18:33
#103
Napisano 17 marca 2011 - 18:40
#104
Napisano 17 marca 2011 - 19:05
#105
Napisano 17 marca 2011 - 19:21
Spotkałem się z podobną sytuacją w iSpot Stary Browar.
... dlatego kupiłem w poznańskim Perfekcie. Zapytali się czy mają sprawdzić MBP kiedy kurier go przywiezie, zgodziłem się. Sami zaproponowali "oględziny" przed zapłata.
Sorry za reklamę ale warto polecać sprzedawców u których można sprzęt sprawdzić i są normalnie wiarygodni.
W życiu nie zapłaciłbym za komputer, którego nie mogę odpalić na miejscu.
Dziwne mi otworzyli bez problemów.
#106
Napisano 17 marca 2011 - 20:24
Wcale nie dziwne, niestety mamy nie do informowanych sprzedawców i to nadal zależy od ich "widzimisię". Trafisz na jakiegoś głąba i za cholerę nie pozwoli otworzyć pudła i będzie jeszcze przekonany, że to legalne. Ale wiesz co jest najgorsze?Dziwne mi otworzyli bez problemów.
Że w tym samym sklepie, oddając sprzęt komputerowy dzień, po zakupie, jeden sprzedawca za cholerę nie chciał go wymienić od ręki, co zmusiło mnie do dyskutowania nt. prawa zwrotu. Po czym drugi sprzedawca (który wrócił "z papierosa" po 5 minutach od rozpoczęcia sporu) jak tylko stanął za ladą, momentalnie stwierdził "ok, to damy drugi".
I o żadnej polityce firmy nie ma tu mowy, tylko o dobieraniu i kształceniu odpowiednich ludzi, na odpowiednie stanowiska.
#107
Napisano 17 marca 2011 - 21:15
#108
Napisano 17 marca 2011 - 21:22
#109
Napisano 17 marca 2011 - 21:41
Oooo mieszkam przy arkadii to będę miał na uwage w przyszłych zakupach A możesz powiedzieć, czy pozwolili Ci właczyć sprzęt? Żeby sprawdzić pixele trzeba by mieć przy sobie pendrive z wgranymi planszami RGB i możliwość wgrania ich na kompa.ok. to skoro chwalimy .ispot arkadia Warszawa. MBP . Bez problemu razem ze sprzedawcą odpakowałem ,sprawdziłem. Nikt nie poganiał i nie strzelał focha zza lady. po grzecznym pytaniu czy wszystko OK uregulowałem rachunek. Polecam.
poprostu kupujmy tam gdzie jest normalna obsługa. w iSpot arkada jest OK wiec mają we mnie stałego klienta. ipad 3 też tam kupię )
#110
Napisano 17 marca 2011 - 22:21
#111
Napisano 18 marca 2011 - 08:51
#112
Napisano 18 marca 2011 - 15:44
http://www.cortland....ge_id=46#zwroty
#113
Napisano 18 marca 2011 - 17:08
Bylo ciezko, ale mam nowa matryce, zero bad pixeli i sprawny komputer, ogolnie nie polecam zakupow w iSpocie, na przyszlosc na pewno bede kupowal przez Internet albo u sprzedawcy, ktory nie robi problemow z ogladaniem sprzetu przed zakupem.
Poza tym zamierzam skierowac sprawe do Wojewodzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, mam nadzieje, ze cos z tym zrobia i iSpot w przyszlosci nie bedzie juz stosowal takich praktyk. Moja matryce wymienili na nowa po stwierdzeniu na niej jednego zielonego stuck pixela zielonego wiec juz sam nie wiem jak to jest z tymi normami apple, na stronie pisza jedno, robia drugie...
---------- Wpis dodano o 17:08 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:06 ----------
Ale zdecydowanie polecam walke o swoje prawa. Nie rozumiem tych wszystkich ludzi, ktorzy pisali tutaj o tym, ze skoro po zakupie, w domu zobacza tego piksela, to juz nic sie nie da z tym zrobic, tak jest i trzeba sie z tym pogodzic. Jezeli nie jest to zgodne z prawem to nie mozna sie na to godzic. Ta sprawa sporo mnie nauczyla odnosnie praw konsumenta, wiec w przyszlosci na pewno nie popelnie juz takiego bledu. Plynie z tego jedna nauka, zawsze trzeba walczyc o swoje prawa.
Dziekuje Wam za porady, komentarze i pomoc
#114
Napisano 19 marca 2011 - 00:37
#115
Napisano 19 marca 2011 - 09:03
#116
Napisano 19 marca 2011 - 09:32
nie jest tak jak myślisz. najczęściej jest tak, że jeśli sprzet był otwarty to ktoś go oglądał i nie kupił bo (...) i niekoniecznie ze względu na usterkę.Hmmm... Ale przecież najczęściej sprzęt jak był otwarty i nie kupiony to chyba tylko dlatego, że miał jakąś usterkę... To oni z takim sprzętem nic nie robią tylko dalej próbują sprzedać? Bo jak był juz otwarty i bez żadnej skazy oddany to zawsze można dać ten 1% zniżki
Może od razu dać na wszystkie sprzęty -1% bo karton był kiedyś otwarty? Na co dzień mam do czynienia z Klientami, którzy chcą obejrzec, poklikać i kupić inny zapakowany. Dla mnie jest totalnie niepojęte. Podobnie jak uruchomienie kupowanego komputera do Windows. O ile w przypadku OS X jestem w stanie to jakoś zrozumieć bo inny system (zawsze można poklikać na wystawionych), o tyle przechodzenie całego procesu "stawiania windy" na nowym laptopie po to by Klient popatrzył się na tapetę i poklikał w ikonki jest chore - przecież każdy Windows działa tak samo. Kiedyś Klient mi powiedział, że kupując samochód mógł się przejechać nim by sprawdzić właściwości jezdne itp. Tak, ale jeździł modelem pokazowym, a model kupowany i tak różnił się wyposażeniem.
Co do sprawdzenia matryc to 85% kupujących, którzy sprawdzali matrycę nie miało zielonego pojęcia czego szuka(!) Gdzieś dzwoni, ale nie wiedzą, w którym kościele. Więc pytam się po co to wszystko? Bo kolega "informatyk" kazał sprawdzić?
@.mazur
przemawia z Ciebie myślenie wielce poszkodowanego klienta, któremu wszystko sie należy bo łaskawie kupuje w sklepie X. Nie twierdzę, że cała ta sprawa nie kosztowała Cie nerwów, czasu itp, ale uwierz, że to, że Tobie się przytrafiła się taka przykra sprawa z zakupem w jednym salonie kupując u konkretnego handlowca nie może/nie powinna rzutować na całą firmę. Zgłosiłeś swoje obiekcje, dostałeś to, co chciałeś więc iSpot/handlowiec wyciągnie z tego wnioski. Na przyszłośc się już zabezpieczą by do takich sytuacji nie doszło.
Wygląda to dośc podobnie jak wszystkie inne wątki nt błędów produkcyjnych Apple. Coś się dzieje z jakąś partią to od razu Apple jest do kitu. O wybuchających bateriach w Sony jakoś nikt nie pamięta, a było to jakieś 3-4 lata temu. Ale o baterii, która wybuchła/zapaliła się w Macu to były dziesiątki artykułów i często jest to przytaczane.
#117
Napisano 19 marca 2011 - 10:33
nie pozwolili ci sprawdzić - to jest powód do walki o swoje prawa.
bad pixele - niestety nie do "walki" bo tutaj już wchodzą warunki gwarancji (oczywiście mogą ci wymienić, ale niestety wcale nie muszą, jeżeli wg. przyjętych przez nich norm będzie za mało) ale prób.
bardzo fajnie, że ci wymienili, bo w tym przypadku powinni (nie dali ci sprawdzić!)
ogólnie to życzyłbym wszystkim (szczególnie sobie? ;]), żeby wymieniali nawet jak będzie 1 bad/stuck pixel oczywiście. tylko IMO to jest droga próśb, a nie gróźb tutaj
#118
Napisano 19 marca 2011 - 10:46
#119
Napisano 19 marca 2011 - 12:11
oj tak. Często, gęsto groźbami nic się nie wskóra, a wręcz oddala się od pozytywnego załatwienia sprawy.(...)tylko IMO to jest droga próśb, a nie gróźb tutaj
No i może nie tyle próśb co konkretnych argumentów ;]
#120
Napisano 19 marca 2011 - 15:23
#121
Napisano 19 marca 2011 - 15:26
#122
Napisano 19 marca 2011 - 15:36
#123
Napisano 19 marca 2011 - 15:40
#124
Napisano 19 marca 2011 - 15:55
#125
Napisano 19 marca 2011 - 16:40
Napisał wam co zrobił i jaką dostał odpowiedź. Ważne że jest satysfakcjonująca dla konsumenta!
**.mazur** jak możesz to zamieść kopie (wzór) pisma jakie wystosowałeś do urzędnika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych