Serwis SAD
#26
Napisano 21 marca 2007 - 11:06
#27
Napisano 21 marca 2007 - 11:55
#28
Napisano 21 marca 2007 - 14:35
#29
Napisano 21 marca 2007 - 22:09
to jest w koncu jedyny autoryzowany serwis Apple w Polsce. Jestem pewien, ze specjalisci tam pracyjacy potrafia naprawic komputer bez zarysowania obudowy. Serwisu SADu z wielu powodow bym sie nie obawial natomniast nigdy bym nie zaufal serwisowi nieautoryzoawnemu
a ja bym ci polecil skorzystanie z serwisu za granica... wszystko tylko nie SAD...
O WOW? To se wez MacBooka i pojedz do serwisu do Apple Store. Jak wrocisz to pogadamy ile rys wiecej pojawilo ci sie na obdowie Serwis Apple jest okropny jezeli o to chodzi. Nie dosc, ze Apple nie pokrywa "Cosmetics" to na dodatek wogole sie ze sprzetem nie obchodza delikatnie ( w szczegolnosci z plastikami) Moj kumpel obok z Genius Baru czas temu naprawial blyskawicznie klientowi iMaka nowiutkiego. Komputerek czysciutki, nowiutki, a ten go przodem na blat stolu (bez zadnych recznikow ani nic) otwieral obudowe i jak go chcial obrocic to zmiast podniesc obrocic i spowrotem polozyc to poprostu zrobil taki twist 360 stopni. Jak by mi ktos tak zrobil to bym zeby wybil na miejscu!
#30
Napisano 22 marca 2007 - 19:06
Mógłby mi ktoś doświadczony napisać jak powinna być wypełniona gwarancja żeby SAD przyjął komputer do naprawy? Mam kartę gwarancji jakości z wpisanymi danymi komputera, datą wystawienia i pieczątką SADu. Nie mam na niej podpisu i pieczęci sprzedawcy oraz daty sprzedaży, ale za to mam osobną fakturę i paragon z Saturna. Czy w razie jakichś problemów to wystarczy czy też będę musiał się pofatygować do Saturna żeby wypełnili brakującą część karty gwarancyjnej?
A może korzystniej będzie reklamować w Saturnie ze względu na niezgodność towaru z umową sprzedaży?
#31
Napisano 24 marca 2007 - 00:28
#32
Napisano 24 marca 2007 - 11:05
Problem polegal na tym, ze mimo mych usilnych staran nie mozna bylo dowiedziec sie co jest ze sprzetem, kiedy bedzie itp.
http://svc.apple.com.pl/status/
sad/sad
#33
Napisano 26 marca 2007 - 13:15
#34
Napisano 26 marca 2007 - 13:17
#35
Napisano 30 marca 2007 - 09:45
Przy mocowaniu nagrywarki połamany plastik i brak 1 śrubki mocującej wentylator, a jedna z dolnych mocujących SD wkręcona na siłę pod kątem :shock:
Jeszcze parę postów wcześniej (http://www.myapple.p...1820#post281820) broniłem serwisu SAD, a teraz wiem, że już nigdy nic do nich nie oddam. Wolę sam kupić części i je wymienić, przynajmniej będę miał pewność, że będzie to dobrze zrobione.
Czy w takim stanie sprzęt powiniem wracać z serwisu ?
Totalna amatorszczyzna.
#36
Napisano 30 marca 2007 - 09:50
Przy mocowaniu nagrywarki połamany plastik i brak 1 śrubki mocującej wentylator, a jedna z dolnych mocujących SD wkręcona na siłę pod kątem :shock:
To juz jest przegiecie. Wogole SAD pisze jakies raporty napraw?? Co zrobione, jak usunieto problem, jaki jest stan wyjsciowy itd. Podobno porzadna firma..
#37
Napisano 30 marca 2007 - 12:16
#38
Napisano 30 marca 2007 - 12:21
Oddałem niedawno swojego MB do serwisu. Pocztą internetową umówiłem się na komputer zastępczy. Następnego dnia po wysłaniu komputera miałem drugiego MB. Jak dla mnie sprawa załatwiana jest profesjonalnie. Zobaczymy jak się to zakończy, ale na chwile obecną 4+ dla serwisu SAD.
---- Dodano 30-03-2007 o godzinie 11:22 ----
Tak.Pytanie - kupując tutaj sprzęt mogę go oddać do serwisu np. w Berlinie?
#39
Napisano 30 marca 2007 - 13:04
Pytanie - kupując tutaj sprzęt mogę go oddać do serwisu np. w Berlinie? Co prawda to kawałek i wycieczka za 200zł, ale może pewniej?
Tak, ale bedzie drogo
http://www.gravis.de...Technik Center/
Ja po prostu coraz wiecej rzeczy kupuje w Berlinie, zeby miec ichnia gwarancje. Servis Gravisa tez nie jest (dla Niemcow) cudem boskim, zwlaszcza oddzialy poza Berlinem. Ale ja wychodze z zalozenia, ze nie bedzie gorzej niz w SADzie a wielce prawdopodbne ze bedzie lepiej.
W samym Berlinie sa tez inne serwisy Apple, nie tylko Gravis, ale nie mam zielonego pojecia jak dzialaja.
#40
Napisano 31 marca 2007 - 08:02
#41
Napisano 31 marca 2007 - 09:29
A czy moglby mi ktos dac ich adres email? Z przyjemnoscia jako byly Mac Genius i jako prawnik im list napisze. Tak tylko dla satysfakcji. W jezyku angielskim czy polskim co preferujecie?
Po cholerę?? Pewnie na stronie sadu są maile.
#42
Napisano 31 marca 2007 - 09:30
#43
Napisano 31 marca 2007 - 09:32
Dzieki....:/
Hehe nie ma za co
Ale nadal nie odpowiedziałeś po co będziesz tam pisał??
#44
Napisano 31 marca 2007 - 09:37
#45
Napisano 31 marca 2007 - 09:43
Jestem mesjaszem
No to jak zbawisz biednych Polaków od tego sadystycznego serwisanta i dzięki Twojemu mailowi zaczną obsługiwać wszystkich tak jak pemmaxa to dam Ci plusa :cool:
Powodzenia Mistrzu.
#46
Napisano 31 marca 2007 - 22:33
#47
Napisano 31 marca 2007 - 22:42
#48
Napisano 01 kwietnia 2007 - 05:32
#49
Napisano 01 kwietnia 2007 - 10:59
#50
Napisano 01 kwietnia 2007 - 12:35
Tu to przesadziłeś. Nie przedstawiałem się jako pemmax z MyApple (LOL). Czasem wydaje mi się, że pukamy do złych dzwi. Pierwszy kontakt z serwisantem zakończył się stwierdzeniem, że serwis nie wydaje zastępczych komputerów. Wtedy wysłałem ponownie emaila z zapytaniem i w odpowiedzi dostałem informację, że coś się znajdzie (odpisała inna osoba). Więcej ceirpliwości w załatwianiu problemów - to sekret pozytywnego załatwienia sprawy. Tak więc proszę nie upatrywać tu innych związków jak tylko wiercenie dziury Serwisowi. Wszystko da się załatwić...Na razie statystycznie wyglada tak, sadzac po wpisach, ze trzeba byc moderatorem MyApple zeby byc obsluzonym poprawnie w SADzie. Reszta to cholota, ktora sie zlewa..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych