Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Praca dla serwisanta laptopów w UK


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 LASERman

LASERman

  • 2 286 postów
  • SkądMaidstone, UK

Napisano 04 lutego 2009 - 21:32

Praca dla komputerowca / informatyka w serwisie laptopów/notebooków.
Wymagania:
- b.dobra znajomość budowy komputerów PC,
- kilkuletnie doświadczenie w naprawach komputerów PC, preferowane doświadczenie w serwisie laptopów,
- płynny angielski - zdolność do samodzielnych kontaktów z klientami i dostawcami bezpośrednio i przez telefon,
- wykształcenie średnie techniczne
- znajomość systemu Windows na poziomie usuwania wirusów, rozwiązywania problemów z oprogramowaniem i sprzętem,
- zdolności techniczno/manualne w zakresie montażu/demontażu drobnej elektroniki,
- otwarty umysł, gotowość do ciągłego uczenia się - przyswajania wiedzy,
- umiejętność pracy indywidualnej i wymiany doświadczeń w grupie,
- bardzo mile widziane doświadczenie w naprawach sprzętowych laptopów w zakresie większym niż wymiana dysku/pamięci,
- bardzo mile widziane doświadczenie w naprawach elektroniki,
- mile widziana znajomość komputerów Apple, systemu Mac OS X

Zakres obowiązków:
- naprawy laptopów i desktopów w warsztacie, załatwianie klientów w sklepie
- komunikacja z klientami w jęz. angielskim bezpośrednio i przez telefon - pomoc techniczna - rozwiązywanie drobnych problemów przez telefon, szacowanie kosztów naprawy,
- komunikacja z dostawcami i kooperantami w jęz. angielskim - zamawianie części, organizowanie napraw w serwisach producenta itp.

Warunki pracy:
- praca na pełny etat na miejscu w warsztacie/sklepie,
- godziny pracy 9-17ta pon-piątek (1h płatnego lunchu),
- pensja około 16 000 funtów PA (rocznie brutto) - stawka zależna od umiejętności i doświadczenia,
- rozpoczęcie pracy - do uzgodnienia, stanowisko wolne od zaraz,
- stabilna praca w firmie obecnej ponad 30 lat na rynku usług serwisowych
- doskonała atmosfera pracy w zgranym zespole
- perspektywa rozwoju, obcowania z najnowszym sprzętem komputerowym,
- pełny ustawowy urlop płatny,
- możliwość brania nadgodzin bez ograniczeń w godzinach otwarcia sklepu

Aplikowanie:
- CV w jęz. ang. na e-mail service@cts.uk.com
- tel. kontaktowy +44 1634 681111 (pon-piąt. 10-20 czasu PL) prosić z menedżerem - Syd Spittle.

Jeśli nie potrafisz powiedzieć kilku słów o sobie i swojej dotychczasowej pracy po angielsku zapomnij o tej ofercie.
Nie jestem w stanie załatwić rozmowy kwalifikacyjnej za Ciebie i nie będę potem niańczyć takiego delikwenta zanim opanuje język.

Niemniej chętnie pomogę załatwić nocleg i przewóz na lotnisko (rozmowa kwalifikacyjna) oraz zainstalować się w UK jeśli dostaniesz pracę.

Powodzenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych