Wysłałem MBP do serwisu i...
#76
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:39
#77
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:42
#78
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:43
o stary! serdecznie Ci wspólczuje. niezłą traumę masz :/ miałem już styczność z sefem serwisu i pamiętam, że z odsąpieniem od umowy- kupna sprzedaży nie było problemu, tyle, że to zupełnie inna sprawa a i wartość sprzętu nieporównywalnie większa w Twoim wypadku. Szkoda, że wszystko musi się kończyć sądem, bo pewnie szybko pieniędzy/ nowego sprzętu nie dostanieszNo i odpowiedział szef serwisu. Powiedział, że to moja wina (że powstało uszkodzenie) i jeszcze mi gwarancję unieważnia na sprzęt. Pozostaje więc sąd konsumencki.
#79
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:45
#80
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:48
#81
Napisano 24 sierpnia 2006 - 15:54
Witam serdecznie,
Piszę do Państwa z prośbą o wstawiennictwo w walce o prawa klienta z Apple IMC Poland.
Moja historia z komputerami Apple zaczęła się dwa miesiące temu - postanowiłem wtedy zakupić mój pierwszy komputer Apple - MacBook Pro.
Niestety, niedługo po zakupie musiałem oddać go do serwisu, w tym wypadku do Apple IMC Poland. Komputer wysłałem poprzez firmę DHL dodatkowo ją ubezpieczając. Przez tydzień czasu od doręczenia dzwoniłem do serwisu pytając się o stan naprawy sprzętu. Za każdym razem zapewniano mnie, że niebawem usterki zostaną naprawione. Jakie było moje zdziwienie, gdy po tygodniu od doręczenia MacBooka serwisant poinformował mnie, że sprzęt uległ uszkodzeniu. Nikt do mnie nie zadzwonił w tej sprawie, to ja sam wykonałem telefon po raz kolejny. Przez dwa tygodnie zwlekano z jakąkolwiek decyzją. Nikt nie pofatygował się, aby spisać przynajmniej protokół uszkodzenia lub załagodzić sprawę. Po dwóch tygodniach szef serwisu poinformował mnie, że to ja jestem odpowiedzialny za spowodowanie uszkodzenia i nie dość, że nie zreperuje mi sprzętu to jeszcze unieważnia mi gwarancję!
Czy tak zachowuje się poważna firma w XXI wieku? Czy klient Apple nie ma żadnych praw, a firma Apple IMC Poland stoi ponad prawem? I czy w końcu tak by postąpiło Apple w USA?
Proszę o zabranie głosu w mojej sprawie - w sprawie użytkownika i klienta komputerów z pod znaku jabłka.
#82
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:09
#83
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:24
#84
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:38
Dodatkowo podkreśliłbym, że zależy Ci na polubownym załatwieniu sprawy, bo masz świadomość, że taka sytuacja, gdyby została nagłośniona w prasie, godziłaby w dobre imię marki i takie tam bla, bla. Czyli "mam smoka i nie zawacham się go użyć".
Natomiast w żadnym wypadku nie podpinałbym się, na Twoim miejscu, pod WWAP. Szczególnie, jeżeli chcesz coś wskórać u Apple.
Moim zdaniem list należy wysłać trójtorowo: do Apple Inc., do Apple Europe i, oczywiście, do SADu.
#85
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:41
#86
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:43
#87
Napisano 24 sierpnia 2006 - 16:50
#88
Napisano 24 sierpnia 2006 - 17:16
#89
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:10
#90
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:13
#91
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:29
#92
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:34
#93
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:43
Czyli pan Super Moderator na złość Heidiemu ukarze wszystkich uczestników forum zakazem dostępu do istotnej i przydatnej, być może, informacji.
Wyłączono na forum PW? Każdy kto potrzebuje takiej porady może do mnie napisać.
#94
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:47
#95
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:51
Gdyby od początku zostały podane fakty, nie byłoby komentarza. Komentarza który dotyczył historyjki o wystawieniu rachunku za naprawę, której wykonania jednocześnie się odmawia.A moze pojdziemy na kompromis... pan Super mod udostepni ta wiedze ktora posiada pod warunkiem braku komentarza ze strony SM Hediego, co wy na to :wink: ??
"Nie, nie wykonamy panu tej naprawy, a tu jest rachunek za tę naprawę, której nie wykonamy”.SAD jednak, lekka reka, wystawil rachunek mnie i odmowil wykonania naprawy.
#96
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:51
pozatym to znowu zaczyna sie troll robic, super moderatorzy...
#97
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:55
Jeżeli nie chce, to ofertę przekazania informacji powinien również wysłać zainteresowanemu na priv, zamiast odgrywać teatrzyk "coś wiem, ale nie powiem?.Heidi, demokracja nie chce to nie musi mowic .
Owszem, ale to widocznie taka moda, skoro moderator zachęca do łamania regulaminu forum.pozatym to znowu zaczyna sie troll robic, super moderatorzy...
#98
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:57
#99
Napisano 24 sierpnia 2006 - 23:59
#100
Napisano 25 sierpnia 2006 - 00:00
"Nie, nie wykonamy panu tej naprawy, a tu jest rachunek za tę naprawę, której nie wykonamy”.
Raczej: "Oto wycena, naprawimy jeśli pokryje pan całą szkodę."
Naprawdę, myślałem, że już się oduczyłeś wyciągania z kontekstu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych