SAD
#51
Napisano 30 maja 2005 - 13:04
#52
Napisano 30 maja 2005 - 15:38
#53
Napisano 30 maja 2005 - 15:50
#54
Napisano 30 maja 2005 - 23:06
#55
Napisano 31 maja 2005 - 09:12
Podjałem właśnie decyzję o zakupie Maczka, ale lektura tego forum i innych daje sporo do myślenia .
Po lekturze tego post'a napewno nie skorzystram z usług SAD'u, bo nie dość ze płace dużo to pożniej i tak traktują klienta mówiąc deliktanie mało poważnie. A skoro mam być zdany na siebie i rady np: forumowiczów , to raczej poproszę koleżankę żeby maczka przywiozła mi z USA(jest sporo taniej).
W związku z tym mam dwa pytanka :
- jak wygląda kwestia polonizacji systemu ?
- jak wygląda sprawa gwarancji sprzętu kupionoego w USA ?
Trzymam kciuki za tom_mac'a, niech dalej walczy. Klientom należy sie przynajmniej informacja, że w polsce mini sprzedawne sa z starym systemem, bo do dzisiaj na stronie www.sklep.apple.com.pl nie ma takiej informacji.
#56
Napisano 31 maja 2005 - 09:24
#57
Napisano 31 maja 2005 - 11:28
W związku z tym mam dwa pytanka :
- jak wygląda kwestia polonizacji systemu ?
- jak wygląda sprawa gwarancji sprzętu kupionoego w USA ?
- Do Maczków kupionych w Polsce dołączony jest kupon, który trzeba wypełnić, wysłać do SAD-u i po jakimś czasie powinna się u nas pojawić przesyłka zawierająca "polonizator systemu". Jest to nakładka podmieniająca komunikaty systemowe, w skrócie: system powinien mówić do nas po polsku. Wady miało to takie, że uniemożliwiało software update poprawek systemowych ( czyli przeskok z wersji np: 10.38 na 10.3.9) . Ja nie zabiegałem o ten polonizator bo i tak pracuję na aplikacjach anglojęzycznych i zwyczajnie mi polski interfejs komunikatów systemowych nie był potrzebny. Polskie znaczki i polska klawiatura jest natomiast w systemie bez żadnych polonizatorów. Co najwyżej pociągniesz sobie plik podmieniający ż z ź bo są odwrotnie umieszczone w stosunku do PC.
- gwarancja? cóż... jeśli to sprzęt przenośny to masz szansę go naprawić. Jeśli stacjonarny to nie i nie ma zmiłuj. Chyba , że zapłacisz ale bądź pewien: SAD śpiewa ceny napraw takie, że się mózg lasuje...
#58
Napisano 31 maja 2005 - 13:54
#59
Napisano 31 maja 2005 - 14:44
#60
Napisano 31 maja 2005 - 15:52
http://sklep.q.pl/
Nie sugeruj się stroną bo mają ją nieaktualną. Natomiast kto był i kupował - bardzo chwali.
Pozdrawiam
#61
Napisano 31 maja 2005 - 17:06
#62
Napisano 31 maja 2005 - 17:27
#63
Napisano 31 maja 2005 - 19:59
Na amerykańskim ebay'u jest wiele możliwości zakupu przenośnych maków po cenie sklepowej (z USA rzecz jasna) lub nawet niższej. Dostajemy nowy sprzęt z papierami za koszt przesyłki (zazwyczaj jakies 150$) i transferu pieniędzy. Zawsze istnieje jednak ryzyko. Nawet jesli sprzedawca okaże się w porządku - przesyłki kurierskie zza oceanu to nie bajka. Mój kuzyn nigdy nie ujrzał połowy swojego dorobku, który zdecydował sie wysłać tym sposobem. Oczywiście jest ubezpieczenie, ale...
Z kolei wycieczka do naszych zachodnich sąsiadów lub UK wiąże się moze z mniejszym ryzykiem, ale tam z kolei obowiązują ceny europejskie, które tak bardzo od polskich nie odbiegają. Poza tym Tiger po niemiecku to musi byc naprawde egzotyczny kot , chyba, że mama czytała nam Schillera i Goethego na dobranoc. Ale wtedy wolelibysmy chyba sprowadzić sobie "niesmiganego audika".
Z kolei wyjazd do Londynu zniweluje i tak minimalny zysk finansowy. Poza tym problem z gwarancją. Szkoda gadać.
Możemy skorzystać równiez z pomocy Panów polskiego pochodzenia. którzy oferują swoją pomoc w przywiezieniu sprzetu z kraju Busha za jedyne 20-30% ich wartości. Przy czym wolą jednak pozostać anonimowi i preferują wpłatę pieniędzy poprzedzającą zakup towaru. Nie ma jak zaufać rodakowi!
W kilku słowach: trzeba być naprawde zakochanym po uszy w tym sprzęcie, bo przy zdrowych zmysłach będzie ciężko.
Chyba wciąż nienajgorszym rozwiązaniem jest zakup starszej wersji w salonie tuż po apdejcie. Ekwiwalent finansowy osuszy nam łzy po tym jak się okaże, że mam y Panthera a nie Tigera na przykład A sprzęt tak czy siak jest przestarzały technologicznie, więc co za róznica 8miesięcy w te strone czy w drugą, skoro rozwiązania i tak sprzed 3-4lat ))
[ Dodano: 2005-05-31, 21:27 ]
Aha, byłby zapomniał. Już za pare miesięcy skończą się wszystkie nasze bolączki: jesienią będziemy mogli kupic w kazdym supermarkecie "maka", który nie tylko jest niewiele większy od minimaca, nie tylko przewyższa wielokrotnie wydajnością najszybszego PowerMaca jaki zostanie wybudowany w przeciągu najbliższej dekady, nie tylko jako pierwszy komputer z procesorem PPC posiada fabrycznie montowaną NIEPRZESTARZAŁĄ kartę graficzną, ale nawet posiada bardzo nowoczesną kartę garficzną, do tego RAM dwa razy szybszy niż obecnie najszybszy, nie tylko NIE bedzie kosztował drozej od najdroższego PowerMaca lub PowerBooka, ale będzie nawet kosztował 3 razy taniej niż najtańszy minimac i nie tylko będzie na nim można (jako na pierwszym w historii komputerze z procem PPC) grać w najnowsze dostępne gry, ale nawet będzie nawet posiadał SYSTEM OPERACYJNY naszej ukochanej firmy MICROSOFT!!!
Najbardziej paradoksalny jest jednak fakt, że wszystko co napisałem jest prawdą!
XBOX 360 w każdym domu już tej jesieni!
A jabłuszko bedziemy mogli sobie na niego co najwyżej nakleić, kiedy już kupimy na allegro odpowiednią (naklejoną raz tylko w celu sprawdzenia, czy klei !!!) naklejkę z nadgryzionym jabłkiem za 80zł * ))
* ta cena to nie moja fantazja!
#64
Napisano 31 maja 2005 - 21:14
#65
Napisano 31 maja 2005 - 21:27
#66
Napisano 31 maja 2005 - 21:57
#67
Napisano 31 maja 2005 - 22:15
CYT:
5. Apple IMC Poland jest przedstawicielem firmy Apple na Polskę i respektuje ustalenia gwarancyjne Apple obowiazujące na świecie (ogólnoświatową gwarancję). Apple stosuje taką gwarancję do wszystkich komputerów przenośnych, nie dotyczy ona w żadnym przypadku komputerów stacjonarnych. Ogólnoświatowa gwarancja ma jednak pewne ograniczenia wynikające z przepisow lokalnych i ze struktury sprzedaży firmy Apple:
komputer przenośny zakupiony poza granicami Unii Europejskiej może być przyjęty do naprawy gwarancyjnej jeżeli został legalnie wprowadzony na obszar Unii Europejskiej
przy przyjęciu wymagany jest:
dowód zakupu u autoryzowanego sprzedawcy Apple poza granicami Unii Europejskiej
dokument odprawy celnej (dla obywateli polskich).
gwarancją ogólnoświatową Apple na terenie Polski nie są objęte komputery przenośne zakupione w Polsce i nie objęte gwarancją Apple IMC Poland.
Już jasne?
#68
Napisano 31 maja 2005 - 23:04
#69
Napisano 31 maja 2005 - 23:14
#70
Napisano 31 maja 2005 - 23:35
#71
Napisano 31 maja 2005 - 23:45
#72
Napisano 01 czerwca 2005 - 09:33
#73
Napisano 01 czerwca 2005 - 11:46
#74
Napisano 01 czerwca 2005 - 12:25
#75
Napisano 01 czerwca 2005 - 12:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych