Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch Series 7 – status zamówień


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
106 odpowiedzi w tym temacie

#51 Tomasz Kędra

Tomasz Kędra
  • 178 postów
  • SkądKatowice

Napisano 15 października 2021 - 12:40

Mój też już jest:)

Iphone Xs (tymczasowo), MBP 13 M1 16/512 space grey, iPad Air 64 lte silver, AirPods Pro, był jeszcze AW7, ale Epix gen 2 jest lepszy:)


#52 lukandelic

lukandelic
  • 21 postów

Napisano 15 października 2021 - 15:00

U mnie sam Apple nie wiem co sie stalo. Caly czas pisze dotrze dzisiaj, a status wciaz przetwarzane.

Prawdopodbnie cos u nich sie zwiesilo z systemem i beda sprawdzac manualnie co sie stalo.

Mozliwe ze zamowilem z paskiem ktory byl dostepny tylko przez 30 minut od startu preordera. Masakra.

Załączone pliki



#53 konrad white

konrad white
  • 224 postów

Napisano 15 października 2021 - 15:22

Zastanawiam się czy wersja stalowa w kolorze złotym z paskiem solo cherry to dobry wybór dla faceta… ;)

#54 Danio02

Danio02
  • 349 postów

Napisano 15 października 2021 - 15:36

U mnie sam Apple nie wiem co sie stalo. Caly czas pisze dotrze dzisiaj, a status wciaz przetwarzane.

Prawdopodbnie cos u nich sie zwiesilo z systemem i beda sprawdzac manualnie co sie stalo.

Mozliwe ze zamowilem z paskiem ktory byl dostepny tylko przez 30 minut od startu preordera. Masakra.

Mam to samo, nie wiadomo, co jest...

 

Zamówienie złożyłem tydzień temu, chwilkę po godzinie 14:00. W systemie widniała data na dzisiaj, natomiast w poniedziałek zmieniałem przez infolinię ulicę dostarczenia produktu (nie miało to wpłynąć na czas realizacji). Dostawa niby dzisiaj, a w AOS ciągle przygotowywanie do wysyłki. Zadzwoniłem do Apple i nic nowego się nie dowiedziałem. Rozumiem opóźnienie w dostawie, ale niesmak pozostaje...


Użytkownik Danio02 edytował ten post 15 października 2021 - 16:26


#55 lukandelic

lukandelic
  • 21 postów

Napisano 15 października 2021 - 17:17

u mnie wlasnie aktualizowali ma 19-20.10, ale still processing :)



#56 GeoT

GeoT
  • 22 postów

Napisano 15 października 2021 - 20:23

U mnie już też jest. Media Expert znowu zaplusował. Jutro pierwsze testy na bieganiu



#57 host21

host21
  • 4 postów

Napisano 18 października 2021 - 09:12

Witam. Zamówiony w środę 13 października w media markt i kurier dostarczył w piątek 15 października



#58 migot

migot
  • 55 postów

Napisano 20 października 2021 - 17:00

Ja dorwałem od ręki wersję 45m Nike midnight w media markt. Mocno biłem się z myślami czy nie wybrać jednak zielonej ale nie bylo :)



#59 konrad white

konrad white
  • 224 postów

Napisano 20 października 2021 - 18:11

Zaszalałem kolorystycznie i kupiłem wersję ss złotą z paskiem sportowym dark cherry:)



#60 Trafimow

Trafimow
  • 123 postów

Napisano 21 października 2021 - 10:11

Orientuje się ktoś jak wygląda dostępność 45mm w sklepach stacjonarnych? Czy w ogóle warto szukać czy marne szanse?


Macbook Pro 13.3 Retina - iPhone 4S - iPhone 5S -  iPhone 7 - iPhone X - iPhone 12 - Apple TV 4K 2021 - Time Capsule - Apple Watch Series 3 - Apple Watch series 7 - iPad 9.7 2018 6gen.


#61 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 24 października 2021 - 15:37

A ja na początku tygodnia zamówiłam srebrną "siódemkę" 41 mm, tym razem (ze względu na słabą dostępność i brak wersji z opaską sportową u resellerów) w AOS :). Początkowy termin dostawy miałam przewidywany na 3-9 grudnia, parę dni później zmieniło się na 23-19 listopada. Już czułam potrzebę zmienić swojego AW5 na coś nowszego :D.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#62 Danio02

Danio02
  • 349 postów

Napisano 24 października 2021 - 22:05

Zegarek otrzymałem, ale okazało się, że pleciona opaska SOLO jest jednak za duża. Co dziwne, ze strony Apple wcięło ją, chodzi o kolor "węgiel drzewny". Zaproponowano mi najpierw wydłużenie okresu wymiany na opaskę do 30 dni, a ostatecznie i niespodziewanie mogę sobie ją zostawić za darmo i zwrócą prawie 450 zł na konto. Ponoć opaska w tym kolorze została wycofana...



#63 Trafimow

Trafimow
  • 123 postów

Napisano 24 października 2021 - 22:18

A ja na początku tygodnia zamówiłam srebrną "siódemkę" 41 mm, tym razem (ze względu na słabą dostępność i brak wersji z opaską sportową u resellerów) w AOS :). Początkowy termin dostawy miałam przewidywany na 3-9 grudnia, parę dni później zmieniło się na 23-19 listopada. Już czułam potrzebę zmienić swojego AW5 na coś nowszego :D.

Ja zamówiłem w piątek w ispot wersje 45mm zielony. Jedyna dostępna, a akurat ten kolor od początku sobie upatrzyłem :) Jutro czyli w poniedziałek powinien przyjść. Przechodzę z AW3 więc jestem niemal pewny że będę zadowolony :) Gdybym jednak miał wersje AW4 bądź wyżej to nie sądzę żebym się skusił...


Macbook Pro 13.3 Retina - iPhone 4S - iPhone 5S -  iPhone 7 - iPhone X - iPhone 12 - Apple TV 4K 2021 - Time Capsule - Apple Watch Series 3 - Apple Watch series 7 - iPad 9.7 2018 6gen.


#64 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 24 października 2021 - 23:04

Nooo to z AW3 różnica będzie spora :). Ten zielony wygląda fajnie (niebieski zresztą też), ale w moim przypadku raczej do niczego by nie pasował :P.

Brałam pod uwagę jeszcze wersję Nike (mój obecny AW5 w takiej jest), ale nie przemawiał do mnie ten domyślny pasek, a i w sumie nie wykorzystywałam tych dodatkowych tarcz. Trochę jeszcze Solo kusiło :D.

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#65 Tomeku

Tomeku
  • 48 postów

Napisano 25 października 2021 - 12:19

Zegarek otrzymałem, ale okazało się, że pleciona opaska SOLO jest jednak za duża. Co dziwne, ze strony Apple wcięło ją, chodzi o kolor "węgiel drzewny". Zaproponowano mi najpierw wydłużenie okresu wymiany na opaskę do 30 dni, a ostatecznie i niespodziewanie mogę sobie ją zostawić za darmo i zwrócą prawie 450 zł na konto. Ponoć opaska w tym kolorze została wycofana...

Mam dokładnie ten sam problem z tą samą opaską. Mi zaproponowali wymianę na dowolną inną i zwrot różnicy albo dopłatę do droższej. Ciekawe czy udałoby się jeszcze ugrać zwrot 450 zł, bo nie chcieli tego zrobić.



#66 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 26 października 2021 - 18:23

A ja dziś z ciekawości zadzwoniłem do Apple gdzie miałem zamówiony stalowy 45 bo cały czas miałem bez daty tylko „dotrze” o okazało się ze jest jakiś błąd z moim zamówieniem i nie zostało zrealizowane. Myślałem zamówić na nowo :/ i nie dość ze mailem prawie na polowe listopada to teraz mam na pierwszy tydzień grudnia :/

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#67 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 27 października 2021 - 10:34

Zegarek otrzymałem, ale okazało się, że pleciona opaska SOLO jest jednak za duża. Co dziwne, ze strony Apple wcięło ją, chodzi o kolor "węgiel drzewny". Zaproponowano mi najpierw wydłużenie okresu wymiany na opaskę do 30 dni, a ostatecznie i niespodziewanie mogę sobie ją zostawić za darmo i zwrócą prawie 450 zł na konto. Ponoć opaska w tym kolorze została wycofana...

a jaki rozmiar? 



#68 Tomeku

Tomeku
  • 48 postów

Napisano 27 października 2021 - 10:48

a jaki rozmiar? 

Jeżeli ciebie interesuje, to ja mam kolor węgla drzewnego, rozmiar 6. Na mój nadgarstek odpowiedni byłby rozmiar 5.



#69 Danio02

Danio02
  • 349 postów

Napisano 31 października 2021 - 14:19

Mam rozmiar 5, a potrzebuję 4 :)



#70 Tomeku

Tomeku
  • 48 postów

Napisano 31 października 2021 - 17:26

No to ja mam 6 a potrzebuje 5 (najprawdopodobniej) :)

Użytkownik Tomeku edytował ten post 31 października 2021 - 17:27


#71 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 21 listopada 2021 - 00:19

Chyba coś się ruszyło w kwestii dostępności, bo mój przyszedł wczoraj. Finalnie przewidywany termin dostawy miałam na 22-29 listopada, więc 3 dni przed terminem :).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#72 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 24 listopada 2021 - 12:37

No to zamówiłem swojego pierwszego aw. Termin dostawy 09-16 grudnia br.

#73 tomajo2

tomajo2
  • 16 postów

Napisano 24 listopada 2021 - 16:19

Czy może zamawiał ktoś zegarek z Amazon.pl. Bo ciągle widzę, że jest „Tymczasowy brak towaru”. Czy zegarek ten był w ogóle dostępny kiedyś wcześniej na polskim Amazonie ?

#74 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 24 listopada 2021 - 21:29

Mnie ostatnio kolega przestrzegał przed Amazonem. Ponoć potrafią wysłać puste pudełko. Trzeba sprawdzać sprzedawców.

#75 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 24 listopada 2021 - 21:56

Mi wczoraj wieczorem pobrali pieniądze z AOS, status zmienił się na przygotowanie ale dziś niestety nie wysłali. Termin mam 23-30.11, zawsze jak pobierali to od razu wysyłali….


MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych