Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Klawiatura i touchpad działają tyko podczas logowania MacBook Air 2014


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 barreg

barreg
  • 8 postów

Napisano 03 lutego 2021 - 09:43

Witam. Posiadam MacBook Air z 2014 r.
Podczas logowania do systemu klawiatura oraz touchpad działają prawidłowo jednak po zalogowaniu się nie reagują wcale.
Po podłączeniu myszki/klawiatury bluetooth mogę normalnie poruszać się po systemie.
Ktoś może spotkał się z czymś takim lub ma pomysł czym to może być spowodowane?
Gdyby była to wina jakiejś taśmy to chyba powinno nie działać wcale.

#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 03 lutego 2021 - 11:18

W 2014 wypuszczono więcej niż jeden model MacBooka Air. Nie podałeś również wersji systemu operacyjnego. Proszę o możliwie najszybsze uzupełnienie danych wymaganych w ogłoszeniu Wymagania niezbędne dla wątków w tym dziale. W przeciwnym razie temat zostanie usunięty. Dziękuję.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 barreg

barreg
  • 8 postów

Napisano 03 lutego 2021 - 18:38

MacBook Air 13 calowy początek 2014 r.
System macOS Catalina 10.15.4
Procesor 1.4 GHz dwurdzeniowy Intel Core i5
Pamięć 4GB 1600 MHz DDR3
Grafika Intel HD Graphica 5000 1536 MB

Użytkownik barreg edytował ten post 03 lutego 2021 - 18:39


#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 04 lutego 2021 - 01:04

Stwórz drugie konto użytkownika, zaloguj się na nie i sprawdź, czy tam dzieje się to samo.

 

Jeżeli okaże się, że to usterka software’owa, przeniosę do działu o Catalinie.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 barreg

barreg
  • 8 postów

Napisano 04 lutego 2021 - 08:39

Stworzyłem nowe konto. Niestety jest to samo.

#6 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 08 lutego 2021 - 17:29

Czy to samo dzieje się w Safe Mode? Czy jesteś pierwszym właścicielem? Czy kiedyś działało i potem przestało? Kiedy? Szkoda, że takie podstawowe informacje nie są podawane w pierwszym poście.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 barreg

barreg
  • 8 postów

Napisano 09 lutego 2021 - 00:14

Jestem pierwszym właścicielem sprzętu. Nigdy wcześniej się to nie działo. Tak to samo dzieje się w safe mode.
Jak by tego było mało podczas aktualizacji systemu do Big Sur (co jak miałem nadzieje mogło by rozwiązać problem)
wystąpił problem jak u koleżanki poniżej:

https://myapple.pl/forums/topic/347820-błąd-podczas-przygotowywania-uaktualnienia/#entry2277718

„Podczas aktualizacji do systemu Big Sur pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas przygotowywania uaktualnienia oprogramowania mac". Następnie otwiera się okno z wyborem dysku startowego - "Zaznacz system, którego chcesz użyć do uruchomienia komputera" i niestety nie wyświetla się żaden dysk, tylko kółko kręcące się kilka godzin... Jestem calkiem zielona w temacie, proszę o pomoc.”

Po użyciu kombinacji CMB + R i przejściu do odzyskiwania następujące opcje:
-Odtwórz z Time Machine
Jeśli masz backup systemu, który chcesz odtworzyć.
(Niestety żaden się nie wyświetla mimo i wcześniej był)

- Zainstaluj ponownie macOS Big Sur Zainstaluj nową kopię macOS Big Sur na tym Macu.
(Podczas próby instalacji wyskakuje ten sam błąd)

-Safari Poszukaj pomocy dotyczącej Maca w witrynie Wsparcia Apple.

-Narzędzie dyskowe Napraw lub wymaż dysk, używając Narzędzia dyskowego.

W tej chwili nie mogę uruchomić starego sytemu ani zainstalować nowego.

#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 09 lutego 2021 - 00:26

No niefajnie, ale o tym możemy podyskutować w wątku o niedziałających systemach. Tutaj było o czym innym. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 barreg

barreg
  • 8 postów

Napisano 09 lutego 2021 - 22:43

Podpiąłem się tam pod temat. Tutaj wrzuciłem tylko jako informacje na jakim jest to etapie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych